Hvilke gimmicky spilldingser har du kjøpt de siste åra?

Hvilke gimmicky spilldingser har du kjøpt de siste åra?


  • Totalt antall stemmer
    26
#21
Balance Board. Har blitt mer brukt til å ha på fanget når jeg spiller rene musespill på Amiga og PC, enn til det det skal brukes til.

Wii - støver nesten ned, men det hjelper med at det er en guttunge i huset som elsker Super Mario Galaxy, Lego Batman og i det siste (takket være et 79,- salg på mitt lokale Expert), Zack and Wiki. Ja, og Sonic 3, Donkey Kong Country og noen andre gamle klassikere.

Var mer kjøp av gimmicks i forrige generasjon, da hadde jeg både dansematte, Eyetoy og Buzz.

Denne generasjonen kjøper jeg meg muligens Move, mest for Heavy Rain og Killzone 3's skyld og kanskje Virtua Tennis 4. WiiMote+ hvis det følger med i et spill som bruker det - eller er et spill jeg virkelig må ha.

N3DS blir nok kjøpt inn før eller siden, men ikke på grunn av gimmicken, men på grunn av kompatibiliten med NDS og DSWare.
 
#22
Klaymen skrev:
Beteve, gidder en moderator å legge til "Ingen av delene" som alternativ, sånn at sånne gnomer som meg som ikke har noen av delene kan stemme og? Da stemmer statsen bedre og greier og greier.
Gidderu?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23
ok
 
#24
Yey. Jeg har altså ingen av delene. Enda. Men, har bursdag snart, så det hadde ikke gjort så mye å få en 3DS. *håper oblivione lurker*
 
#25
3ds for meg. Føles ikkje gimmicky på noken måte, å spele street fighter med 3d er som å ha eit slåssende dukketeater. Genial innlevelse!

Veldig glad eg verken hoppet på Move eller Kinect, begge har kun spawnet spel av så sjanger eg ikkje rører. Og min Wii støver ned, men det er ei anna historie.