Hvilken konsoll ville du valgt?

  • Trådstarter Deleted member 1518
  • Startdato

Hvilken nestegenerasjons-konsoll ville du valgt?

  • XBox 360

    Stemmer: 0 0,0%
  • PlayStation 3

    Stemmer: 0 0,0%
  • Revolution

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
D

Deleted member 1518

Gjest
#44
Jeg klarer ikke og fatte og begripe hva som skal være så revolusjonerende med Revolution. Det eneste som gjenstår av revolusjonen nå er kontrollen. Kan den liksom gjøre så mye med den nye maskinen til Nintendo? Og viss den er noe er det bare for de andre knsollene og kopiere. For meg tror jeg det at du kan laste ned gamle spill er det største, trirst at det ikke blir hardisk på Revo når det trengs litt. Se, de tar penger på ett eller annet vis. Nå må vi kjøpe plassen....
 
#46
Jeg går for en Xbox360 på launch og en HDTV enten til 360'en, eller i 2006. Dette er fordi mange av spillseriene jeg har spillt på xbox, vidreføres over til xbox360. Videre er det også fordi jeg regner med at xbox Live som overgikk alt av onlinespilling når det kom til konsoller, kommer til å bli enda bedre på xbox360. Jeg tror Microsoft har en fordel med å ha hatt en braksuksess med deres konsoll online tidligere.

Det eneste jeg er misfornøyd med er hvor lite Microsoft har satset på å vise fram hva deres neste konsoll er god for, i forhold til Sony. Det er skammelig lite in-game, hi-res videoer ute, men selvsagt, de kommer.
 
#47
Opprinnelig skrevet av Torulv@30.07.2005, 11.50
Jeg klarer ikke og fatte og begripe hva som skal være så revolusjonerende med Revolution. Det eneste som gjenstår av revolusjonen nå er kontrollen. Kan den liksom gjøre så mye med den nye maskinen til Nintendo? Og viss den er noe er det bare for de andre knsollene og kopiere. For meg tror jeg det at du kan laste ned gamle spill er det største, trirst at det ikke blir hardisk på Revo når det trengs litt. Se, de tar penger på ett eller annet vis. Nå må vi kjøpe plassen....
246532​

Det er ikke sikkert at det bare er kontrollen som skal revolusjonere. For en stund tilbake husker jeg at Nintendo fylte en patent. I den stod det noe sånt som at de hadde en ny teknologi som gjorde at pre-rendrede omgivelser ble interaktive (om det blir riktig å si?). Dette betyr at Revolution vil kunne vise veldig god grafikk, og det vil kreve veldig lite av maskinen. Så spørs det om dette er noe de har tenkt å bruke. Nye patenter blir fylt hele tide, og ofte blir de aldri brukt.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#48
Opprinnelig skrevet av Shigsy@30.07.2005, 14.06
Det er ikke sikkert at det bare er kontrollen som skal revolusjonere. For en stund tilbake husker jeg at Nintendo fylte en patent. I den stod det noe sånt som at de hadde en ny teknologi som gjorde at pre-rendrede omgivelser ble interaktive (om det blir riktig å si?). Dette betyr at Revolution vil kunne vise veldig god grafikk, og det vil kreve veldig lite av maskinen.  Så spørs det om dette er noe de har tenkt å bruke. Nye patenter blir fylt hele tide, og ofte blir de aldri brukt.
246572​
Men grafikk-motorer er jo i stand til og gjøre grafikken bedre. Bare se på Unreal 3 Engien, som viser ett mye mer detaljert perspektiv en det tar av maskinvaren.
 
#49
jeg vil så absolutt gå for ps3
der er man garantert en god spillopplevelse spør du meg
synes virkelig at nintendo serien begynner å bli litt for barne vennlig
eller så blir jeg mer voldelig... :D
 
#50
Jeg kommer helt sikkert til å ende opp med alle 3 uansett, men må jeg velge 1.. så blir det PlayStation 3. Fordi det er den maskinen som har de spillene jeg liker.
X-Box360 kunne jeg klart meg helt fint uten, er egentlig ikkeno ved den som er interessant for meg ennå. Er fortsatt ikkeno som er must på "gamle" X-Box'en heller.. og den har jo vært ute en stund. :tommelned:
Revolution gleder jeg meg derimot til, alltid likt Nintendo!!
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#51
Opprinnelig skrevet av Gud@12.08.2005, 11.21
jeg vil så absolutt gå for ps3
der er man garantert en god spillopplevelse spør du  meg
synes virkelig at nintendo serien begynner å bli litt for barne vennlig
eller så blir jeg mer voldelig... :D
250473​
Om jeg får spørr, hvilke spill har du prøvd på Xbox?