Hvem skal ha blekka til Trygdve?

#22
Hei

Jeg har ringt i dag og raget på det verdiløse budbilfirmaet som trykkeriet har sendt heftene med. Som har klart å surre bort tingene og de klarer ikke å finne det igjen. Jeg venter på svar enda fra firmaet som skal ringe meg, sannsynligvis for å fortelle meg at de har feilet på den vanskelige jobben de har med å flytte ting fra a til b. I det tilfellet blir det ingen markedsdag for meg. Hvis dere fortsatt vil ha heftene så vil det ta lengre tid for meg å i det hele tatt få dem, gitt at budbilselskapet faktisk finner det. Ellers må det trykkes opp på ny og så sendes til meg.

Jeg håper de døgeniktene finner det før de stenger det i dag, siden vi da kan få sendt heftene med et mindre enn ubrukelig firma

:(
 

demake

Seksuelt godteri
#23
Punchlinen nå er at du forsvinner fra forumet igjen et års tid uten at vi hører noe fra deg, ikke sant?
 
#24
Gode nyheter. De fant leveransen, sa den skulle være her i ettermiddag, noe jeg trodde på. Var på vei ned til sentrum kl 1400 da leveringsfyren ringte meg og stod på døra mi. Jeg måtte Yusain Bolte hjem igjen, men nå har jeg det her. Plan back on. For great justice. :)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#25
Jeg vil ha!

Dedikasjon har jeg ikke peiling på enda, men en karikatur settes pris på!

uploadfromtaptalk1370613378991.jpg
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#26
Som inspirasjon til situasjoner du kan sette han i, anbefales store deler av Det Nye Testamentet
 
#28
:) Hvis jeg skriver nicknamene deres fra spillegal i hvert hefte kan Lodin hjelpe meg i morgen med å skrive de genuine navnene deres i blade på selve expoen. Hvis dere vil ha det dedikert. Så gjør vi det systematisk :)
 

Lodin

Der Waaaah
#29
Når passer det egentlig at jeg dukker opp og bruker all den lukrative tida du kunne brukt på å selge til andre? Vil se Scott McCloud og le av ham også.
 
#30
Var på scott i dag. Det var kjempebra og anbefales :) Passer når som helst egentlig. Greit om du har med en liste over Nicknames - realnames så jeg kan dedikere til espen hansen og ikke nyan1992 lixxom :)
 

Terje

mostly harmless
#32
Ja ok faen, bare kjør en karikatur. Holder lenge. Kan godt inkludere noe Commodore 64 relatert, en boks á la Capri, pakke nudler, noe sånt alt avhengig av hvor mye tid og effort en har tilgjengelig. Legger ved noe bilder og ting, gjør hva eff du vil, jeg er fonøyd uansett. :)

20130608_014836_zps79536a48.JPG


C64_zpsa65c07f9.JPG


International Karate:
IK_zps2d94923d.JPG


Influence Device fra Paradroid:
influencedevice_zps9fa8d803.JPG


Jumpman:
jumpman_zps9be37abb.JPG


Som sagt, ikke gidd mer enn du synes du kan. Helt greit.
 
Sist redigert:

Drauden

SGs kollektive lillebror
#34
Ooo, karikatur. Kan jeg også få eller?



Og kan du skrive dette
Til SGs kollektive lillebror

Da blir jeg kjempeglad

Glemte å sende den emailen til Lodin, menneh... spent på hva som skjer ettersom han stakk nå.
 

Lodin

Der Waaaah
#35
De jeg har blader til er:
Meg
Drauden
Kak
Thinaran
Buggz
Bones
Terje
Yetifar

Blir sendt ut på mandag eller tirsdag. Sånn ellers nevnte Trygdve\Johann at han evt. også kan sende til andre som vil ha.
 
#36
Sorry Drauden, Men hadde allerede signert bladene på fredag kveld. Måtte det for å få de ferdige i tide til at Lodin skulle dukke opp på Lørdag.