Hvilken server spiller vi på?

#21
Roleplayingservers hadde ikke vært å forakte. Jeg for min del er glad i roleplaying - ikke noe seriøse greier, bare det å gi karakteren din liv, en historie og en personlighet.

Sha'tar, Venture Co, Defias Brotherhood, Steamwheedle Cartel.. Samma for meg. Men PvP servere er også greit.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#22
Jeg har rundt 600 gull på en lvl 46 warr jeg gikk lei på Ravencrest som jeg gladelig deler. Har også masse venner der som har spilt der siden det kom. Ravencrest er en jævlig ålreit server og sist jeg spilte der var det relativt lite shitkids. Serveren er pvp hvis noen skulle lure på det. Spiller gjerne på en rp server om jeg ikke får vilja mi, selv om jeg føler det vil bli litt rart på vent...
 
#23
RP eler PVP kan vel være det samme? ingen som sier at man MÅ gå rundt og RPe på en RP-server? Akkurat som at man MÅ ikke gå og drepe Horde om man spiller på PvP? Tar jeg feil? Nei? Ja?
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#24
Man skal egentlig RP-e av respekt for de som velger å spiller RP. Men det er shitty shitkids der også. Lol og wtf etc. hører til i /w.
 
#25
Vi kommer vel til og forholde oss mest til hverandre, vel? er det ikke det saom er litt av greia her? /1-4 kommer vi vel generelt sett til og holde oss unna
 
#26
samme for meg, bare ikke Talnivarr, for der har jeg horde characters :)
jeg stemmer en 1/4 stemme på Grim batol, fordi jeg har noe greier / venner der fra før.
 
#27
Har en RL kompis som nettopp har rerolla på vashj, som alliance. De er en 4-5 norske folk, så jeg må si jeg har litt lyst å rolle der.
 
#28
Trengs det en vote for å avgjøret dette eller ?

-Ravencrest
-Venture Co
-Laughing Skull
-The Maelstrom
-Vashj

Er vel noen av de forslagene som er kommet inn...
Ravencrest kunne vært greit, har selv noen lowbies der som jeg starta opp for lenge sida.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#30
Du er ikke så dum, du. :p

Pling!
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#32
Vi skal tenke over det, men for å verifisere forslaget ditt må du sende inn en tidsplan som viser hvor mange kuker du suger daglig, hvor mange du har tenkt å suge over en viss tidsperiode framover, og hvordan du klarer å snakke med så mye kuk i kjeften.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#33
TODO: Slå av mulighet for at gjester kan skrive i dette forumet. -_-