Hva spiller du for tiden?

Startet et nytt MGS: The Twin Snakes spill for 6 gang eller noe sånt. Også driver jeg og prøver på Big Boss rank i MGS1, men jeg er ikke sikker på om jeg gidder. Det går treigt ihvertfall.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Artig å få Big Boss rank i MGS. Jeg har fått det en gang, men har prøvd to. Aner ikke hva som gikk galt den andre gangen. Er egentlig ikke så vanskelig som man tror. Viktigste er å sørge for nok Life til kampene.

Spiller FFVII for tiden. Helt greit spill. Jobber med to guider akkurat nå.
 
Denne sommeren har ikke vært spesielt bra, så det har blitt en del spilling. Akkurat nå holder jeg på med Tales of Symphonia, Sudeki og Anarchy Online. Har akkurat gitt opp å spille Sudeki. Skikkelig dritt spill!
 
Spiller Dragon Warrior VII. Akkurat nå er jeg usikker på hva jeg skal gjøre, men nå har jeg bare prøvd å finne det ut i 10 minutter cirka, så det går nok greit.
 
Kan vel nevne at jeg har kjøpt Panzer Dragoon Orta.
En slags rail shooter i 3D. Veldig fengende.
 
For øyeblikket gjør jeg ikke stort annet enn å småspille forskjellige spill. Det meste går i PokéMonPinball, FinalFantasyTacticsAdvance og 1080 Avalanche. Også småspiller jeg litt BatenKaitos, men har gått meg bomfast. Det er ikke stort mer å legge til.
Vel, når jeg har hatt besøk, så har det jo blitt litt ForgottenRealmsBaldur'sGate2:DarkAlliance og TheLegendOfZelda:TheFourSwordsAdventure.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg er blitt skikkelig hekta på Spider-man 2 (Xbox), er på kapittel elleve nå. Skikkelig gøy å bare slenge seg rundt i New York. :D
Ellers spiller jeg også Full Spectrum Warrior ganske mye, selv om jeg bare har kommet til level 3.
 
Nå for tida spiller jeg Dooooooooom 3! :D