Hva spiller du for tiden?

Spiller for tiden Castlevania: Lament of Innocence, Castlevania: Symphony of the Night og Castlevania: Aria of Sorrow.

Tre fantastiske Castlevania spill som jeg har gjennomført uttalige ganger. Symphony of the Night går jeg aldri lei, og Lament of Innocence holder jeg på å gå igjennom som Joachim. I Aria of Sorrow går jeg igjennom spillet på New+ med alle våpenene og sjelene fra det forrige spillet, utrolig gøy! Prøver å samle alle sjelene; jeg skal bli allmektig!

... jeg digger Castlevania spilla!

Har planer om å prøve å greie sisteboss i Chrono Trigger før sommeren er over, og jeg har også planer om å starte på nytt i Final Fantasy X-2, ettersom jeg er på level 23 på chapter 5 og en vanlig fiende er en smule farlig for meg. Ble drept av en en gang.

Om jeg får ønskene mine "oppfylt", får jeg Donkey Kong Country og Fire Emblem 7 til Game Boy Advance om noen dager, og da må jeg vel begynne å spille disse og.
 
Woho, jeg fikk gjenopplivet et emne! Vil ikke bruke FAQ før jeg har klart spillet i allefall, baronen. Takk for hjelpen, Thinaran. Skal prøve igjen senere. (Irriterende at det var så lenge siden sist jeg savet).
 
Splinter Cell: Pandora Tomorow (PS2)
Super Mario World NTSC (SNES)
 
Deus Ex Invisible war (nettopp runda)
Warcraft III (nettopp blitt lei a)
Halo (!)
og når jeg kjeder meg setter jeg meg ned med Golden Sun (GBA emulator)
 
Går en del i Starcraft/BW og Warcraft III/TFT for tiden. Spiller på en privatserver hvor det er kun 6 stk. som har tilgang til. Spilt en del Eye-Toy: Play i det siste også. Driv3r...spilte jeg, men leverte det tilbake til han jeg lånte det av etter en time...
 
Ninja Gaiden, Amped 2 og Project Gotham Racing 2 til Xbox.
På PC er det litt av kvart.
 
Spilller:

World War II online
Morrowind (er på level 34 og har ikke gjort noe i main qusten)
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Det går mest i Star Wars:Kotor og Beyond Good & Evil på pc, som forøvrig er kongespill begge to. Men når det er folk her, ja da går det bare i Pro Evolution Soccer 2. Bedre multiplayerspill finnes ikke.
 
For tiden spiller jeg Halo med en kompis, legendary vanskelighetsgraden er kjempemorsom.
Jeg piller også morrowind, der er jeg på level 47 og har gjort to oppdrag i mainquesten.
 
Hmm... ingenting egentlig. Ble ferdig med andre gjennomspillinga av FFX-2 (fikk 100%! ^_^ ) for noen dager siden. Har tenkt å spille gjennom et av PSX FF-spillene en gang før sommerferien er over, men er ikke helt sikker på hvem av dem...
 
For tidenspiller jeg

halo (pc)
UT 2004
morrowind
og litt ssbm:melee innimellom
 
Spiller nå!

- Athens 2004 (PS2)
- Donkey Kong Country 2 (GBA)
- Super Mario Bros Class. Nes (GBA)
- NHL Eastside Manager (PC)
- Rallisport Challenge 2 (XB)

Denne uken skal disse kjøpes:

- Sypton Filter: Omega Strain (PS2)
- Mario Golf Advance Tour (GBA, trenger nytt GBA spill til flyturen)

Vurderer:
- Full Spectrum Warrior (XB)
- Ninja Gaiden (XB)
- Joint Operations (PC)