Hva spiller du for tiden?

Begynte på Kingdom Hearts for to dager siden etter at det hadde ligget i naboen postkasse i nesten en uke (de var bortreist og jeg trodde play hadde rotet bort forsendingen min :svette:) ett Hack'n' Slash/platform/JRPG/puzzle spill. Produert av SquareEnix og Disney. Veldig bra stemning og mange frekke referanser til Final Fantasy og disney filmer. Eneste negativet jeg har å si er at kamera kan være litt vrient noen ganger og at oppdragene/objektivene kan være vanslig å forstå hva skal du skal gjøre
 
Spiller for tiden Warcraft 3 funmaps. Går for det meste i Dota allstars som er det mest gjennomtenkte/morsomme spillet jeg har funnet under custom games. De gangene jeg spiller et annet funmap er da jeg har mindre enn 1-1,5 time på meg før jeg skal noe annet. De kjører hardt med sine banlister, og jeg er ganske sikker på at jeg ved flere anledninger skulle ha blitt bannet.
 
Spiller for tiden Tomb Raider: Legend, nærmere bestemt på Xbox. Kan begynne med å si at jeg elsket det orginale Tomb Raider til PSX, men har lite til overs for oppfølgerene. Det er derfor en glede å si at jeg koser meg med spillet, selv om det ikke når helt opp til det første møtet med Lara i 1996. Det er flere minneverdige øyeblikk i spillet, mens noen partier ikke er like bra laget. Motorsykkelbanene er klønete konstruert, og det var bare kjedelig. Spillet er kort, og det kan lett fullføres på en natt. Selv er jeg av typen som tar meg god tid, og har blant annet brukt et par timer bare i Laras mansion for å finne alle medaljene der. Så om du skal gjøre mest mulig i spillet kommer du til å bruke en rimelig god stund. Har bare et par baner igjen nå, så er det fullført.

Glemte nesten å si at det er høy kløft-faktor i spillet. :svette:
 
Det er akkurat så langt som det trenger å være.

Her går det i UT2004. Har spilt RO en del, men det var lenge siden jeg hadde spilt UT, og man kan vel si at det kom som et lite sjokk. Er miljøskada av RO og har reaksjonsevnene til en lam ku - sliter en del, med andre ord.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hms, til dere RO spillere, har dere kjøpt det gjennom steam og spiller det derfra, eller spillere dere det fortsatt gjennom UT06 eller no?..
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hms, er fristet til og skaffe meg dette, men var det ikke sånn at RO krevde en del, mener det krevde en del gjennom UT06 i hvertfall....
 
RO kjører mye bedre en HL2 i hvertfall på min PC specsene mine er 2 Ghz pentium 4, 1 gig ram og 256 MB ATI 9600 XT kort :tommelopp: og desuten har ikke ping en dritt å si. De bruker ett sånn optimaliserings program på linjen din så det ikk er noe stress å spille med folk som har 200 > i ping :tommelopp:
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hms, kanskje jeg skaffer meg det da, har jo skaffet DOD:S også, men syns liksom ikke det fenget like bra som gammle dod gjorde i sin tid.
 
The Elder Scrolls IV: Oblivion

Jeg spiller fortsatt litt Oblivion, selv om det etter at jeg har blitt ferdig med mye i spillet bare har blitt mindre og mindre.

Grand Theft Auto: Vice City

Startet en ny fil i stad, og jeg går nå inn for å få 100 %.
 
Trackmania: Sunrise

Fytti nesehorn for et spill :D Er helt hekta!

Far Cry

Også meget bra. Det glir forbausende bra på min pc, som ikke akkurat er noen turbomaskin.

Guild Wars

Spiller ikke så ofte.. Bare litt fra og til.

Og sist men ikke minst...

Final Fantasy VII

Den jeg kjøpte for en tid tilbake ser ut som et skjærebrett under, og fikk dette til bursdagen av noen goooode venner. :D