Hva spiller du for tiden?

Opprinnelig skrevet av Baronen+08.02.2005, 17.22-->
<!--QuoteBegin-Mongis
@07.02.2005, 16.43
Etter å ha fullført Oddworld: Strangers Wrath(bra spill forresten) ...
174217​
Hjelpes. Er det ute allerede, altså? Vel ... Hva syns du? Utdype?
174672​
[/b]
Oddworld var overraskene bra, men det tok meg litt på sengen siden jeg verken har lest/hørt så mye om det før jeg fikk det. Grafikk/lyd/kontroll er av ypperste klasse, og "live ammo" funksjonen er bare konge. Det er også en del humor i spillet, noe jeg setter pris på. Var en artig tvist midt i, som forandret spillet totalt. Desverre er spillet forholdsvis kort(ca 10 timer), og litt monotont, som gjør at spillet ender på 8/10 på min skala.

Med andre ord, anbefales :tommelopp:
 
Desert Combat. Og jeg er faen så lei av det drittspillet. Men desverre så er det det enste kule PC-spillet mitt, og begynner å gå lei av Halo 2. Og når jeg har andre ting jeg må bruke pengene mine på enn spill, så..

Uff, livet er kjedelig.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Life sucks, må rydde rommet ass! Fifan mamma og pappa forstår meg ikke.

JEG spiller faktisk Zone Of The Enders 2. Konge. Har også kjørt litt Red Faction på PC. Kule saker, din impotente baker.
 
Donkey Kong: Jungel Beat Rett og slett en av de morsomste spillene jeg har spilt på veldig veldig lenge!
 
Opprinnelig skrevet av Vanguard@08.02.2005, 20.06
Life sucks, må rydde rommet ass! Fifan mamma og pappa forstår meg ikke.

JEG spiller faktisk Zone Of The Enders 2. Konge. Har også kjørt litt Red Faction på PC. Kule saker, din impotente baker.
174799​
Kall meg homo, men jeg har funnet ut at hvis du rydder litt hele veien, så slipper du den store opprydningen på slutten av hver uke.

Hadde engang en ZoTE demo. Var et kult spill. Husker at jeg vår så betatt av muligheten for å bruke to våpen om gangen..
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Revan@08.02.2005, 21.10
Kall meg homo, men jeg har funnet ut at hvis du rydder litt hele veien, så slipper du den store opprydningen på slutten av hver uke.
Ja, du har rett. Genialt. Jeg har bare pleid å rydde ca. én gang i uken, og mamma ble oftest kjempesint.

Hadde engang en ZoTE demo. Var et kult spill. Husker at jeg vår så betatt av muligheten for å bruke to våpen om gangen..
174803​
Det går faktisk ikke. Hvilket spill har du spillt, sa du?
 
Jeg spiller for tiden Super Smash Bros. Melee. Gammelt men sexy.

GombaC: lurer på om jeg skal kjøpe spillet. Men er ikke det veldig kort?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Revan@08.02.2005, 21.29
Eh.. tror du det er Zone of Enders jeg mener, kanskje..?
174820​
Ja, du skrev faktisk "ZoTE", så jeg gikk ut ifra at det betydde "Zone Of the Enders", men jeg tok visst feil. :(
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Hups, my bad. Finnes det faktisk et spill som heter Zone of Enders?
 
Ja, hvis det ikke er det spillet du snakket om jeg har spilt. Men det er jo umulig, som du selv sa.

Er ganske sikker på at det heter Zone Of Enders.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Fant ingen spill ved det navnet. :(

Hva handlet det om?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Digre mechaer styrt via en fallosformet cockpit plassert midt i skrittet. Og eksplosjoner. Og lange, dritkjedelige cutscenes.
Overrasker det at Hideo Kojima står bak? ;)
 
Jo, jeg er ganske sikker på det. Mennesker i roboter og noe sånt piss. To sammenhengende baner i demoen. Den ene gikk du ute i gater, og siste del at den første banen sprengte du opp en vekk. Der hoppet du ned, og gikk inn i en heis. Når du kom ut av heisen, så var du ute av robotdrakten, og kunne dra opp en pistol. Jeg drepte mine egne, så jeg kunne plukke opp enda en pistol.

Ehm, ja.
 
Opprinnelig skrevet av Yetipants@08.02.2005, 21.29
Digre mechaer styrt via en fallosformet cockpit plassert midt i skrittet. Og eksplosjoner. Og lange, dritkjedelige cutscenes.
Overrasker det at Hideo Kojima står bak? ;)
174868​
Han var bare produsent da. ;)

Likte ikke Z.O.E. noe særlig jeg heller. Har ikke spilt toern, men det fikk vel ganske god kritikk.