Hva spiller du for tiden?

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg testet litt GBA-emu og fant ut at jeg har køddet det til med saves'ene mine, så jeg må begynne på nytt på Mega Man Battle Network. Baaaah. :(
 
Spiller Forza Motorsport. Virkelig diggbart spill som imponerer på alle områder.
 
Forza Motorsport. Fullversjonen. :rulleøyne:

Så langt er det litt opp og ned, synes singleplayer er ganske dårlig balansert, men jeg får se videre.
 
Jeg spiller Silent Hill 2, og føler for å fortelle det sånn at folk vet om det, og jeg derfor føler meg enda mer presset til å faktisk fullføre det.
Jeg vil spille gjennom det, men de svake nervene mine liker det ikke. Jeg er nødt til å gjøre det fordi jeg snart skal skrive et essay om det (eksamensoppgave), og jeg angrer allerede på at jeg valgte det spillet, selv om den eneste grunnen til at jeg valgte det, var for å kunne tvinge meg selv til å spille det.

Jeg har forsøkt en gang før (omtrent to år siden), og gav opp etter et par timer. Nå har jeg snart kommet til det punktet der jeg gav opp sist, og frem til nå har det ikke vært så ille - selvfølgelig fordi jeg har gjort det før og vet hva som kommer. Jeg prøver å spille en time hver dag for å komme i mål, men de to siste dagene har det ikke blitt noe av, fordi det begynner å bli mye mer skremmende. Nå skal jeg ta meg sammen og spille en time igjen. Jeg hater det. Jeg elsker det. Hjelp.
 
Opprinnelig skrevet av Nicholas@01.05.2005, 20.07
Kanskje du trenger en Baron å holde rundt...? =D

Jeg spiller ingenting. :(
214478​

OMg LOL THERZ GIRL ON SPGZLILA?!??!?!
 
Jeg spiller MGS3 for tiden, og har nettop fått HORNET camoen ved å vinne over The Pain med tranqulizer gun ^^
Samme med Ocelot... ellers er det en del lekser før skoleåret tar slutt...
 
Devil May Cry 3, World of Warcraft, Full Throttle, The Dig, Day of the Tentacles, The Legend of Zelda (gode gamle på NESen), og driver for tiden og trener på bug-exploits i Mario.
 
Har nå endelig etter nesten to år begynt på Ocarina of Time: Master Quest!
Lenge planlagt å spille spillet men kom liksom aldri igang før igår <_<
 
Sid Meier's Pirates (remake-PC) for det meste. Men God of War og Ninja Gaiden har fått bittelitt oppmerksomhet de også. WoW har også stjelt litt tid av meg, men det er lite.