Hva spiller du for tiden?

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av eivind2k@20.01.2005, 23.14
Det klarte en venn av meg med SSBM disken min også. Gjett hvem som ble tvunget til å kjøpte en ny kopi samme dagen.

Jeg skal love deg han fikk høre den dagen ja.
166238​
Jeg håper GC-diskene tåler litt mer enn Freeloaderen gjorde. Sistnevnte koster det tross alt bare 150 kroner å erstatte.
 
Lenge siden jg har skrevet under dette emnet:

PSP: Ridge Racer (75% av gaming tida)
DS: Super Mario (10%)
DS: Feel the Magic (5%)
PS2: Metal Gear Solid Snake Eater (5%)
Xbox: Burnout 3 (5%)
 
Og hurra for det.

Her går det stort sett fremdeles i CS når jeg ikke ser anime.

Hellsing er DRITT TØFT... nei, det er ikke et spill, men en anime serie og der ble ting litt off-topic...
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Resident Evil Directors Cut. Et spill som nesten er for bra.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Ja, jeg må si jeg ser frem til Resident Evil 4, men før det skal jeg spille både remaken og Zero. Kommer til å kjøpe meg GameCube i morgen for å få oppleve disse spillene som jeg har gått glipp av så altfor lenge. Ser at RE4 skal komme den 18. mars, og det passer forsåvidt ganske bra.

Men hva slags spill er RE Outbreak? Er det et sånt FPS lignende spill, som de to som ble gitt ut til PSX?
 
Opprinnelig skrevet av GarlandG@23.01.2005, 05.13
Men hva slags spill er RE Outbreak? Er det et sånt FPS lignende spill, som de to som ble gitt ut til PSX?
167138​
Resident Evil: Outbreak

Slik jeg har forstått det, er det omtrent som de andre RE-spillene, bare online. Men den europeiske versjonen er visst ikke online da ... Jeg har ikke testa det, så helt sikker er jeg ikke. Men det er ikke et FPS.

---

Gled deg til Resident Evil 4! :tommelopp:
 
Spiller for tiden:

Super Mario 64 (DS)
PSO I og II (GC)
Donkey Kong Country 2 (SNES)
Blue Shadow (NES)

Nå har jeg skaffet alle stasjonære spillmaskinene til nintendo. Dermed måtte jeg brife litt med spillutvalget. ^^

BTW: kommer til å spille en del Conkers Bad Fur Day og Super Smash Bros. til N64 når spillene lander i postkassen.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis+23.01.2005, 05.37-->
<!--QuoteBegin-GarlandG
@23.01.2005, 05.13
Men hva slags spill er RE Outbreak? Er det et sånt FPS lignende spill, som de to som ble gitt ut til PSX?
167138​
Resident Evil: Outbreak

Slik jeg har forstått det, er det omtrent som de andre RE-spillene, bare online. Men den europeiske versjonen er visst ikke online da ... Jeg har ikke testa det, så helt sikker er jeg ikke. Men det er ikke et FPS.
167139​
[/b]
Det er riktig. Se for øvrig omtalen som ligger på forsiden. ( ^_^ ) Det er artig i små porsjoner, men man kan bare bruke den samme savefila én gang og det er ingen historie. Bare fem kapitler du kan spille igjennom med mange ulike karakterer for å oppleve små doser action. Kapitlene er korte og skal man få et akseptabelt antall timer med underholdning for pengene, må man spille igjennom de samme delene om og om igjen. Jeg gikk ganske fort lei. Man kan også samarbeide med de andre karakterene og f.eks. bytte items (i litt større grad, men ikke like vellykket, enn i RE Zero), men de kule våpnene i spillet (f.eks. molotov cocktails) krever så mange slots at man ikke har plass til det - og man går dermed glipp av opplevelsen. Alt i alt svært vanskelig å anbefale noen å kjøpe, men finner man det billig eller som leiespill og ikke kan få nok av Resident Evil ... En ganske unødvendig utgivelse.
 
spiller paper mario til n64 nå, tenkte jeg skulle spille det ferdig før jeg begynte på 2`ern.
Noen som vet om det finnes noe adapter eller noe så jeg kan spille med en gc kontroll? synes n64 kontrollen er skokkelig dritt + at den er ganske utslitt.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Ace@21.01.2005, 20.03
Hellsing er DRITT TØFT... nei, det er ikke et spill, men en anime serie og  der ble ting litt off-topic...
166545​
Ja, du er nemlig den første som har oppdaget denne serien. :ler:

Uansett, øh... Jo. Jeg spiller for det meste CS:S, men i natt skal jeg kjøre ned Silent Heroes-modden til BF1942 sammen med et par andre torrents. =D
 
fikk jo just starfox adventures, så det må gjennomføres + at jeg sånn "når jeg gidder" spiller FF5