Hvilke håndholdte bruker du mest?

Hvilke håndholdte spillemaskiner bruker du mest?

  • N-gage

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nintendo DS

    Stemmer: 0 0,0%
  • Gameboy advance

    Stemmer: 0 0,0%
  • PSP

    Stemmer: 0 0,0%
  • Gizmondo

    Stemmer: 0 0,0%
  • Mobil/PDA

    Stemmer: 0 0,0%
  • Andre enheter

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#1
Jepp, hvilke håndholdte konsoller er det som tilbringer mest tid i hendene på dere?
Meg er det NDS :)
 
#3
Stemte mobil jeg også, eneste jeg spiller på når det gjelder håndholdt.
Klarer meg i grunnen uten håndholdte konsoller, siden jeg ikke er så mye ute å farter. Klarer meg fint med Xbox'en min.
 
#8
Opprinnelig skrevet av Agahnim@14.06.2005, 16.42
Tror han mener spillmessig, da ...
232978​
Ja nå mener jeg spillmessig, ikke praktisk bruk.
 
#9
Har blitt mest PSP i det siste, med DS rett bak. Dog, mobil er det jeg bruker mest av de nevnte, men jeg regner med at du mente spillmessig.

Edit:
... noe du gjorde. (Så ikke det siste innlegget :p )
 
#11
Opprinnelig skrevet av SilentBob@14.06.2005, 15.59
DS'en går det vell mest i ja.

Lodin: hva med pocket snes?
232987​
PocketSNES er en emulator for GBA som ikke er verdt de minuttene det tar å sjekke den ut engang. De fleste spillene funker ikke, alle spilla er uten lyd, bildet er strukket slik at man ikke ser hele og ikke alle spill kjører normal hastighet.
 

Kilik

Lokal moderator
#12
Det er nok mobilen min (K700i). Wacky Races, Tetris, Castlevania og en crappy NES-emulator.
 
#13
Hvis vi ser det i antall timer så bruker jeg nok mest GBA SP-en. Og nå når det blir sommer, kommer jeg nok til å bruke den enda mer når det blir uutholdlig varmt på rommet. Å ligge på trampolinen og spille GBA er avslappende og digg. :D
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#14
SPen er dessverre blitt neglisjert den siste måneden... Spilt en del DS, det var gøy men nå er jeg litt lei... Håndholdt har alltid vært favoritt formatet men det går nok alt for mye i PC for tiden :( I tilegg har jeg masse bra GBA spill jeg kun er kommet meg halvveis gjennom.
 
#15
For øyeblikket bruker jeg helt klart mest DS-en, og der går det i en rekke DS-spill: Touch! Kirby's Magical Paintbrush (Kirby: Canvas Curse), Electroplankton, Super Mario 64 DS og Yoshi's Touch & Go for tiden. Også GBA-spill brukes iblant på DS-en.

PSP-en brukes svært lite for tiden. Har ikke kommet meg online med den, og Twisted Metal: Head-On blir kjedelig i single-player etter en liten stund.

GameBoy Advance SP har jeg ikke brukt noe særlig etter at jeg fikk DS, og det er ikke så mange spill på den jeg linker med, så da går det like greit å spille GBA-spillene på DS.

GameGear tar jeg fram en skjeldent gang, men den suger batterier raskt, og spillene er ... tja.

Mobilen/N-Gage bruker jeg ikke til spill fordi det ikke er mye interessant å spille på den, og det gjelder både N-Gage-spill og mobil-spill.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#16
DS, DS og atter DS. Jeg plukker særlig fram Band Brothers i tid og utide, mye til mennesker i nærhetens store irritasjon. Blir også en del Polarium. Høhø.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#17
Her går det uansett i NDS, siden den også tar GBA-spill og har mye bedre skjerm. Om det er FFTA, Mario DS eller Wario Ware det går i ender jeg med å vri opp en dobbeltskjerm.
 
#18
Helt klart DS, men det er fordi den kan spille av GBA spill, ellers hadde det nok blitt GBA. Det er ikke mange spill jeg har hat lyst på til DS til nå, men det er garantert forandret innen utgangen av året.