Hva spiller du for tiden?

Endre

Ødela forumet
Jeg spiller Halo online og snakker med folka jeg spiller med over Skype. :) Faen, for et glimrende spill! Skal innrømme at jeg ikke synes det var noe spesielt på Xbox i MP, men over internett på PC er det kjempefett!

Favorittkart:
Blood Gulch
Hang 'Em High

Favorittvåpen:
Pistol
Sniper
Shotgun
Rocket Launcher

Favorittkjøretøy:
Øh... Tank, haha.

Noen som blir med å spille? <3

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Klaymen@27.04.2004, 16.00
Bah, alt dette snakket gjorde at jeg fikk forferdelig lyst til å anskaffe oppfølgeren. Dårlig gjort er det, Thinaran.
I anledning treern, Up Your Arsenal, som slippes til høsten, kommer R&C2 til å bli en Platinum-tittel snart! Yay!

Opprinnelig skrevet av Thinaran@27.04.2004, 17.46
I anledning treern, Up Your Arsenal, som slippes til høsten, kommer R&C2 til å bli en Platinum-tittel snart! Yay!
Øh, den tittelen var litt tvilsom. Skal hvert eneste Ratchet & Clank-spill lages veldig barnevennlig, for så å få opp aldersgrensen ved å legge inn noe slikt "for voksne"? En i hvert spill, nå: "Rip Ya a New One", "Going Commando" (å gå uten undertøy) og "Up your Arsenal".

Men, jeg liker ikke platinum. Vil ikke ha sånn grå dritt på coveret mitt! Sikkert noen som er lei av det, og vil selge det etterhvert...

C

Crizpy

Gjest
Spiller cs.
Leter febrilsk etter bionic commando, nå som jeg har fått je ol`nes til å funke igjen.

Må si at jeg aldri klarer å venne meg av Monkey Bowling, mini-spillet i Super Monkey Ball. Er så nære å ta rekorden men akk så kommer en forbanna split og ødelegger hele greia. Damn these shaky hands!

MoFo2

F

Fanta Boy

Gjest
CS:CZ(OFFLINE): ja, jeg har gitt opp steasm og spiller mot boter.
Jeg har blitt ganske god faktisk!

Da er du antakelig god mot boter. Spille mot mennesker er noe helt annet, men det vet du vel.

Spiller Battlefield 1942 om dagen. Får også Starcraft/Brood War-pakke, og Morrowind GOTY i posten om en dag eller to, så da blir det litt av de også.

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Bazooka Tooth@26.04.2004, 10.57
(Er det bare meg som slutter totalt å runde spill når jeg vet at slutten er like rundt hjørnet?).
You are not alone. [/modern love]

Jeg har en svær liste med spill jeg har sluttet å spille når jeg har kommet helt til slutten:
Crimson Skies
Ico
Prince of Persia: SOT
Kingdom Hearts
Stuntman
Tenchu: Wrath of Heaven
Shenmue

Ahhh :(

Nå driver jeg og perfeksjonerer rutinene mine på Contra: Shattered Soldier, som forresten er det kuleste actionspillet på mange år!
Anbefales i store mengder til folk som liker gamle 2D-sidescrolling actionspill.

D

Deleted member 91

Gjest
Megaman Zero (GBA)
Mario & Luigi: Superstar Saga (GBA)
Halo (XBox)

Og... Advance Wars 2: Black Hole Rising (GBA). Fy faen, dette er så sinnsykt fett. Måtte jeg aldri bli lei. <3

Ratchet and Clank 2! Det må jeg ha meg! Nå! Fikk plutselig lyst til å spille et skikkelig action-platform i denne stilen igjen. Jeg sliter med å ta siste boss, jeg har ikke nok ammo, og boltsene mine er borte så jeg må samle "penger" igjen. Grrrr.

Men det blir vel R&C2 nå da!

Ellers ble jeg ferdig med Zelda: Occarina of Time for første gang i dag. Meget bra spill, men ikke fullt så bra som TWW etter min mening. Jeg savnet å bare kunne seile rundt og nyte "livet"... dessuten var det mange kjedelige dungeons. Siste boss var ikke vanskelig en gang. Jeg tok han på andre forsøk, og det er sjelden jeg gjør med spill. FF spillene har hvertfall utfordrende sisteboss, men de kan vel egentlig ikke sammenlignes så...

F

Fanta Boy

Gjest
Jeg endrer mye
Final Fantasy X Beste spill siden gta:vc(og på grafikken, slår den ned i støvla!

Akuratt no spelar eg ikkje noko.

Men så snart eg får løønnign skal eg kjøpe meg FFVII ( Sjløv om nokon har øydelagt heile spelet for meg:( )

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg har de siste dagene vært hektet på Every Extend (takket være mhaggar), men ellers er det SMB 3 og Journey to Silius det har gått i.

Nå fortia spiller jeg SOCOM II online og Baldurs Gate....