Hvilken spillmaskin spiller du med mest?

Hvilken spillmaskin spiller du mest på?

  • PS2

    Stemmer: 0 0,0%
  • PSP

    Stemmer: 0 0,0%
  • PC

    Stemmer: 0 0,0%
  • Xbox

    Stemmer: 0 0,0%
  • Xbox 360

    Stemmer: 0 0,0%
  • GameCube

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nintendo DS

    Stemmer: 0 0,0%
  • GameBoy Advance

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#1
La oss unngå at dette blir en fanboydominert post folkens. Men det begynner vel å bli ihvertfall et år siden sist vi sjekka ut hva folk spiller mest på, så da hadde det vært artig med en oppdatering.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
For min del er det slips mellom PC og DS, men jeg bruker PC-en mest (altså ikke bare til spilling), så da blir det den.

Har blitt en del GameCube i det siste også, men ikke nok til å rivalisere med Sudoku og Tetris på DS-en. :p
 
D

Deleted member 91

Gjest
#3
Det er vanskelig å si, gitt. For to uker siden hadde jeg sagt X360 glatt, men nå som jeg har fått New Super Mario Bros. til DS-en, og Another Code i backup, må jeg nesten stemme den gitt.
 
#4
Har ikke Xbox 360 selv, men det er helt klart det jeg spiller mest for tiden, så stemmen min går til den. Flere og flere kompiser begynner å få 360er, så det blir mye spilling når jeg er på besøk. Kommer sikkert til å kjøpe meg maskinen selv snart, i hvert fall før jul. Har kjøpt meg HDTV, så gleder meg til å hva den er god for.
Selv har jeg bare en Xbox hjemme, og den bruker jeg så og si kun til Media Center. Og litt Halo 2 online. Ny PC er bestilt, så det blir vel litt spilling der også etterhvert vil jeg tro.
 
#5
Stemte DS. New Super Mario Bros og Brain Training har brukt en del av min tid i det siste. Kunne vel egentlig også stemt PC, ettersom jeg akkurat har klart å formatere den skikkelig, noe som har medført en del timer med TFT over battle.net
 

oma

Village Drunk
#6
fanboyism ps2 fra meg, kanskje med å gjøre at jeg kun har ps2 også? pc spilling gidder jeg bare ikke, litt strategispilling som age 3 og age 1 over lan, og min fetter skulle visst få tak i commandos 3 også, men det er nok tekken 5 over ps2 som er it for meg
 

Lodin

Der Waaaah
#8
Går omtrent bare i PC for tida. Ikke så rart siden jeg har ny maskin og en del titler å ta igjen.
Syns heller ikke det slippes så mye bra til de eldre konsollene for tida.
 
#9
Spiller veldig lite for tida... :$
Men når jeg først gidder å sitte meg ned, så blir som regel Morrowind og Oblivion.
Selv om jeg er for lat til fullføre HL2 og Black & White 2. <_<
 
#11
Jeg møter deg nå i CS: S av og til, AzMan. :D

Jeg spiller veldig mye GBA for tiden, og da går det i Advance Wars-spillene. Den bærbare PCen min far har med i båten som jeg sitter på nå, den har måttet kjøre RollerCoaster Tycoon og Trespasser mye i det siste, men de når ikke opp til Oblivion på Xbox 360en min, og hvis jeg husker rett så har jeg vel spilt rundt 60-70 timer.
 
#13
SITAT(Revan @ 13.07.2006, 14.20) 14196
Jeg møter deg nå i CS: S av og til, AzMan. :D

Jeg spiller veldig mye GBA for tiden, og da går det i Advance Wars-spillene. Den bærbare PCen min far har med i båten som jeg sitter på nå, den har måttet kjøre RollerCoaster Tycoon og Trespasser mye i det siste.
[/b]
Og hvem eier hvem? ;)

Er det dette RollerCoaster Tycoon spillet du spiller?
Hvis det er det, funker det på Windows XP? Jeg fikk det ikke til å virke. :(
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
#14
SITAT(AzMan @ 13.07.2006, 15.13) 14211
Hvis det er det, funker det på Windows XP? Jeg fikk det ikke til å virke. :(
[/b]
Funker da fint det? Aldri hatt noen problemer med det, men hvis du har det er det sikkert ingenting en patch ikke kan fikse. Jævlig bra spill, forøvrig.

Jeg for min del spiller mest på N64, nå som alltid, men siden det ikke står i pollen ble det PC. Praktisk talt det eneste jeg spiller på når jeg er hjemme. Har en GC også, men den støver ned litt av en eller annen grunn.
 
#15
Siden jeg akkurat har fått fire nye spill til PSP, er det nok den jeg bruker mest, men det blir litt Dr. Kawashima's Brain Training og. ^^
 
#16
SITAT(Reverend Jim @ 13.07.2006, 15.48) 14214
Funker da fint det? Aldri hatt noen problemer med det, men hvis du har det er det sikkert ingenting en patch ikke kan fikse. Jævlig bra spill, forøvrig.
[/b]
Det skal jeg sjekke når jeg får tak i det igjen. Gud som jeg hatet Evergreen Gardens! :grr:
 
#17
Det går mest i DS for tiden, men jeg har rørt litt borti PS2 og GC også.

Siden jeg skaffet meg DS Lite har jeg spilt en del av DS-spilla mine om igjen. Og nå som søstera mi også har fått seg herligheten blir det en del kamper i New Super Mario Bros.

DS :elsk:
 
#18
Alt som er multiplattform pleier jeg å spille på gamle xboxen. PS2'en støver godt ned desverre. Og den er ikke min, det er x'en sin :p

Men jeg skulle få låne den til God Of War 2 kommer ut. Med andre ord så er den min :p
 
#19
Bortsett fra litt Street Fighter III: Third Strike og Guitar Hero på PS2 innimellom, så er vel DS-en omtrent den eneste jeg spiller på for tiden. Nå er det ut på tokt for å se om jeg får tak i en DS Lite til en grei pris.
 
#20
SITAT(AzMan @ 13.07.2006, 15.59) 14218
Det skal jeg sjekke når jeg får tak i det igjen. Gud som jeg hatet Evergreen Gardens! :grr:
[/b]
Ja, det funker hvertfall på den bærbare PCen til min far, og han har XP, så det skal gå fint. Evergreen Gardens er en kul bane, for det er så mye vann du kan bygge på! :)