Hva spiller du for tiden?

For tiden spiller jeg gjennom Metal Gear Solid: The Twin Snakes på nytt. Spiller også online på SOCOM II, og bittelitt Ninja Mutant Turtles (Xbox)

Men til uka nå får jeg Mega Drive-pakke, så da blir det Sonic :king:
 
Teeeeheeee,jeg lader opp til bikini-sesongen med Dead Or Alive:Xtreme Beach Volleyball.... Mens jeg håper jeg vil se like lekker ut i en lignende snerten liten kreasjon som de damene der.... :shifty:
 

Novastrum

Feminist-elitist
Har nå begynt på Xenogears og har 80% fullført på Castlevania: Symphony of the Night. Det er søren med de mest geniale spillene jeg har spilt i hele år!!! :)
SPILLEGLEDE for alle pengene!

They don´t make them like they used to... :(
 
Låner Beyond Good and Evil av en venn. Det er vanvittig bra! Fåes til 299 mange steder (har sett det til den prisen på SpaceWorld, og noen netbutikker). Alle burde prøve denne perlen! 299 er gi-bort-pris. Løp og kjøp!
 
Metal Gear 2: Solid Snake: Føles virkelig som et Metal Gear-spill. Liker musikken, banene er også bra.
Manhunt: kunne vært litt bedre sniking, som hadde løftet spenningsnivået til et utrolig nivå. Kan bli litt ensformig, men er et spill som burde sjekkes ut.
Socom2: Har ikke spilt det online, men det er nok der styrken ligger.
 
Holder på med Metroid Prime nå, og har satt meg skikkelig fast. Er kommet til en boss i "Phazon Mines", og får ikke til å skade ham en gang. Jeg kan ikke "scanne" ham, og ingen våpen funker, de bare preller av. Lock-on går ikke med noen av visorene heller. Et lite hint?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Klaymen: Gamefaqs.com. :kul:

Jeg spiller Driv3r mye for tiden. Utrolig gøy å lage filmer av replays.
 
For tiden går det i litt forskjellig. Men spiller mest:
Full Spectrum Warrior (Xbox)
Ninja Gaiden (Xbox)

Får antakelig Driv3r i morgen, så da kan det også føres på listen. :)
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Klaymen:
Hvis det er Omega Pirate, så kan du ikke locke på selve fyren, men det skal være mulig å locke på noen av ekstremitetene hans. Hvis jeg ikke husker feil så har han tilsammen fire rustningsbiter på forskjellige kroppsdeler. Bruk Super Missiles. :tommelopp:


Klarte Prince of Persia: SoT (GC) og Onimusha: Warlords (PS2). Nå spiller jeg Beyond Good & Evil (PS2).