Hva spiller du for tiden?

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Reaper: Ja, jeg gjorde det denne gangen. Visste ikke at man kunne gjøre det sist.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
For tiden:
Tribes: Vengeance
Warhammer 40'000: Dawn of War
UT 2004
 
jeg holder på med for tiden: Socom II (online)
pokemon Yellow
CS 1.6
 
Final fantasy VI or CC, har egentlig ikke så mye tid til å spille det er så mye lekser for tia så jeg får liksom ikke helt roen til å sette meg ned for å virkelig spille.
 
diablo II, kjøpte det nettopp med exp :D
 
Siden jeg ikke fant noe "siste spillet du runnet"-emne.

I forrige uke fullførte jeg Devil May Cry 2 og Onimusha 2. :cool2:

Og spiller for tiden Castlevania 3.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Var Onimusha 2 så kjedelig som det virket i starten? jeg likte ikke helt det kjøp & salg-systemet, og gikk ganske fort lei. 3-eren og det første spillet er en god del bedre, synes jeg.

Jeg veksler på å spille ShellShock Nam '67 og Resident Evil Veronica X. Jeg spiller PS2-versjonen av begge spillene.
 
For tiden så spiller jeg lite, selvom jeg har ufullførte versjoner av Tales of Symphonia, Beyond Good And Evil, Viewtiful Joe og Onimusha 2 stående. Onimusha og BGAE har jeg ikke engang begynt på. Tales har jeg spilt i ca. 30 timer, og er fortsatt ikek kommet til andre cd. Veldig stort og bra spill.
 
Opprinnelig skrevet av Houseman@20.10.2004, 10.56
Var Onimusha 2 så kjedelig som det virket i starten? jeg likte ikke helt det kjøp & salg-systemet, og gikk ganske fort lei. 3-eren og det første spillet er en god del bedre, synes jeg.

Jeg veksler på å spille ShellShock Nam '67 og Resident Evil Veronica X. Jeg spiller PS2-versjonen av begge spillene.
119845​
Personlig syns toern var mye bedre enn enern, kanskje det er en smaksak, men jeg syns det var mer dybde i numero dos. Dessuten i likhet med enern så tar det seg bra opp etterhvert. Ville absolutt gitt det en skikkelig sjanse hvis jeg var deg og, slik jeg har forstått det, har sans for serien. Dessuten så får du mye flere våpen og det er 5 spillbare karakterer (hvis ikke mitt gamle rustne minne spiller et prek på meg) og massevis av alternative ruter igjennom spillet.

Spiel, schnell Houseman, spiel!!
 
Opprinnelig skrevet av Houseman@20.10.2004, 10.56
Var Onimusha 2 så kjedelig som det virket i starten? jeg likte ikke helt det kjøp & salg-systemet, og gikk ganske fort lei. 3-eren og det første spillet er en god del bedre, synes jeg.
Det er ikke like bra som det første, men det tar seg litt opp etterhvert. Du bør hvertfall runde det, bare for å ha gjort det.
 
Koser meg med en flunkende ny Xburk og Ninja Gaiden. Nærmer meg slutten, og det er et fantastisk spill, man får en helt utrolig flyt på Ryu etterhvert.