Hvilken spillkonsoll er best?

Hvilken spillkonsoll er best?

  • Playstation 2

    Stemmer: 0 0,0%
  • XBOX

    Stemmer: 0 0,0%
  • Gamecube

    Stemmer: 0 0,0%
  • INGEN AV DEM

    Stemmer: 0 0,0%
  • jeg liker bare PC jeg...

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#21
Har gc,xbox,ps2 og liker alle like mye selv om du bare har xbox betyr ikke det at du må syns ps2 og gc suger vettu
 
#22
Tror du ikke slike ting har blitt diskutert til døde her fra før av herr. Desperado? Prøv å tenke litt neste gang før du lager slike håpløse emner!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23
aså ike sannt de ær jo solleklarrt atte xbåx edr den besste?



PS2 = = GAMEL Å IKE NO BRA SKIKLI DÅLI MASJINNVAREGAEMCUEB ===


IKE SÅ GAMEL MN LIKKVEL DÅLI MASJIN VARE......!+


fakktissk r en gaemkub barre 1 nitedo 74 me EKKSTRA RAMM OPPS KAPS LÅK




menns zboks

dnn err jo et penitum 5 me ramm å jigga hertx.... sier sæ sell att dn ær besst....```'''






SÅ JÆI STEMMTE GEM KUB
 
#26
Virker ikke som PS2 entusiastene har testet de virkelig gode xbox spillene på LIVE. PGR2, Halo2 og snart Forza Motorsport. Altså, dette blir en farlig trio. Og det som er deilig, er at man ikke trenger å "ignorere" 2-3 i fps når boksen må tenke, siden den holder seg oppe. Micxros0fT=heia.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
Stemmer, to bilspill man kan spille på nett er jo virkelig sensasjonelt. Hurra! ;)
Men, ja... jeg stemte som sagt Gamecube. Flest gode spill = teh winnar.
 
#28
Opprinnelig skrevet av Yetipants@19.12.2004, 05.39
Stemmer, to bilspill man kan spille på nett er jo virkelig sensasjonelt. Hurra! ;)
Men, ja... jeg stemte som sagt Gamecube. Flest gode spill = teh winnar.
150881​
Nå snakker du babbel.
De to bilspillene overgår lett alle Gran Turismo spillene. OAHA, LET TEH FALMING BEGIN!
Og, Halo2 vs Killzone er ingen sak. Greit, FF serien står for seg selv, men xbox har tatt over GTA serien, og Morrowind landet på boxen. Da gjenstår Metal Gear serien. Likte den aldri. Såeh, alt i alt, xbox, 5.1 system, LIVE, og PGR eller Halo2 i spinnern = Levelup!1
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#29
Joa... jeg bare klarer ikke å bli bananas pga. et bilspill med mindre det heter Stunts, Burnout eller OutRun. Resten av bilspillene som finnes er bare piss. :p
 
#30
Husk at ps2 har singstar, eye toy og ddr også da. (Eller er ddr til xbox også?)
 
#31
Ingen av dem er "best" i mine øyne. Det kommer faktisk akkurat ann på hvilket spill du skal spille.

Så for meg så blir det : Hvilken spill er best å spille på hvilke system. Jeg velger ikke hvilken konsoll som best i forhold til teknisk mabo jumbo. Men etter hvilken konsoll spillet er best på...

Så da endte jeg opp med å kjøpe alle sammen til slutt...hehe. Alle har sine spesiele spill som er best på den å den konsollen. Slik er det bare...
 
#32
Stemte GC fordi det er favoritten min.

Har ett liv utenom spill, så det å spille LIVE forstår jeg ikke når man heller kan omgås med mennesker å ha det kjekkere.
 
#33
Opprinnelig skrevet av Excelsion@19.12.2004, 05.09
Stemte GC fordi det er favoritten min.

Har ett liv utenom spill, så det å spille LIVE forstår jeg ikke når man heller kan omgås med mennesker å ha det kjekkere.
150908​
Om du har et liv utenom spill så er du på feil forum! :D
 
#34
Opprinnelig skrevet av Excelsion@19.12.2004, 06.09
Stemte GC fordi det er favoritten min.

Har ett liv utenom spill, så det å spille LIVE forstår jeg ikke når man heller kan omgås med mennesker å ha det kjekkere.
150908​
Nå er du teit.
 
#35
Opprinnelig skrevet av MattMan+18.12.2004, 20.21-->
<!--QuoteBegin-Excelsion
@19.12.2004, 06.09
Stemte GC fordi det er favoritten min.

Har ett liv utenom spill, så det å spille LIVE forstår jeg ikke når man heller kan omgås med mennesker å ha det kjekkere.
150908​
Nå er du teit.
151032​
[/b]
Det var et helt meningsløst innlegg fra hans side, Matti. Skal man først spille skal man ha det gøy, og hvis det er live som gjør at du har det gøy skal man jo få lov til å spille det.
 
K

Kumool

Gjest
#36
Opprinnelig skrevet av Excelsion@19.12.2004, 05.09
Stemte GC fordi det er favoritten min.

Har ett liv utenom spill, så det å spille LIVE forstår jeg ikke når man heller kan omgås med mennesker å ha det kjekkere.
150908​
PHAIL/10

Jeg stemte PS2 selv fordi den ruler og de andre konsollene suger.

PS: Alle vet at SNES er best.
 
#37
Bare sånn for å ytre min mening også da, så ville jeg stemt gamecube hvis jeg kunne stemt igjen.
Det er fordi målgruppa er veldig åpen og sikter utenfor ungdommens trangsynhet når det gjeller spill. Dermed kan jeg og hele familien more oss mye med partyspillene til gamecube, hvor Mario Kart er favoritten.
Og siden jeg ofte har familie på besøk, og har en ganske stor familie, så blir det mye spilling og, i enkelte tilfeller, har senga blitt ødelagt når raseri har utbrutt i form av hopping og galskap under spillprossesen.

Akk, så mange gode timer jeg har tilbrakt med gode gamle nintendo-konsoller.
 
#38
Jegn synes at Playstation 2 er best, fordi den har de spillene jeg liker.
 
#39
stemte ingen av dem, men skulle jeg velge en måtte det helt klart blitt playstation etter som spillene er billigere, det er mye større utvalg og ta av og game padene er de desidert mest komfortable og spille med...

bare i år skippes det ut 14.000.000 millioner playstation 2, å det er like mye som x-box og gamecube har solgt til sammen... :D

dessuten er X-Box microsoft, og jeg setter ikke spesielt stor pris på microsoft å unngår dem når jeg kan. gates å co styrer allerede 90% av datamarkedet med en jernhånd, å jeg skal hvertfall gjøre mitt for at det samme ikke skjer på konsoll markedet... :kul:

konkurranse er good... go sony! haha
 
#40
Opprinnelig skrevet av Scwepps@19.12.2004, 09.21
stemte ingen av dem, men skulle jeg velge en måtte det helt klart blitt playstation...
Ja, meninga med emnet var at du skulle stemme, og siden du tydligvis gjorde det, så tror jeg ikke at du fatta poenget.
Og selvfølgelig, du har helt tragiske arrgumenter som ender med "go sony! haha", vel, kanskje noen faller for et dårlig arrgumentasjon og starter en flamewar.

Edit: så nå helt tydelig at min første setning funka bare ikke imot det jeg siterte, jaja, skylder på søvnmangel.