Hva spiller du for tiden?

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Opprinnelig skrevet av Toz@17.04.2005, 01.31
jeg så på en som spilete, kOTOR ", og det var stygg grafikk?!, grafikk en var ikke bra
207621​
Fordi grafikk er jo såklart alt i ett spill. hallo liksom... Final fantasy VI suger jo penis, siden det er 2d :rulleøyne:

men du er drunkz0r on t3h intahrweb, så du er tilgitt.
 
Jeg spiller for tiden WOW, begynte i går, og jeg er helt frelst. Kommer ikke til å slutte med det første, nei. :forelsket:
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Spiller FFVII, LLNIIENACMO Challenge. Jeg herjer.

Pluss at jeg har planer om å spille MGS igjen snart.
 
Imorges satte jeg det småforkastelige True Crimes i min GC. Noterte feil:
1.En uakseptabelt dårlig AI.
2.En uakseptabel draw distance.
3.Frame-rate drops
4.Hovedpersonen har en merkelig måte å reagere på spillerens kommandoer.
Dette er de verste, hva tenkte Gamespot på da de gav dette 7.2?
Senere spilling: Resi4, vi elsker.
 
Xenosaga(har av en eller annen merkelig grunn ikke klart det enda)

Vel jeg prøver alltid å spille flere spill samtidig men det funker rett og slett ikke. Det retter seg ut etter hvert. Altså det ender opp med at jeg spiller ett spill.
 
Faen, impulsen som fikk meg til å sette på True Crimes har nå tvunget meg inn i prosessen med å runde det, gah.
 
Spiller GT4 , må ha 100%. Begynner faen meg å bli lei noen av de mission oppdragene.
Ikke nok med at noen av dem er vanskelige, men hver gang man skal restarte et oppdrag så må man vente fra 1 til 2 min. Utrolig Irriterende!
 
Opprinnelig skrevet av Jimmy@25.04.2005, 16.42
Spiller GT4 , må ha 100%. Begynner faen meg å bli lei noen av de mission oppdragene.
Ikke nok med at noen av dem er vanskelige, men hver gang man skal restarte et oppdrag så må man vente fra 1 til 2 min. Utrolig Irriterende!
211366​
"Witness the power of Playstation"

Tja, spiller nå Baten Kaitos, og intet annet.