Hvilke Spill ser du fram til å spille?

#41
JO! Jeg ser fram til følgende:

Metroid Prime 2: Echoes
Paper Mario 2: The thousand year door
Halo 2
Half Life 2
Super Mario 64 DS
Final Fantasy XII
Legend of Zelda GC
..

tror det var flere.
 

SHDR

Gullmedlem
#42
STALKER står faktisk på lista mi, sammen med expansion til Painkiller. Ellers regner jeg med at vi snakker om spill som kommer i år, men Resident Evil 4 kommer ikke før neste år. Ergo blir det Halo 2 og Half-Life 2, til en viss grad Metroid Prime: Echoes. Ellers har jeg fått mye av det jeg har gledet meg til: OutRun 2 og Doom 3 har gitt meg temmelig mye moro. Det er altfor mange gode spill jeg ikke har spilt hittil i år som jeg synes fortjener en runde.

Jeg gleder meg altså til å spille mer Thief 3, jeg gleder meg til å komme meg gjennom Ninja Gaiden, Rome: Total War, Warhammer 40, 000: Dawn of War og en hel haug annet. Dette blir en travel jul.
 
#45
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@15.10.2004, 18.23
  • Grand Theft Auto: San Andreas [PS2]

117384​
Heeeeeell Yeh!! :tommelopp:
 
#47
PlayStation 2:
- Metal Gear Solid 3: Snake Eater (TBA)
- Grand Theft Auto: San Andreas (29. oktober)
- Killzone (19. november)
- TimeSplitters: Furure Perfect (februar)

PC:

- Half-Life 2 (16. november)
- Battlefield 2 (TBA)
 
#48
Opprinnelig skrevet av Shadar@22.10.2004, 09.21
STALKER står faktisk på lista mi, sammen med expansion til Painkiller. Ellers regner jeg med at vi snakker om spill som kommer i år, men Resident Evil 4 kommer ikke før neste år. Ergo blir det Halo 2 og Half-Life 2, til en viss grad Metroid Prime: Echoes. Ellers har jeg fått mye av det jeg har gledet meg til: OutRun 2 og Doom 3 har gitt meg temmelig mye moro. Det er altfor mange gode spill jeg ikke har spilt hittil i år som jeg synes fortjener en runde.

Jeg gleder meg altså til å spille mer Thief 3, jeg gleder meg til å komme meg gjennom Ninja Gaiden, Rome: Total War, Warhammer 40, 000: Dawn of War og en hel haug annet. Dette blir en travel jul.
122141​

Bare for å nevne, DU KOMMER TIL SLITE NOE JÆBLIG I NINJA GAIDEN! Hehe
Dritt vanskelig... :(
 

SHDR

Gullmedlem
#50
Jeg har spilt gjennom første bane et par ganger, og mens det er vanskelig, er det ikke noe jeg ikke klarer med litt øvelse. Spill skal være utfordrende, men ikke irriterende, repetisjons-utfordrende. Og heller ikke kjedelig-utfordrende, slik som de jævla minispillene i en god del nymotens plattformspill driver med. Jeg kjøper ikke Jak III for å spille banjo. Greit nok om det er en slags side-quest du får en bonus for, men når jeg trues til å gjennomføre en eller annen teit rhytm-action-oppgave som faktisk ikke funker i takt med noen rytme eller noe som helst annet, så blir jeg nesten tvunget til å påpeke at jeg har Frequency til slikt, mens Jak III tilfredsstiller mitt behov for flotte animasjoner, hopping i ulogiske verdener og hypersimplistisk fighting.
 
#52
Den blir fra tid til annen litt drøy og irriterende, men ingenting man ikke greier å se forbi.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#53
Etter tre-fire runder Halo med diverse familiemedlemmer, innser jeg at Halo 2 blir årets spill, ihvertfall for meg. Suse rundt i banshees sammen med en kamerat, mens vi utforsker multiplayer-banene ... eller knuser amerikanske skaller online. Gud, som jeg gleder meg.

Ellers er det skummelt lite som vekker den store spill-lysten hos meg for tiden: GTA: SA blir jo kjempebra, revolusjonerende, yada yada yada. Jeg må innrømme at det virker lovende, men ...nææææh.
Outrun 2 har jeg egentlig veldig lyst til å prøve, kan hende det blir til at jeg ønsker meg det til jul. Det samme med Fable, igrunn. Ellers lokker Madden NFL 2005 med sine såvidt forbedrede gamemodes, identisk grafikk og oppdaterte stats (damn you, EA!), og Killzone kan jo være greit å ha, med tanke på at det ser ut til å bli det eneste nogenlunde ordentlige PS2-spillet, ihvertfall på en stund.

TimeSplitters: Future Perfect er vel et ypperlig eksempel på hvordan EA kan bakvoldta en serie fullstendig. Jeg var kjempefan av serien; Ikke nå lenger, nei. Det ser bare ut til å bli mer av det samme, derav TimeSplitters 2 tilbød mengdevis av nye egenskaper i forhold til sin forgjenger. Jeg velger ihvertfall å skylde på EA - Det er litt trendy og kult for tiden.
 
#54
Opprinnelig skrevet av Baronen@24.10.2004, 20.27
Etter tre-fire runder Halo med diverse familiemedlemmer, innser jeg at Halo 2 blir årets spill, ihvertfall for meg. Suse rundt i banshees sammen med en kamerat, mens vi utforsker multiplayer-banene ... eller knuser amerikanske skaller online. Gud, som jeg gleder meg.

Ellers er det skummelt lite som vekker den store spill-lysten hos meg for tiden: GTA: SA blir jo kjempebra, revolusjonerende, yada yada yada. Jeg må innrømme at det virker lovende, men ...nææææh.
Outrun 2 har jeg egentlig veldig lyst til å prøve, kan hende det blir til at jeg ønsker meg det til jul. Det samme med Fable, igrunn. Ellers lokker Madden NFL 2005 med sine såvidt forbedrede gamemodes, identisk grafikk og oppdaterte stats (damn you, EA!), og Killzone kan jo være greit å ha, med tanke på at det ser ut til å bli det eneste nogenlunde ordentlige PS2-spillet, ihvertfall på en stund.

TimeSplitters: Future Perfect er vel et ypperlig eksempel på hvordan EA kan bakvoldta en serie fullstendig. Jeg var kjempefan av serien; Ikke nå lenger, nei. Det ser bare ut til å bli mer av det samme, derav TimeSplitters 2 tilbød mengdevis av nye egenskaper i forhold til sin forgjenger. Jeg velger ihvertfall å skylde på EA - Det er litt trendy og kult for tiden.
123360​
Helt enig. Har også tenkt på Outrun, ellers går tankene mine mye rundt Morrowind. Så frem til BC, men det er lagt på is.. :ehm...:
 
#57
Jeg håper på en Outrun 2 til PC en gang i tiden. Det hadde vært artig å spillt det online med Momo Force Feedback ratt. Det blir som å sitte i kabinett det da... nesten...
 

Nabbe

Har fin hatt.
#59
Jeg så fram til å spille Smackdown! vs. RAW, men... bæ. Etter å ha lest IGN-s anmeldelse mistet jeg alt håp. Det ser dritt ut :(