Hva spiller du for tiden?

Spiller PGR2 fortsatt, sitter jo som en kule det spillet.

Pandora Tomorrow er jo helt rått, samt er jeg innom MotoGP 2, Rainbow Six 3 og de Live spilla jeg har innimellom, men det er heller sjeldent.

Harvest Moon er jeg også innom litt, koselig spill det.

Og sist, men ikke minst, Metal Gear Solid: Twin Snakes. Rip off spill nr. 1, siden det er helt likt som enern :p
Neida, mye som har blitt bedre her. Stemningen er bedre enn noen gang, og det liker jeg!
 
Final Fantasy X
Final Fantasy X-2
Dead to rights
Ninja Gaiden
 
Ja, nå i Påske Ferien har det som regel vert:

MGS: The Twin Snakes (GC, rundet det på lørdag)
W3: Frozen Throne (PC, Internet)
Battlefield Vietnam (PC)
NWN: The Hordes Of THe Underdark (PC)
Mario Party 4 (GC)
Sölder Online Demo (PC)
 
For tiden spiller jeg: Solider Of Fortune 2, Hmm... Når jeg tenker over det så er det bare det jeg spiller hehehe. :thumbsup:
 
X2: the threat...
Battlefield 1942 (online) ...

å diverse demoer innimellom...
 
Spiller for tiden:

1: MGS:TT
2: MGS2:SOL
3: Super monkey ball 2
4: SSF2:Turbo
 

Maraj

Ålø- og energiminister
Jeg spiller Suikoden II for tiden. jeg låner det av en kompis ( etter å ha blitt hekta på Suikoden I) og digger det!!!!
man blir avhengig av historien rett og slett, det er scary når jeg sitter og tenker på historien i timen på skolen...

Prøv det og bli hekta...
 
Spiller en del Harvest Moon: A wonderful life. Avslappende, om repitivt.

Ellers så gikk jeg nylig gjennom MGS2 på Xbox og må si at jeg ble positivt overasket. Hadde hørt av utallige personer at de var utrolig skuffet over spillet så forventningene var minimale. Likte ikke Raiden helt i starten selv, men må si at inntrykket av han tok seg opp utover i spillet. Jeg var utrolig heldig og fant spillet for lusne 179 kr. Jeg hadde med glede betalt 600 for det.