Hvad med Tribes Ascend da, De?

#21
Si ifra i tråden til alle de kule gutta som ikke gidder å henge på irc da. evt skype.

+ det Tomas sa om mouseacc.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#23
Fikk spilt litt med Agra og Lurtz. Jeg tror de hadde blitt værende lengre hvis jeg var på andre laget.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#25
Har lasta ned og inn, skal se om jeg får tatt en liten runde etterpå.
 
#26
Dro en Nicholas og ble borte, dog litt mer legit saker jeg måtte deale med. Skal ta det igjen, lover.
 
#28
Neste gang vi møtes skal jeg få deg til å grine for den der, bare vent.

Men ja, raider hver dag. Lurer på om det blir å røyke seg fjern imorra, får se om vi kan ta det etter litt tribes, vi får se.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#31
Det eneste jeg ikke stinker med er Juggernaut når folk er greie og spaserer inn i mortarene mine.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#32
Denne spillen! Eg likar!
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#33
Den raider oppdateringen må modifiseres for å si det mildt. Plasma cannon er ganske så overpowered, første runde: 38 kills, 16x Air Mail. Fatter ikke helt hvorfor raider trengte en oppdatering, spesielt ikke før brute.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#34
Det jeg først tenkte på var at raider sin vanlige EMP-granat er den mest stusselige av alle granater (den kortslutter ikke baseting, emp-delen bare gjør litt skade mot batterinivået hvis du treffer en spiller), og den i oppdateringen virker som en av de bedre granatene.
 
#35
Hei. Jeg heter Stephan og er spillegal. Miun gift er Tribes. Ifølge spillet selv har jeg brukt 190 timer. Pøh. Hvis mengden jeg har spilt fikk et underernært barn hadde det barnet hett 190 timer. Men jeg elsker det. Har forøvrig starta en IRC channel #ta.norway, og er kaptein for det norske laget i den internasjonale nations cup :p Om noen vil joine der :p Ellers vil jeg bare anbefale alle som liker spille å joine et faktisk lag- moroet starter der!
 
#36
Det jeg først tenkte på var at raider sin vanlige EMP-granat er den mest stusselige av alle granater (den kortslutter ikke baseting, emp-delen bare gjør litt skade mot batterinivået hvis du treffer en spiller), og den i oppdateringen virker som en av de bedre granatene.
Raider EMP granaten er en av de beste granatene i spillet. Mot base assets er de kjempebra. De har også kortere lunte, så å faktisk treffe folk med de er mye lettere. De gjør stor skade og som sagt tidligere her tar de vekk nesten all energien til spillere, ergo gjør de chasing vanskelig for forsvarere etc