Hva var din første konsoll?

Min aller første spillkonsoll var NES, og 2 år etter fikk jeg SNES. Disse konsollene synes jeg er verdt mye nå. Jeg er glad for at Nintendo gir ut en del av de spillene som kom ut på disse maskinene til GBA, det fortjener de.! :tommelopp: :)
 
Playstation.
 
Første konsollen jeg prøvde var en slags dings som lignet på et sånn instrument du måler strøm med. Spilte pong eller noe sånt på den. Et slags tennis spill med to rektangler som skjøt en firkant frem og tilbake.

Første konsollen jeg eide var en Atari 2600 med dig dug, moonpatrol og Airwolf spillet. Det var gode tider, med joysticker isteden for joypad. Hadde også commodore 64. Deretter ble det Nes og sega mega drive.
 
Opprinnelig skrevet av Onkel $ander+29.05.2004, 04.37-->
<!--QuoteBegin-bj0nniz
@29.05.2004, 00.09
NES med "action pack". Det var tider...vil også legge til at Ice Hockey til NES er tidenes multiplayer-spill.
hmm mener du blades of steel nå så er jeg 100% enig.... det er pokkern meg fett...

ontopic: NES var den første... fikk det av mormor på midten av 80-tallet... Vi var på hjem og hobby messa på sjølyst og så hadde jeg ikke fått noen bursdagsgave ennå... Skal si mormor ble populær etter det ja...[/b]
ice hockey > blades of steel

;)
 
Huske tilbake til sega megadrive...
Shinobi og mortal combat 2 samme med et donald duck spill dær man gikk å spiste chilipepper å skøyt sugekopper...
det va tider d......
 
Opprinnelig skrevet av musa@05.06.2004, 18.21
min første var NES med Duckhunt og Mario. Knall fett.. synd mamma kasta alt sammen!
foreningen for anonyme mødre som har kastet sine sønners tv-spill konsoller
 
Min første konsoll var Super Nintendo. Husker den dagen jeg fikk det. Jeg var klistret i skjermen i flere timer. Det var tider, det. :p
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Sega Mega Drive var første, også GameBoy noen måneder senere...