Hvilke Spill ser du fram til å spille?

#61
-A Vampyre Story
-Metal Gear Solid 3: Snake Eater

Det er vel de to som står høyest på lista, det er jo mange jeg ser frem til å spille, men ikke like mye som disse to. Jeg gleder meg spesielt til A Vampyre Story. :)
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#63
-Metroid Prime 2: Echoes
-Starcraft: Ghost (ja, fremdeles)
-Halo 2
 
#66
Spillene jeg ser fram til er......


Legend of Zelda 2
Halo 2 til pc
Half-Life 2
Super Mario 128
Resident Evil 4
Metroid Prime 2: Echoes
Tales of Symphonia
Paper Mario: the 1000 year door
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
#67
Det er kun to spill som virkelig får meg til å sikle nå.

- Metroid Prime 2: Echoes
- The legend of Zelda

Hver natt runker jeg til bilder av Metroid Prime 2. Etter det må jeg alltid felle en tåre fordi det er så lenge til jeg får spilt Zelda. (Ok, så ille er det ikke, men det illustrer hvor mye jeg gleder meg til de to spillene.)
 
#69
Jeg gleder meg til en god del spill komme ikke på alle i øyeblikket men skal tro:

-Xenosaga episode II.

-Final Fantasy XII.

-MGS 3.

-World of warcraft.

-ICO 2.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#70
Jeg gleder meg egentlig kun til Half-Life 2: én skoledag igjen! :O
og ikke i nærheten like mye:

Metroid Prime 2
F.E.A.R.
 
#71
Nja...gleder meg til HL2 og Halo 2 (har ikke fått kjøpt det ennå). Og jeg ser frem til Kotor 2 og Starcraft Ghost-saken. :)
 
#74
Jeg klør i hendene etter å ta fram crowbaren og gi meg ut som mitt alterego Gordon i en interaktiv verden jeg aldri har sett maken til. Half-Life 2 skal nytes.
Tirsdag blir en helligdag; jul, nyttår, farsdag, langfredag, vårjevndøgn etc. kombinert!

Av andre spill gleder jeg meg til:
MP2: Echoes
MGS3: Snakes Eater
World of Warcraft
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#75
Akkurat nå gleder jeg meg mest til Paper Mario: The Thousand Year Door og MGS3: Snake Eater. Paper Mario kan jeg ta fatt på allerede om en dag eller to.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#76
Metal Gear Solid 3: Snake Eater, Halo 2(når jeg får fatt i det), Zelda: The Minish Cap, Half-Life 2, Stalker: Shadows Of Chernobyl og Battlefield 2.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#77
Nå som jeg er ferdig med Halo 2, så står de to gigantene:

Half-life 2 og Metroid prime 2: Echoes

på listen. Kan man annet enn digge denne måneden dersom man er spillinteressert?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#78
Ja. Ikke alle som har penger til alt stashet. Dessuten gjør det at storspill som dette lanseres samtidig at man ikke får optimalt med tid til å virkelig nyte spillene. :(
 
#79
Tja, for tiden venter jeg på en sending bestående av Pikmin 2 og Paper Mario. Gleder meg til de, samt at jeg vurderer å kjøpe Donkey Konga. Echoes blir jo også ett høydepunkt.

Vanguard: Kjøp spillet du har mest lyst på, så kjøper du andreprioteringen senere til billigere pris enten det er nytt eller dyrt. Penger spart er penger tjent :)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#80
En litt kjip ting med at det kommer så mange spill samtidig er at man må prioritere veldig strengt, og nærmest føler man går glipp av noe hvis man ikke fullfører et spill fort nok. Men jøss, deilig å se at det endelig kommer en rekke spill det virkelig er verdt å bruke tid på (i motsetning til mange middelmådige spill man har kjøpt tidligere).