Hva spiller du for tiden?

Novastrum

Feminist-elitist
Skal få meg Canvas Curse så fort som mulig, hvor kjøpte/bestilte du det?
 
Bestilte fra Playasia for 44.90 USD.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg og.
Nå blir jeg like kul som deg. Grrrr.
Hvilken pakketype tok du? Vet du om den blir tollet?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Pakker fra Play-Asia går brillefint gjennom tollen :D
(med mindre det er et tramporgel du har kjøpt)
 
Siste spill jeg har kjøpt var en brukt kopi av Sanitarium, et utrolig creep point & click adventure spill fra 97. Desverre var bare CD1 i coveret så jeg ble en smule irritert når spillet spurte etter CD2.
Tok heldigvis ikke lange tida å finne alternative metoder for å skaffe de to andre CDene. :svette:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Faen, mann! Sanitarium is THE SHIT.
Prøvde å spille det da jeg visiterte Oslo her forleden, men skrotet nektet å starte... hvordan fikk du det i gang?
 
Neste spill i opplevelsesrekken er Meteos. Enda et DS spill som er utrolig bra gjennomført på nesten alle måter, men det er et viktig unntak. Hvis du stryker stylusen over skjermen i høyderetningen skjer det ofte at brikkene skytes opp, og det er lett for at man i stressede situasjoner kan ty til slike ødeleggende metoder. Bortsett fra dette er Meteos et lite mesterverk, og plasserer seg ved siden av Tetris når det kommer til "brikkesortering". Et spill med nesten uendelig gjennspillingsverdi, og et must for fans av genren.

Edit: skrivefeil
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Meteos skal skaffes bare jeg får dinero.
Men nå om dagen går det i Deus Ex Invisible War og Thief Deadly Shadows, ettersom jeg endelig fant ut hva det var som gjorde at begge ytte ~3fps på maskinen min. Dumme Thrustmaster-gamepad... selv om jeg elsker den.
 
Meteos ja, jeg glemmer hele tiden å kjøpe det og kjøper alt mulig annet rart på eBay. Tror det tiltaler meg da jeg elsker Zoo Keeper og innbiller meg at det ikke er så ulikt det.

Men det jeg spiller om dagen er Need for Speed Underground 2 på DS'en.
Har fått helt dilla på det spillet og jeg som egentlig ikke er så veldig glad i bilspill.
Mange baner og biler å velge mellom som man kan pimpe opp.
Har også bestilt meg Ridge Racer så får se om det er like festlig.
 
Spiller for tiden Resident evil 4.. Bedre spillopplevelse har jeg ikke opplevd på lenge. Litt skuffa i starten hvor det ikke var noe særlig skummelt, men det tok seg opp igjen lengre ut i spillet. Vis jeg hadde visst hvor stor underholdningsverdi dette spillet hadde, så hadde jeg kjøpt dette istedenfor mgs3 da jeg måtte velge mellom dem for en stund siden.
 
Akkurat nå spiller jeg Shin Megami Tensei: Nocturne. Begynte i dag, og har spilt i litt over 1 1/2 time, men det kan se ut som det er et slikt spill jeg har leita etter ganske lenge nå. Har prøvd å spille en del forskjellig i sommer, men lysten til å spille noe har egentlig vært ganske borte, helt til nå. Dette ser ut til å være et spill jeg har lyst til å spille meg gjennom. :)
 
Har akkurat startet/skal til å starte på følgende Xbox spill:

Still Life
Liker godt spill i denne sjangeren, så fikk endelig karret til meg Still Life mens jeg venter på det nye Myst. Har ikke prøvd så mye enda, men starten lover bra. Har også hørt at det kan være litt vanskelig til tider, men håper jeg klarer å holde meg unna GameFAQs lengst mulig.

Psychonauts
NTSC utgaven, siden det tilsynelatende blir lenge til PAL dukker opp. Har hørt mye bra om dette også, ikke minst fra Lodin her på forumet. Platformspill er ikke akkurat den sjangeren jeg spiller mest, men dette skal være ganske orginalt. Dessuten er det Tim Schafer som står bak, mannen som også skapte det strålende Grim Fandango. Har store forhåpninger.

Har også spilt en god del på Burnout Revenge demoen. Les mer hva jeg synes om det spillet her.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
Jeg har alt for mangen spill og spille på akkurat nå, siden jeg helst vil komme igjenom spillene mer eller mindre.

Dette spiller jeg for tiden:
Unreal Championship 2
Paper Mario Thousand Year Door
Jade Empire
Resident Evil 4
Halo 2
Pluss noen andre spill jeg spiller litt av og til.
 
For tiden spiller jeg Fire Emblem: The Sacred Stones til GBA. Spillet er ganske likt forgjengeren, men noen velkomne endriger har blitt foretatt. For at spillet skal bli en smule mindre linært, har Intelligent Systems laget et verdenskart som man vandrer rundt på. På kartet dukker det av og til opp monstere (jepp, i dette Fire Emblem-spillet kan man faktisk slåss mot annet enn kjedelige mennesker) som man kan slåss mot, så hvis man sliter med å komme videre i storyen, er dette en fin måte å trene opp laget på. Dette er noe jeg liker veldig godt, da det får spillet til å føles mye mer åpent, samt at man får mulighet til å trene flere forskjellige karakterer (i og med at mengden med erfaring man kan få ikke er begrenset).

En annen nyhet i Sacred Stones er at man kan velge mellom mellom to forskjellige klasser når man skal oppgradere en karakter. For eksempel kan en Cavalier nå oppgraderes til enten Great Knight (som er en ny klasee i Sacred Stones) eller Paladin. Paladin kan ikke lenger bruke øks (noe Great Knight kan). Paladin har mer move enn Great Knight, men Great Knight har mer defense osv.

Jeg har nok ikke kommet så veldig langt i spillet enda, men så langt virker historien meget bra. Jeg vil faktisk si at Sacred Stones overgår forgjengeren på også dette punktet, men det er det kanskje litt tidlig å konkludere med.

Alt i alt storkoser jeg meg med dette spillet. Et perfekt spill for en håndholdt konsoll, og det er et spill som alle GBA- og DS-eiere bør skaffe. Spesielt om man er fan av strategi/RPG-spill. :tommelopp:
 
D

Doctor Downs

Gjest
Satte i gang med Shenmue II for et par timer sida. Hittil har jeg hatt litt trøbbel med å sette meg riktig inn i det og jeg synes det går litt treigt. Håper det viser seg å bli bedre da dette sannsyneligvis er det siste spillet jeg kommer til å spille på fire måneder snart.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Spiller utelukkende WoW. Litt snodig det her, fordi før jeg fikk WoW så trodde jeg at spillinteressen min var helt død.
Det var den tydeligvis ikke... ^_^ ¨

Kunne ønske jeg spilte fullversjonen av Fahrenheit...