Hvilke spill venter du på?

For tiden venter jeg mest på

The Movies
Gothic III
TES: Oblivion

kommer sikkert mange andre spennende titler ut snart, men som jeg ikke husker i farta.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
I hovedsak er Alan Wake det eneste spillet per. dags dato jeg virkelig gleder meg til faktisk. Har kanontro på dette spillet og hele konseptet virker fengende. At det er laget av folkene bak Max Payne demper ikke forventningene.

Virker hvertfall veldig spennende og skummelt.

ja, når jeg tenker meg litt om så må jeg nesten nevne MGS4 også. Ett nytt MGS spill er alltid en happening. Men ble ikke akkurat kjempebegeistret når jeg så teaseren... men jeg skal være forsiktig med å forhåndsdømme, er tross alt MGS så direkte dårlig blir det nok ikke.

Ellers så spørs det om Burning Crusade gjør slik at jeg blir hekta på World Of Warcraft igjen. Har ikke spilt det på nesten 2 måneder nå. stoppa på lvl 50.

Er forresten Max Payne 3 bekreftet?
 
Alan Wake: Fordi jeg er en hardcore-fan av MaxPayne serien.

TES:Oblivion: Fordi jeg elsket Morrowind.

Resident Evil 4 til PS2 ... som kommer ut imorgen, og skal kjøpes rett etter skolen... HURRA for ineffektivt skolearbeid!

... ja... er vel det eneste jeg ser fram til så langt...
 
Er forresten Max Payne 3 bekreftet?
[/b]
GameSpot har det i listen sin, men vet ikke om det er 100% bekreftet. Noen som vet?

De spillene jeg virkelig, og da mener jeg virkelig, ser frem til er:

Halo 3 og Star Wars KotOR 3. Førstnevnte prøver jeg å ikke ha for store forventninger til, selv om jeg tenker på det hver dag. KotOR 3 gleder jeg meg også sinnsykt mye til, siden KotOR 1 er det beste rollespillet jeg har spilt. Oppfølgeren var ikke helt like bra, men ikke langt ifra.
 
Det er vel egentlig bare to spill jeg ser frem til såpass at jeg gidder å betale full pris for de, og det er i første omgang Mario & Luigi 2 til DS og selvfølgelig helligheten som kommer til neste år, Twilight Princess.
 
Hmmm..lurer bare på hvorfor du, Hercules, gleder deg til spill som allerede har kommet ut, bortsett fra the movies da :ehm...:


Ellers som jeg nevte i en annen tråd. Halo 3, Half-Life 3 og KOTOR III står utrolig høyt på min liste, selv om det er en stund til. I nærmere tid så er jo Aftermath, tillegspakken til Half-Life 2 verdt litt venting ^_^
[/b]
Ligger litt etter da vet du :flau:
 
For øyeblikket gleder jeg meg aller mest til New Super Mario Bros., The Legend of Zelda: Twilight Princess, Resident Evil 5, Metal Gear Solid 4 og Metroid Prime 3. Det er flere spill jeg også gleder meg til, men dette er de fem spillene jeg ser mest frem til. Av spill som lanseres i år, ser jeg mest frem til Shadow of the Colossus, Super Mario Strikers og Perfect Dark Zero.
 
Jeg gleder meg vel mest til World of Warcraft Burning Crusade. Og Kingdom Hearts 2. Det er ingen andre som jeg kommer på nå ihvertfall.
 
Venter spent på:
Animal Crossing DS
Mario Kart DS
Harvest Moon DS
Lost in Blue
Battalion Wars
Kingdom Hearts
Tales of Legendia
Tales of Phantasia
Dragon Quest VIII
Mario & Luigi: Partners in Time
 
<div class='quotemain'>... og Metroid Prime 5. [/b]
Hm? Vi har da så vidt kommet til nummer to?
[/b][/quote]
Går surr i tallene med alle de oppfølgerene som kommer for tiden. :flau:

Mente Metroid Prime 3. Det er redigert nå.

Men man kan jo se det slik at Metroid Prime Pinball er nummer 3, og at Metroid Prime Hunters er nummer 4 ... I så fall ble det ikke så feil med Metroid Prime 5 til Revolution? :svette:
 
Gleder meg veldig til smackdown vs raw 2006, som jeg får til fredag! :tommelopp: ^_^
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>... og Metroid Prime 5. [/b]
Hm? Vi har da så vidt kommet til nummer to?
[/b][/quote]
Går surr i tallene med alle de oppfølgerene som kommer for tiden. :flau:

Mente Metroid Prime 3. Det er redigert nå.

Men man kan jo se det slik at Metroid Prime Pinball er nummer 3, og at Metroid Prime Hunters er nummer 4 ... I så fall ble det ikke så feil med Metroid Prime 5 til Revolution? :svette:
[/b][/quote]

Egentlig ikke. Metroid Prime Pinball og MP: Hunters er "sidespill" i Metroid Prime-serien og har ikke nummerering. Metroid Prime 3 er det som skal komme til Revolution.
Unless I'm very very mistaken...
 
Okami. Den fantastiske grafikken får meg til å sikle. Visuelt sett evig mer spennende enn alt vi har fått servert av nextgen hittil.

Psychonauts. Jeg vet jeg vil elske dette spillet. Det kommer den 25 denne måneden og jeg gleder meg som bare faen. Hadde jeg vært rikere hadde jeg kjøpt flere kopier av det.

Guitar Hero. Tviler egentlig på at jeg blir å få tak i det på lenge, men før eller siden skal det anskeffes. Og jeg gleder meg veldig.

Zelda Twilight Princess. Jeg tror jeg vil elske det like mye som jeg elsket The Wind Waker, men jeg er ikke helt solgt enda. Prøver å ikke glede meg for mye, men at jeg fører det opp her sier jo hvor mye det har funket :mad:

Yoo Saitos Odama. Flipper? Check. RTS? Check. Voice-comands? Check. Hamburgere? Check.

Gearsofwarneidakødda.
 
Som mange andre her inne er det kun ett spill jeg virkelig ser frem til, og det er Twilight Princess. Ellers finnes det mer enn nok spill som allerede er ute jeg enda ikke har fått tak i.
[/b]
Faktisk det eneste spillet jeg også gleder meg til, alt annet tar jeg helt som det kommer.
Begynner egentlig å bli ganske redd for å ha for høye forventninger for det spillet.
 
Det er faktisk ganske mye jeg ser frem til for tida.

- Zelda: Twilight Princess
Vel ... det er Zelda. :flau: Men uansett, ut ifra det jeg har sett og lest virker dette veldig lovende. Hestekampene ser kickass ut, og jeg ser veldig frem til å utforske den store verdenen. Forhåpentligvis betyr større verden også flere og mer interessante sidequests enn hva vi har sett i serien til nå.

- Final Fantasy XII
Jeg har egentlig vært litt småskeptisk til dette spillet siden det ble annonsert. Ikke fordi det skal være så radikalt forskjellig fra de tidligere spillene i serien, men mest fordi denne generasjonens FF-spill har vært dritt. MEN, etter å ha lest og sett previewen på 1up. com igår ble jeg veldig hypet på dette spillet. Kampsystemet ser ekstremt bra ut, og ellers liker jeg den grafiske stilen. Minner litt om FFIX. ^_^

- Okami
Nydelig grafikk! Jau, også virker det som det inneholder en del veldig fin og stemningsfull musikk. Det jeg har hørt i trailerne har i hvert fall falt i smak.

- Shadow of the Colossus
Mest av alt fordi det ser så herlig episk ut. Så får gameplay og den typen ting komme i andre rekke. :p Men seriøst, da jeg så en film hvor hovedpersonen red rundt på hesten mens han hold sverdet opp i været for å generere en stråle som forteller hvor neste store gubben er, da kjente jeg frysninger over hele meg. Må også si jeg digger den visuelle stilen.

- Mother 3
Dette burde jeg kanskje ikke skrive opp, da vi ikke vet noe som helst om spillet. Det eneste jeg vet er at jeg forguder EarthBound, og når neste spill i serien dukker opp hele ti år etter (og vel så det) kan det ikke bli annet enn bra. Stakkars Itoi må jo ha druknet i kreative og ikke minst syke ideer denne lange tiden. :(