Hvem hadde vunnet i en kamp, Batman eller Raiden?

Batman mot røkkla!! Hørtes interessant ut da. Kan faktisk bli det første Mortal Kombat spillet jeg vil finne noen interesse i.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Konami vs DC hadde nok vært mer logisk, ja. Shane på 1UP sa at spillet har siktet seg inn på en T-rating, som vil si at istedenfor å gjøre DC mer hardcore, har de kastrert MK.

Dette kan jo bli interessant:D Er veldig glad i MK characterene, men som de sier i linken, har det ikke MKspillene vært no særlig siden det først startet. Og MK vs DC kan jo bli meget heftige saker:D

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hømhømhøm. På den ene siden så liker jeg ideen... litt. På den annen side så har aldri Mortal Kombat vært kjent for å være en bra fighting-serie. Årsaken til det er at Mortal Kombat er en skikkelig middelmådig fighting-serie, som får oppmerksomhet på grunn av blod og sånt. Men igjen, kan jo hende gutta har spilt Tekken siden sist.

Lodin

Der Waaaah
Her er sånn derre teaser hvor under null og den gudsfordømte flaggermusmannen denger litt løs på hverandre. Med tanke på at førstnevnte bare er Mr. Freeze som ninja ser jeg ikke helt åssen det kan være rettferdig.
Blir mer spennede å se hvem som suger mest balle av Aquaman og Stryker. XD

Drauden

SGs kollektive lillebror
I feel the sensation of happiness in my pants.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Ikke MGS-Raiden, men en tordenkarkar fra MK-serien, samt en årntli' barsk fyr, tøffeste av de tøffe som ikke bruker maske.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Konami vs DC hadde nok vært mer logisk, ja. Shane på 1UP sa at spillet har siktet seg inn på en T-rating, som vil si at istedenfor å gjøre DC mer hardcore, har de kastrert MK.

så det blir akkurat som SNES versjonen av MK1 da :wizard:

Lodin

Der Waaaah
Første orntlige trailer er ute. Nye folk er Flash som ser ut sånn som han bør og Catwoman med et skikkelig bedritent antrekk. Og artig å se Supes ha ispust som specialmove. Forøvrig er det en liten overaskelse helt på slutten som sikkert noen har venta på å få bekrefta. :p