Hvilken spillmaskin spiller du med mest?

Hvilken spillmaskin spiller du mest på?

  • PS2

    Stemmer: 0 0,0%
  • PSP

    Stemmer: 0 0,0%
  • PC

    Stemmer: 0 0,0%
  • Xbox

    Stemmer: 0 0,0%
  • Xbox 360

    Stemmer: 0 0,0%
  • GameCube

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nintendo DS

    Stemmer: 0 0,0%
  • GameBoy Advance

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#21
I det sise har jeg spilt eldig lite, men har kjøpt meg en god del titler til både xbox 360, Nintendo DS og PSP.

Det blir nok Xbox 360 her i gården, selv om det går mer i DS og PSP på stranda her i Italia. LocoRoco og GTA på PSP og New Super Mario Bros. og Metroid Prime Hunters på DS. Jeg er godt utrusta, men er for lat til å starte et spill. Når jeg kommer hjem, da blir det andre boller.
 
#22
360 på meg! Pc brukes bare til musikk, surfing å chatting.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#23
Vel det er nok pc'en jeg bruker mest og spiller mest på, fortiden. Har en PS2 og en X-BOX, men bruker de sjelden, i hvertfall X-Boxen. Har brukt PS2'en sånn litt inne i mellom osv.. Men ekke så ofte jeg spiller på den.
 
#24
SITAT(Yetipants @ 13.07.2006, 12.48) 14167
bruker PC-en mest (altså ikke bare til spilling), så da blir det den.
[/b]
Derfor den klønete tittelen da vettu, dummen! Ikke snakk om å bruke PSP til å se høre på musikk eller PC til å laste ned porr.
 

K999

Keystone State Of Mind
#25
Stemte Ds, selvom jeg har spilt en del WoW og Half Life 2 på pc en i det siste.

Men Ds en havner i senga nesten hver kveld, gått en del siden X360 en var i gang, men det endres nok snart.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#26
SITAT(GombA @ 13.07.2006, 21.29) 14270
Derfor den klønete tittelen da vettu, dummen! Ikke snakk om å bruke PSP til å se høre på musikk eller PC til å laste ned porr.
[/b]
Skulle jeg stemt både PC og DS da eller, siden det er slips? Noe måtte jeg velge, og da ble det pese.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#27
I den grad jeg spiller noe i det hele tatt blir det Xbox. På GC har det ikke skjedd noe for min del siden Resident Evil 4, og PS2 har jeg blitt så grundig lei at jeg har ryddet bort hele maskinen. Utifra det dere andre har stemt er DS-en konsollen det skjer mest med for tiden, men den har jeg ikke og så lenge spillinteressen min ligger nede med brukket rygg kommer jeg nok heller ikke til å kjøpe den. Jeg satser på å få lyst til å spille igjen når Wii og det nye Zelda-spillet kommer.
 
#28
SITAT(Yetipants @ 13.07.2006, 23.54) 14322
Skulle jeg stemt både PC og DS da eller, siden det er slips? Noe måtte jeg velge, og da ble det pese.
[/b]
Akai, hvis du spiller like mye med begge to så forstår jeg at bruken ville vært utslagsgivende.
 
#29
Må nok si PC her ja. Det går vel egentlig bare i WoW for tiden, foruten Forza Motorsport til XBox som jeg plukket opp for 150,- på Elkjøp for noen dager siden. Eneste spillet jeg omtrent har brukt XBoxen til siden jeg kjøpte den.

Skulle ønske det gikk mer i DS-en, må bare skaffe meg noen nye spill først...
 
#30
Nå har denne polen stått lenge nok oppe til at en kan begynne å konkludere her.

Tydelig at Nintendo DS er den platformen det skjer mest på for tida. Ikke så veldig overraskende.

PC på en god andre plass, heller ikke overraskende. WoW er jo fortsatt ultrapopulært, og ellers så pleier det jo å være mange gamle spill der som folk faller tilbake på etter en stund.

Ellers er både PS2 og X360 et godt stykke etter de to andre. Skjer det ikke mer med de maskinene?

Gamecube overrasker ihvertfall meg, jeg trodde den gode gamle kuba var så godt som død nå.

Og tilslutt har vi jo PSP og Xbox. Sistnevnte er vel mer eller mindre en død platform for de fleste vil jeg tro. Og PSP sliter i skikkelig motbakke, det er jo litt sykt at en så relativt n plattform skal slite så mye.


Alt i alt et par overraskelser her, men ingenting "sjokkerende". Hva syns dere?