Hva var din første konsoll?

#81
Min første konsoll var Playstation. Før det hadde jeg sverget til Amiga og Commodore, så Commodore 64 var vel min første maskin i det store og hele, som jeg brukte som en konsoll, siden jeg så og si bare spillte og kopierte spill.
 
#82
Hvis Game&Watch telles som konsoll, så var det mitt første konsoll. G&W het Donkey Kong Jr. Da var jeg kanskje fire år eller var jeg fem år? Hvis ikke G&W telles som konsoll, så var det NES som var vårt (må dele den sammen med storebroren) første konsoll med TheLegendOfZelda til meg og Punch-Out til storebroren.
 
#83
SNES var min første....

den fikk jeg da jeg var 4 år eller no.....
 
#84
Hvis GAMEBOY (ja den store,grå og tunge dritten) teller som konsol så var det min første konsol.
Men hvis ikke så var NINTENDO min første konsol...
så kom PlayStation og så be jeg frelst med PS2:thumbsup:
 
D

Doctor Downs

Gjest
#85
Opprinnelig skrevet av cOlDsNaKe+27.04.2004, 20.29-->
husker spillet moon et eller annet [/b]
Moon Patrol?

Det har jeg og! Et av de fetere, faktisk. Husker fortsatt musikken.

Var tider det. Med Farge/svart-hvitt-switch bakpå konsollen og greier! :D

<!--QuoteBegin-TurboAlex
@01.05.2004, 21.27
SNES var min første....

den fikk jeg da jeg var 4 år eller no.....
Gikk ut ifra at du ikke var gamle gutten, nei :p
 
#86
Vel jeg hadde en Commodore 64 i mange år.. Det var en stabil "liten" sak med kassetter som måtte spoles i det uendelige for å loade opp brett og lignende.. Mye morro for lite penger..

Senere kom det en Amiga og så PS1 pg PS2..
 
#87
Første maskina jeg fikk var en Nintendo 8-bit som jeg, bruttern og søstra mi fikk på deling i 1988-1989 da jeg var 4 år. Husker godt alle de stundene foran tv'en i stua hvor jeg styrte endene og bruttern prøvde å skyte de i Duck Hunt. Ahh, the good ol' days! Den tiden da Mega Man 2 og Super Mario Bros. 1 og 2 var toppen av kransekaka og jenter ikke var like interessante... Før den tid så hadde bruttern en Commandore 64 som kun funka når det passet den selv, men den var ikke min i den forstand som NES'en var.
 
#88
første min var gameboy, den feite og stygge gameboyen vet dere. ;)
men det var når jeg var veldig liten. hviss det ikke tels så er det ps1 som var den første jeg fikk.
 
#89
Min aller første maskin var Sega Master System, med ca 15 spill. Blant annet Tom & Jerry :D

Husker du at vi runna det, Alex?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#90
første min var gameboy, den feite og stygge gameboyen vet dere. 
men det var når jeg var veldig liten. hviss det ikke tels så er det ps1 som var den første jeg fikk.
Hehe, samme her! Den svæære stygge feite dritten!

Unntatt den var det vel Game Boy Pocket, og så ble det N64!
 
#91
Jeg hadde en Amiga 1200 først vis det teller som konsoll, vis ikke så var det N64 med Super mario 64!


Helt lik min! Jeg har den faktisk enda!!
 
#94
Mitt første konsoll var ett lommespill i Game&Watch-serien kalt DonkeyKongJr. Hvis ikke Game&Watch regnes som konsoll, så var ihvertfall NES mitt første. Eller, teknisk sett så må jeg dele den med storebroren, så min første egentlige konsoll må da være GameboyClassic. Hvis dere tenker på mitt første stasjonære konsoll, så var er SNES.
 
#96
Opprinnelig skrevet av bj0nniz@29.05.2004, 00.09
NES med "action pack". Det var tider...vil også legge til at Ice Hockey til NES er tidenes multiplayer-spill.
hmm mener du blades of steel nå så er jeg 100% enig.... det er pokkern meg fett...

ontopic: NES var den første... fikk det av mormor på midten av 80-tallet... Vi var på hjem og hobby messa på sjølyst og så hadde jeg ikke fått noen bursdagsgave ennå... Skal si mormor ble populær etter det ja...
 

Lodin

Der Waaaah
#98
Husker fortsatt den dagen i 87. Jeg og modern dro på Steen & Strøm og kjøpte en NES med Super Mario Bros og Mega Man. Oh joy!
 
NES med Mario , hadde også commandore med alle de grusomme loade kasettene :tommelned: Men jeg var jo villig til å sitte i en halvtime å nistirre på et bilde verre en snøen på nrk for å kunne spille california games så.. ;)

ontopic: NES var den første... fikk det av mormor på midten av 80-tallet... Vi var på hjem og hobby messa på sjølyst og så hadde jeg ikke fått noen bursdagsgave ennå... Skal si mormor ble populær etter det ja...
[Internspøk]
Jahaja schonkel sander, så det er ikke bare jeg som har snill mormor? Din soss ass :p :D :p [/internspøk]