Hva spiller du for tiden?

Opprinnelig skrevet av Ravi@04.10.2004, 00.38
Star wars: kotor
111834​

Kompiss av meg... Er faktisk på forumet for så vidt... oX... Er bare litt desp etter det spillet... Han får det ikke til å funke på krøzz-bøxxen så han vurderer å kjøpe enda ett til PC bare hehehe... artig egentlig :p
 
Sånn nå dro vi ut og kjøpte det... så om ca. 15 sek spiller jeg KoTOR ;)
 

Halky

Veteran bruker ;)
Nå spiller jeg fortiden Codename Panzers Phase One, som er ett artig strategi spill, som handler om WWII :p

Også spiller eg litt Battlefield: 1942.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Hahaha, Jeg spiller Star Craft og Counter Strike!
Er det andre noen som spiller noe StarCraft? Jeg er klar! :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, du er faktisk den eneste som spiller StarCraft. Ikke bare i Norge, men i hele verden.
 
Har et aldri så lite luksus problem, sitter med både star ocean 3 og shadow hearts covenant her. Er 15 timer uti star ocean, men selv om jeg burde runde det før jeg spiller covenant, så tror jeg ikke jeg greier det.

Covenant ser bare helt magisk bra ut, men siden jeg fikk star ocean først, så begynte jeg på det. Jaja, får ikke hjelpe.
Så jeg får si at jeg spiller på begge to da, kommer til å begynne på covenant i kveld. :tommelopp:
 
Dævven, låner Rome:Total War av en kamerat, og jeg storkoser meg. Hadde ingen store forhåpninger, selv om det har fått kjempekarakterer, så når jeg først testet det var det morro morro.
Tar lang tid også :)
 

EagleJin

Bear Necessity
Holder for tiden på med:
Shadow Hearts
Legaia 2
Final Fantasy 7 (llnm, GGs guide)
Tekken Tag (Ganryu, Wang og Jacks)
VF: EVO (Goh, Wolf, Akira og Lei-Fei)
Halo: Combat Evolved

Skal straks begynne med:
Final Fantasy IV (nyutgivelsen)
Chrono Trigger (nyutgivelsen)
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Genial signatur du har der :p

Hvordan går det med LLNM, forresten? Jeg vil ha en stor oppdatering med info om alle bosskampene!!!!11

Selv spiller jeg FFVI for tiden. Akkurat kommet til WoR nå.
 
***Lett FF VI spoiler***

Håper du ventet på Shadow før du hoppet ned fra Floating Island, Blomsterkransen. Han er den beste og kuleste karakteren, så det er synd om du lot ham dø.

Noen som har sett sammenhengen mellom Relm og Shadow, forresten?
 
Spiller for tiden SSBM når jeg har besøk av vennene mine.
Et spill man kan dra fram når som helst uten å bli lei av det selv om vennene mine påstår at jeg sitter 24/7 foran tv'n og øver, at jeg jukser og at jeg bruker en slags spesial kontroll, snakk om dårlige tapere... <_<
 
Tja, det har gått for det meste i "pek og klikk" spill hos meg. Har nettopp begynt på en gammel klassiker ved navnet Personal Nightmare som virker ganske så intressant, så har jeg også holdt på med litt Sam and Max og Curse of the Monkey Island.

Jeg har også hatt litt dilla for Mega Man X4 som jeg har rundet en god del ganger nå, og jeg sitter her og tenker over om jeg skal ta en omgang til med den, eller om jeg skal begynne på noen av de tidligere Mega Man X spillene istedet.
 
Opprinnelig skrevet av Drauden Demon@05.10.2004, 20.48
Hahaha, Jeg spiller Star Craft og Counter Strike!
Er det andre noen som spiller noe StarCraft? Jeg er klar!  :)
112817​
Jeg er med i Starcraft :tommelopp: