Det er faktisk ganske mye jeg ser frem til for tida.
- Zelda: Twilight Princess
Vel ... det er Zelda. :flau: Men uansett, ut ifra det jeg har sett og lest virker dette veldig lovende. Hestekampene ser kickass ut, og jeg ser veldig frem til å utforske den store verdenen. Forhåpentligvis betyr større verden også flere og mer interessante sidequests enn hva vi har sett i serien til nå.
- Final Fantasy XII
Jeg har egentlig vært litt småskeptisk til dette spillet siden det ble annonsert. Ikke fordi det skal være så radikalt forskjellig fra de tidligere spillene i serien, men mest fordi denne generasjonens FF-spill har vært dritt. MEN, etter å ha lest og sett previewen på 1up. com igår ble jeg veldig hypet på dette spillet. Kampsystemet ser ekstremt bra ut, og ellers liker jeg den grafiske stilen. Minner litt om FFIX. ^_^
- Okami
Nydelig grafikk! Jau, også virker det som det inneholder en del veldig fin og stemningsfull musikk. Det jeg har hørt i trailerne har i hvert fall falt i smak.
- Shadow of the Colossus
Mest av alt fordi det ser så herlig episk ut. Så får gameplay og den typen ting komme i andre rekke.

Men seriøst, da jeg så en film hvor hovedpersonen red rundt på hesten mens han hold sverdet opp i været for å generere en stråle som forteller hvor neste store gubben er, da kjente jeg frysninger over hele meg. Må også si jeg digger den visuelle stilen.
- Mother 3
Dette burde jeg kanskje ikke skrive opp, da vi ikke vet noe som helst om spillet. Det eneste jeg vet er at jeg forguder EarthBound, og når neste spill i serien dukker opp hele ti år etter (og vel så det) kan det ikke bli annet enn bra. Stakkars Itoi må jo ha druknet i kreative og ikke minst syke ideer denne lange tiden.