Hva spiller du for tiden?

Terje

mostly harmless
Kjøpte nylig Fallout Collection, som inneholder Fallout, Fallout 2 og Fallout Tactics (og Fallout Radioactive, en bonus-cd full av diverse concept art, animerte gifs osv). Holder for tiden på med Fallout 2 til PC og skal begynne på Tactics etterpå. På PS2 har jeg nettopp kjøpt Champions of Norrath og skal holde på med det en stund. :)
 
Spiller for tiden kun xbox, og akkurat nå går det i:

- Freedom Fighters
- Armed and Dangerous 3
- Medal of honour: Rising Sun
- Hitman contracts
 
Spiller for øyeblikket kun PlayStation 2, GameCube og Dreamcast, og det går for det meste i:
  • Quake III Arena
  • Tekken Tag Tournament
  • Hyper Street Fighter II: The Anniversary Edition
  • Soul Calibur II
  • StarFox Adventures
Tror jeg spiller litt nå, jeg. ^_^
 
Akkurat nå sitter jeg å spiller Gta2 :julenissen:
enten det eller Unreal Tournament :kul:
 
Skal vi sjå...
Spiller for det meste CS og
UT2004, pluss litt emulatorer av diverse slag.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
Har fast bestemt meg på å fullføre FFX-2, selv om det er delvis imot mine prinsipper. Men det skal sies at historien løfter seg litt mot slutten av spillet. Men den mangler framleis mye...
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Battlefield 1942, samt. den meget godt utførte modifikasjonen Desert Combat. Ren, skjær online-nytelse. :tommelopp:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg prøver fortsatt å komme meg gjennom Custer's Revenge. To måneder har det tatt, men nå tror jeg at jeg snart er i mål. Skal holde dere oppdatert ettersom jeg spiller mer.
 
Nå for tiden spiller jeg:

#Splinter Cell: Pandora Tomorrow (PC)
#Ground Control II (PC)
#Battlefield: Vietnam (PC)
#CS (PC)

Spill jeg tar pause fra er:

#Knights of The Old Republic (XBOX)
#Final Fantasy: Crystal Chronicles (GC)
#Sillent Hill 3 (PS2)
 
Starta på nytt på FFVII for et par dager siden, og har nå spilt opp til Rocket Town. Spiller nå helt vanlig, ikke noe "No Materia", eller "Low Level Game" denne gangen. Utrolig hvor lett det spillet virker nå, hehe.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Chrono Trigger og Need For Speed Underground.
Sliter med siste bossen på Chrono Trigger. Er rett ifra å ta'n også reviver den dritten kameratene sine og kameraten healer ham igjen og før jeg vet ord av det blaster Big Bossen meg med no' psycho greier som tar 800HP av meg. Argh.
 
Skal vi se...

Spiller igjennom Call of Duty på høyeste vanskelighetsgrad for ørtende gang (og så litt multiplayer på internett), Starcraft/BW og Warcraft 3/TFT (både singleplayer og multiplayer (via PvPGN)), XenoGears og Medal of Honor: Allied Assault. Og så litt EyeToy: Play innimellom når jeg har tid :svette:

Badaboom.
 
Opprinnelig skrevet av ABlaster@12.07.2004, 17.36
Begynte på nytt med FFVI i går.. har planer om å fullføre alle FF'ene jeg har på rad før sommerferien er over ;P
73796​
Du vet du hva det tenkte liksom jeg også men nå har jeg brukt 5 dager på FF IV så jeg vet ikke om jeg klarer I og II og V og VI i sommer men jeg skal prøve! hadde liksom tenkt det å runde de der gamle spilla der jeg også før sommerferien var slutt!? ;) Men det er bare de spilla der jeg ikke har kommet gjennom i FF serien + FFCC da men det må jeg innrømme at ble litt kjedelig ettervert så jeg begynte på FFIV siden det hadde jeg litt erfaringer med fra før!
 
Skal gå gjennom de jeg allerede har gått gjennom også.. bare fordi jeg savner dem :D

Har ikke de aller eldste FF'ene på konsoll, og jeg gidder ikke spille på emulator..

Det blir FFVI, FFVII, FFVIII, FFIX, FFX og FFX-2.. så registrerer jeg meg sikkert på FFXI..

Skal jeg være ærlig så har jeg ikke fullført noe mer enn FFVII og FFX fra listen over.. det er rart at jeg ikke har fullført noen andre egentlig, siden jeg hadde det SÅ utrolig gøy med de jeg har fullført hittil.

FFIX har jeg spilt i godt over 40 timer på en fil før da.

FFVIII har jeg bare spilt i et par timer.

FFVI har jeg spilt i fem timer ca.

og FFX-2 har jeg vel spilt i rundt 10 timer. Føler jeg har mye å ta igjen.

Både FFVII og FFX fikk også sånne "bremser" på seg. Jeg spilte FFX ganske lenge helt til jeg satt fast på en boss, og da gadd jeg bare ikke mer av en eller annen grunn. Når det gjelder FFVII så spilte jeg frem til en del i midgard-byen. Der endte det også opp med at jeg satt fast og ikke fikk lyst til å spille mer. Først flere måneder etterpå fant jeg ut at det fantes en verden UTENFOR midgard-byen (siden min yngre bror kom seg ut). Jeg husker hvor sjokkert jeg var. Etter da spilte jeg hardcore til spillet var fullført.

Tror egentlig ikke jeg kommer til å klare å fullføre alt dette så raskt.. men FFVI skal jeg hvertfall fullføre :D