Hva spiller du for tiden?

Opprinnelig skrevet av Baronen+15.01.2005, 14.07-->
<!--QuoteBegin-eXploSer
@15.01.2005, 11.51
For tiden spiller jeg Halo 2 og Pictochat. Jeg ruler i Pictochat, btw.
163788​
Ja, Pictochat er skikkelig krevende. Runna det ennå, eller? Jeg sliter med siste boss. :(
163837​
[/b]
Har ikke kommet så langt.. Har bare kommet til fjerde brett :ehm...:
 
Går mest i:


Halo 2
CS
Og litt Gunbound, det er tøft :)
 
Opprinnelig skrevet av MattMan+16.01.2005, 00.50-->
Opprinnelig skrevet av Mongis@15.01.2005, 17.04
<!--QuoteBegin-MattMan
@15.01.2005, 14.31
Jeg spiller demoen til Forza: Motorsport.
163846​


Har spilt litt på den jeg også. Har du fått tak i den demoen der man kan modifisere bilene? Jeg har bare den utgaven der man ikke kan gjøre det. Litt kjedelig å bare se på at den blir auto-modifisert.
163906​
Finnes ingen demo hvor man modder selv. Det blir fullversjonen ;)
Skriv opp dine beste tider her! :)
164113​
[/b]
Joda, det finnes. Det er noen på ett xboxforum som har modifisert .xbe-filen i demoen, slik at det er fullt mulig å modifisere bilene. Man må selvsagt ha modifisert Xbox for å nyte nyvinningen, det er haken ved det.
 
For øyeblikket går det mest i Alone in the dark. Spilte nettopp igjennom fireren til PS2. Et ok spill med litt for mange bugs og irritasjonsmomenter. Kampene var ekle grunnet et dårlig siktesystem, i tillegg lastet spillet ved hvert eneste skjermbildebytting som medførte hakking og noen sekunders ventetid. Historien var til tider veldig standardisert, men hadde noen interessante tvister. Gåtene var ganske artige og krevsomme selv om det som oftest var om å gjøre og lese mest mulige journaler/dagbøker, og utføre gåtene utifra dette. Stemningen var for så vidt grei nok, så det anbefales hvis du hungrer etter mer Resident Evil lignende survival horror adventure, men det er en del hakk dårligere enn RE-serien.

Og så spiller jeg litt Alone in the dark 1 og Resident Evil: Outbreak. Sistnevnte vet jeg ikke om jeg klarer å spille mer på grunn av dårlig kameravinkling, tidspress, som fører til enda mer frustrasjon når kampsystemet er så dårlig gjennomført. I tillegg så foregår jo all kartlesingen og våpenbyttingen i "realtime". Og det hjelper ikke at lastetiden mellom rommene tar i hvert fall 20 sekunder. Urk, tviler på jeg kommer til å fullføre dette når jeg har så mange andre spill som burde bli spilt.
 
Nå er NTSC-versjonen av "Oddworld: Strangers Wrath" i hus. På Xbox selvsagt!
Holder på med tutorialen nå, og hittil er det tydelig at humor er satt i høysetet. Veldig morsom intro. Ammunisjonen i spillet basert på levende dyr. For eksempel, nå har jeg et stinkdyr i buen min. Når dette skytes på en fiende, vil han begynne å spy. :ler: Da vil fienden bli svimmel, så jeg kan ta bounty på han. Veldig gøy å utføre og ikke minst se på! :tommelopp:
 
Et Mmoprg som jeg har spilt en stund.
Diverse Amiga spill (siden jeg har fått låne en amiga 1200 av brodern :D )
Og litt GTA SA igjen..
Også leker jeg litt med Construction set som følger med Morrowind på pc :)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Da fikk jeg endelig tak i Zelda: The Minish Cap, så da kan jeg ta fram SP-en igjen. Dessuten har jeg to kapitler igjen av Paper Mario 2.
 
Opprinnelig skrevet av Bad Mongo+09.01.2005, 03.17-->
går mest i star ocean: till the end of time
160702​
[/b]
Venter på at dette spillet skal dumpe ned i postkassen min :) I mellomtiden går det i garrys mod på HL2

<!--QuoteBegin-GarlandG
@11.01.2005, 15.03
Spiller for det meste Medievil og Chrono Trigger. Deilige spill, begge to.
161878​
Aaaaahh Medievil... hvor mange ganger har jeg ikke fullført det :forelsket: Nostalgien når jeg hører musikken til det spillet er ubetalelig