Hva spiller du for tiden?

Opprinnelig skrevet av Baronen@15.01.2005, 01.26
Jaaa! Hvordan er det? Jeg er riiiimelig interessert i hva du syns om det. Det kommer rett før bursdagen min (PAL), og jeg trenger et nytt Xbox-spill, såh ... Det ser temmelig stilig ut. Hva syns du hittil?
163709​
Har bare spilt gjennom de 2-3 første oppdragene, men skal spille mer i løpet av helgen. Spillet er faktisk ganske bra hittil, virker som en slags krysning mellom GTA og et krigsspill. Grafikken og lyden er også i en høy klasse, så dette lover bra til mer spilling. Virker som det er mange våpen tilgjengelig, i tillegg kan man kjøre biler(Halo påvirket), helikopter, tankser, og sikkert mer. Kontrollen var litt vanskelig i starten, spesielt når jeg skulle kjøre bil. Jeg er vant med Halo, så det ble litt kranglete i starten. Men etter en halvtimes tid, så er ikke kontrollen noe problem. Oppdragene har vært ganske bra nå begynnelsen. På et av oppdragene, måtte jeg kalle på et helikopter, som straks kom til verks og ødela basen jeg skulle tilintetgjøre med en velplassert rakett :)

Men ikke forvent noe revolusjonerende spill. Man har prøvt det meste før, for å si det slik. Men gleder meg uansett til å fortsette spillet :tommelopp:
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Jeg spiller Painkiller -Battle out of hell. Utvidelsepakken til Painkiller, skytespillet ikke var noe annet enn renspikket action uten noen som helst tenkning inne i i bildet. Utvidelsepakken er like hjernedød, like morsomt og en smule vanskeligere. Anbefales til alle som likte originalen.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av eXploSer@15.01.2005, 11.51
For tiden spiller jeg Halo 2 og Pictochat. Jeg ruler i Pictochat, btw.
163788​
Ja, Pictochat er skikkelig krevende. Runna det ennå, eller? Jeg sliter med siste boss. :(
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Det går mest i Counter-Strike: Source, dog jeg må få skaffet meg Desert Combat Final igjen. Hvorfor i huleste helvete avinstallerte jeg det, egentlig?
 
Opprinnelig skrevet av MattMan@15.01.2005, 14.31
Jeg spiller demoen til Forza: Motorsport.
163846​
Har spilt litt på den jeg også. Har du fått tak i den demoen der man kan modifisere bilene? Jeg har bare den utgaven der man ikke kan gjøre det. Litt kjedelig å bare se på at den blir auto-modifisert.
 
Spiller for tiden Killzone :)
Ble veldig positivt overrasket over dette spillet.
 
Spiller for tiden Counter Strike : Source, Half-Life 2, Halo(har enda ikke kjøpt 2ern *grøss*), Theme Hospital og Final Fantasy XI.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Neocon@16.01.2005, 01.33
du jusket som bare det på de_dust i stad, Vanguard. :) :) :) :)
164100​
Hah, jeg panzereide både deg og Buksene De La Yeti, så PLZ NOOB STFU! :ler:
 
Opprinnelig skrevet av Mongis+15.01.2005, 17.04-->
<!--QuoteBegin-MattMan
@15.01.2005, 14.31
Jeg spiller demoen til Forza: Motorsport.
163846​
Har spilt litt på den jeg også. Har du fått tak i den demoen der man kan modifisere bilene? Jeg har bare den utgaven der man ikke kan gjøre det. Litt kjedelig å bare se på at den blir auto-modifisert.
163906​
[/b]
Finnes ingen demo hvor man modder selv. Det blir fullversjonen ;)
Skriv opp dine beste tider her! :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dere blir begge überdengt av Anekee-sprayen min, så hold klaffen: