Hva spiller du for tiden?

Opprinnelig skrevet av Cybermjau@31.01.2005, 12.51
Jeg irriterer meg grønn for tiden over siste verden på Gitaroo Man. Jeg har prøvd negermange ganger uten hell.
Jeg vil klare den jævla dritten så jeg kan utnevne meg selv til "Teh True Niggaroo"!
171597​
Haha, det er ikke nok. Når du klarer den, låser du opp en «Masters Play»-modus. Har så vidt klart første level. Gled deg. Jeg ga opp for lenge siden.

for tiden spiller jeg:

-WoW beta
-jeg har begynnt å spill oddworld abes exxodus. (god gammel klassiker :ehm...: )
-battlefield vietnam

Jeg spiller mest DS nå for tiden. Mario 64 DS :cool2: Hadde linja mi vært noenlunde oppe, så hadde jeg nok spilt Halo2 Live mye mere.

:trollmann:

Har også Castlevania: Circle of the Moon, men jeg kommer ikke videre på det.

Ganske bra spill igrunn.

Opprinnelig skrevet av Laurentius@28.01.2005, 16.25
Jeg har det enda mer som plomma i egget en deg Shadar: solitaire på iPoden :D
170235​
Jaha, en som har stjælt den gamle avataren min? din skurk!

Spiller fortsatt WoW, og det blir det sikkert i et halvt års tid framover, før jeg kanskje begynner å roe ned.. merk dere: KANSKJE.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich@02.02.2005, 21.19

Ganske bra spill igrunn.
172262​
Det er absolutt bra, men fy faen i helvete så vanskelig det er :p Selv Ninja gaiden har en utfordrer på vanskelighetsgrad der. Jeg tror aldri jeg har bannet og bært meg så mye som når jeg spilte Circle of the moon.

Opprinnelig skrevet av Lurtz+02.02.2005, 23.28-->
<!--QuoteBegin-Affable Ostrich
@02.02.2005, 21.19

Ganske bra spill igrunn.
172262​
Det er absolutt bra, men fy faen i helvete så vanskelig det er :p Selv Ninja gaiden har en utfordrer på vanskelighetsgrad der. Jeg tror aldri jeg har bannet og bært meg så mye som når jeg spilte Circle of the moon.
172329​
[/b]

Oh yeah. Du kan tro jeg sliter med det spillet. Noe av det vanskeligste jeg har spilt. Men det er temmelig tilfredsstilllende, igrunnen.

Opprinnelig skrevet av Klaymen+02.02.2005, 20.23-->
<!--QuoteBegin-Cybermjau
@31.01.2005, 12.51
Jeg irriterer meg grønn for tiden over siste verden på Gitaroo Man. Jeg har prøvd negermange ganger uten hell.
Jeg vil klare den jævla dritten så jeg kan utnevne meg selv til "Teh True Niggaroo"!
171597​
Haha, det er ikke nok. Når du klarer den, låser du opp en «Masters Play»-modus. Har så vidt klart første level. Gled deg. Jeg ga opp for lenge siden.
172189​
[/b]
HAhaha!
Han spiller på Masters Play :p

SHDR

Gullmedlem
Opprinnelig skrevet av Tali+02.02.2005, 22.56-->
Opprinnelig skrevet av Klaymen@02.02.2005, 20.23
<!--QuoteBegin-Cybermjau
@31.01.2005, 12.51
171597​

172189​
HAhaha!
Han spiller på Masters Play :p
172342​
[/b]
Klaymen: You fail at teh life. Vi spiller ikke på annet enn Master's Play, din gnom. :D

og for øvrig cybermjau, anders klarte siste brett idag. sucker

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Har begynt å spille Medievil 2, og kommet meg gjennom 5-6 brett/levels/whatever. Ganske moro, men det har ikke helt sjarmen til forgjengeren. Omgivelsene blir nesten for nymotens. Det skulle kanskje ikke vært satt så langt frem i tid som 1886... Men samme det, jeg har det nå moro lell.

Bare et spørsmål. Kommer ikke de grønne helsekildene tilbake? HP-nivået mitt er ganske lavt for tiden... I forgjengeren pleide jeg enkelt og greit å kjøre gjennom det første brettet nå og da, men det fungerer ganske dårlig her.

Opprinnelig skrevet av Shadar@03.02.2005, 01.09
Klaymen: You fail at teh life. Vi spiller ikke på annet enn Master's Play, din gnom. :D

og for øvrig cybermjau, anders klarte siste brett idag. sucker
172366​
Doh. Jeg bøyer meg i støvet. Syns det var vanskelig nok på vanlig vanskelighetsgrad. Fikk fnatt nok av «Twisted Reality» på Masters Play, og på «Flyin' To Your Heart» ble det nok. Den var da så usaklig vanskelig at jeg ikke gadd. Jeg kan vel nevne at jeg har Gitarooman OST originalt, for å gjenvinne noen smuler min tapte ære. Tviler på at jeg har nerver til å prøve meg på Masters Play igjen.

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Mongis@07.02.2005, 16.43
Etter å ha fullført Oddworld: Strangers Wrath(bra spill forresten) ...
174217​
Hjelpes. Er det ute allerede, altså? Vel ... Hva syns du? Utdype?

Jeg spiller mye Feel the Magic: XX/XY til DS-en min, og god del Halo 2.