Hvem skal ha blekka til Trygdve?

Lodin

Der Waaaah
#1
Vi gjør det enkelt, jeg kunne gått gjennom tråden og lista dere, men dere må uansett skrive hva slags dedikasjon dere vil ha.

Post om jeg skal kjøpe bladførkja, hva dere vil ha drodla og om den må sendes. Planen er såklart at jeg tar med blader til folk på neste spillstream. Om det er sistnevnte kan dere sende en mail til lodrin@gmail.com med adresse. Kall gjerne mailen "bladkjøp-nicket ditt". Det er ikke alle jeg husker navnet til om jeg bare har møtt dem to ganger i fylla. :v
Betaling tar vi seinere, men jeg må nesten be om porto og konvoluttpris foruten de 150 det kommer på. Det blir gøy å ordne på påsten.

Ellers da, jeg vil gjerne ha en liten tegning av Optimus Prime. G1 varianten såklart. kan enkelt dedikeres til Lodin.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Jeg vil også veldig gjerne ha et blad. Og hvis jeg får, vil jeg gjerne ha følgende:

Tekst: "Til Tryggve fra Trygdve".
Tegning: Siv Jensen i en kompromitterende situasjon (bruk fantasien).

Send gjerne over kontonummer, Lodin, så kjører jeg over noen gryn og grunker snarest. Må nok be om sendings i tillegg. Og tusen takk for hjelpa. :)
 

Lodin

Der Waaaah
#4
Når det tilogmed er trynet ditt på plakaten så skjønner jeg ikke hvorfor jeg bare kan kaste det over til deg om to uker.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Det der er en testplakat mekka på et kvarter. Filip var den eneste som sendte inn bilde, så jeg måtte bruke ett jeg hadde liggende. Jeg må forøvrig bare avsløre at "da stikker jeg på spillstream, kos deg med ungen" neppe vil falle i spesielt god jord hos frua, terminen hennes er i overimorra.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Hehehe ja jeg er teit ass.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#8
Jeg vil haa~ . Sender e-post til klodrik. Av autograf/skriblerier vil jeg ikke ha noe annet enn det som faller inn i det kreative øyeblikket den skal utføres.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#9
Jeg vil ha blekka! Sender en e-mail.

Nøyer meg med en vanlig autograf og vil gjerne ha et skribleri av en gritty ninjaskilpadde.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#10
Om vi skal støtte SGs fremste artist. Slenger meg veldig på denne her, og overfører penger så fort jeg får lønning.

Sender deg en mail jeg.
 

Lodin

Der Waaaah
#11
Nå fikk jeg mail fra kak. Han skal sansynligvis på spillstreamen så han gadd ikke føre opp adressa si engang. Det var ikke helt sånn det var ment at dette skulle funke. :D
Thinaran var derimot flink.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#12
Det var ikke det jeg skrev! :ras:
 

Lodin

Der Waaaah
#13
Du mente at neste gang du er i stygge Oslo på et annet tidspunkt enn spillstream så kan du møtes og knuffes? For ja det fungerer.
Jeg kan godt sitte på noen av disse bladene om jeg slipper å sende dem i påsten.
 
#14


Are. Medredaktør i Bergen har fått bladene før meg, siden trykkeriet er i Bergen. Bladene ser slik ut på forsiden og er blanke og shiny. Ikke printet på kopipapir som det kan se ut her. (Det er ganske dyrt trykk og kvaliteten på ting vi har fått fra dem før er meget bra)
 

Lodin

Der Waaaah
#17
Nei jeg vil ha... var det Roska han roboten i serien din het? Kan jeg få han som fighter Prime?
Det andre var bare jeg som dilla med Yeti.
 

Lodin

Der Waaaah
#19
Vet du hvem Thomas Skattum er? Han er ingen fra SG, men han vil at jeg skal sende ham blader i posten.