Hva spiller du for tiden?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
...Ja, kjempe.

Opprinnelig skrevet av Freezar@08.02.2005, 20.24
Jeg spiller for tiden Super Smash Bros. Melee. Gammelt men sexy.

GombaC: lurer på om jeg skal kjøpe spillet. Men er ikke det veldig kort?
174818​
Jeg vil si det er sånn passe, etter at du har tatt "siste boss" åpner det seg flere nye, og ikke minst svært utfordrende brett. Men spillet er verdt pengene, du skal lete lenge etter et spill du blir mer revet med av!

Husker jeg ble VELDIG revet av Donkey Konga de første dagene også. Men nå ligger trommene og spiser støv. Men jeg skal tenke på det. Kommer nok til å bruke det-følger-med-en-tromme argumentet mot min fornuft når jeg står i butikken uansett.

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Jeg spiller nesten bare Counter Strike Source for tiden, men det hender at jeg plukker opp UT 2004 for en runde CTF også.

Har nå kjøpt spillet. Nå skal jeg bare kaste meg over bongotrommene og spille det i noen timer fremover. Og hvis det suger så kan jeg bare la meg avslappe av tanken på at det er 14++ spill på vei til posten min i skrivende øyeblikk. :D

Lodin

Der Waaaah
Da har du noe å glede deg til. Blodigste og meste voldelige spillet noensinne (i følge meg!).

Selv fikk jeg tak i Resi 4 i dag og regner med å sitte med det en stund. Ellers blir det vel til å fortsette å mase med Morrowind litt (ennå ikke prøvd Bloodmoon).

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg fikk også Resident Evil 4 i dag (sammen med en Biohazard 4-paraply som jeg lurer veldig på hva jeg egentlig skal med), så jeg har planer om å komme meg hjem til GC-en min i morgen den dagen og begynne på det.

Ellers er jeg i Metal Gear Solid 3 kommet ca. til det vannet med krokodiller man skal svømme over helt i begynnelsen av "Mission Snake Eater", men Resident Evil 4 lokker mer.

Og ... Jeg har spilt de to første oppdragene av Killzone (uten mulighet til å lagre progresjonen min), men ... Det var ikke det minste underholdende. Ikke i det hele tatt, faktisk. Synes litt synd på alle de idiotene som har kjøpt Killzone og synes det er et veldig bra spill. :D

Nå spiller jeg Rome: Total war og KOTOR.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Har begynt å spille Crash Bandicoot 3 igjen. Herlig spill, selv om det ikke helt har sjarmen til det originale spillet.

Ja, Crash Bandicoot-serien er artig. Problemet med toeren og treeren er at det hele blir for kortvarig og lite utfodrende. Husker jeg rundet både toeren og treeren 100% på en eller to dager, altså rundt 7-8 timer, og det er ikke akkurat noe mer å gjøre når man har klart det. Eneren derimot var virkelig utfordrende, spesielt å få alle diamantene, og dette holdt meg gående lenge. Husker jeg til tider ble jævlig forbanna, i hvert fall når du kom til de dere hulene hvor man kunne falle ned og dermed dø, samtidig som de små steinene man sto på roterte som bare juling. Med andre ord sånn jeg liker. :D

For tiden spiller jeg faktisk ingenting, men hadde tenkt å begynne igjen på FFIV, samt Forbidden Siren, The Suffering og Viewtiful Joe grunnet en avslappende neste uke, pluss vinterferie etter den. :D

spiller mgs2 (i påvente av snake eater) og forbidden siren (skummelt for faen)

Jeg spiller også Metal Gear Solid 2: Substance (ps2) for tiden. Og Yoshi's Island: Super Mario Advance 3 (GBA). Begge er rimelig gode spill.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Opprinnelig skrevet av Egle@10.02.2005, 22.28
Ja, Crash Bandicoot-serien er artig. Problemet med toeren og treeren er at det hele blir for kortvarig og lite utfodrende. Husker jeg rundet både toeren og treeren 100% på en eller to dager, altså rundt 7-8 timer, og det er ikke akkurat noe mer å gjøre når man har klart det. Eneren derimot var virkelig utfordrende, spesielt å få alle diamantene, og dette holdt meg gående lenge. Husker jeg til tider ble jævlig forbanna, i hvert fall når du kom til de dere hulene hvor man kunne falle ned og dermed dø, samtidig som de små steinene man sto på roterte som bare juling. Med andre ord sånn jeg liker. :D
175763​
Ja, 2 og 3 ble for lette. Nå har jeg aldri fullført toern, men treern har jeg klart 105% på et par ganger før jeg startet på nytt nå. Og det kan ikke ha tatt så veldig mye mer enn 7-8 timer før jeg klarte det igjen nå. De eneste brettene som kan være litt utfordrende er Future Frenzy og Dino Might, hvor man må drive å gå langt tilbake for å få med alle kassene.

Men enern, det er virkelig utfordrende. Det som gjør det så forskjellig fra de senere spillene er at checkpoints ikke teller når man skal ha alle kassene. Man må liksom klare brettet uten å tape i det hele tatt. Har selv fullført dette spillet 100% to ganger, og det begynner å nærme seg 5 år siden sist, så det skal bli moro å gjøre det igjen. Det aller vanskeligste brettet er Slippery Climb, hvis du vet hvilket jeg mener. Det er 2D brett på den tredje øya hvor det regner... jævlig vanskelig med alle disse platåene som snurrer rundt som man må hoppe på. Definitivt et av de mest utfordrende platform spill der ute.