Hvilket FF spill har best intro?

C

Crizpy

Gjest
#1
Hva synes du?
Seff kommer ffx-2 på bunn, fordi den suger.
Liker FFVIII gria bra!
Fighting og sverd og masse kule effekter!
 
#3
Jeg liker faktisk FFVII sin best, den har kulest musikk å når jeg var liten likte jeg altid å se den forde den hadde så "god" grafikk, og den er så mektig på en måte. :rolleyes:
 
#6
ingen tvil at FFVIII har best Intro, og musikken var breath-taking good! :)

hva var introen til FFIX igjen??
 
#7
Den beste er FFVIII sin intro, om du spør meg. Jeg synes faktisk at det er den mest geniale FMV'en av alle.

Bare se på den, den inneholder alle høydepunktene i FFVIII og i tilegg er den fantastisk å se på.

Den dårligste er FFXI introen, det virker liksom som den illustrerer en hendelse eller bare skal vise hvordan det skipet ser ut, enn at den skal marekere begynnelsen på et nytt spill. På FFVIII introen får vi se alle høydepunktene i spillet i tilegg noe vakrere.... Liksom bare se på forskjellen på størrelsen på disse videoene, det sier litt... Og VIII introen har helt breath-teking musikk, mens FFIX har bølge- og kvitrelyder.

FFIX intro

FFVIII intro
 
#8
Som alle andre har sagt

På første - Final Fantasy VIII
På Andre - Final Fantasy X


Final Fantasy X 2 var skummel :blink:



(Final Fantasy gange 2 HAHAHAHAHA Jeg er så morsom! tok du den Final Fantasy X 2 liksom :king: )

Okey jeg kjeder meg :unsure:
 
#9
Opprinnelig skrevet av El Niño@13.04.2004, 14.14
Den dårligste er FFXI introen, det virker liksom som den illustrerer en hendelse eller bare skal vise hvordan det skipet ser ut, enn at den skal marekere begynnelsen på et nytt spill. På FFVIII introen får vi se alle høydepunktene i spillet i tilegg noe vakrere.... Liksom bare se på forskjellen på størrelsen på disse videoene, det sier litt... Og VIII introen har helt breath-teking musikk, mens FFIX har bølge- og kvitrelyder.
Dust.

#SPOILER FFIX#

FFIX' intro viser hvordan Garnet og moren(den egentlige, heter Jane) setter ut fra Conde Petie for å slippe unna Invincible. Moren dør ute på havet, mens Garnet blir skylt inn på land ved Alexandria. Der finner Brahne og kongen Garnet(egentlig navn: Sarah) og finner ut at de skal oppfostre henne som prinsessen av Alexandria, siden deres egen datter (den egentlige Garnet) døde.
Introen viser faktisk til en hendelse som senere blir nevnt i historien.

#/SPOILER#

Om du tenker på Prima Vista er det for å innlede historien, samme med filmen av Garnet.
 
#10
Jeg er personlig litt fan av introen til IV, der vi ser stakkars Cecil bli manipulert rundt. Kul musikk er det også...
 
#11
Jeg likte faktisk FFX sin intro best av de jeg har sett. Utrolig stilig musikk, og en fin måte å innlede spillet på.

Og hvorfor skriver du "Hvem FF spill har best intro?" Det heter hvilket, for f***!
 
#13
Opprinnelig skrevet av El Niño@13.04.2004, 15.14
Den beste er FFVIII sin intro, om du spør meg. Jeg synes faktisk at det er den mest geniale FMV'en av alle.

Bare se på den, den inneholder alle høydepunktene i FFVIII og i tilegg er den fantastisk å se på.

Den dårligste er FFXI introen, det virker liksom som den illustrerer en hendelse eller bare skal vise hvordan det skipet ser ut, enn at den skal marekere begynnelsen på et nytt spill. På FFVIII introen får vi se alle høydepunktene i spillet i tilegg noe vakrere.... Liksom bare se på forskjellen på størrelsen på disse videoene, det sier litt... Og VIII introen har helt breath-teking musikk, mens FFIX har bølge- og kvitrelyder.

FFIX intro

FFVIII intro
Jeg laster heller den ned..

filmen
 
#14
Man, can't believe I forgot X.

Den er jo helt rå, med Otherworld spillende i bakgrunnen, og Sin som reiser seg over byen.

SPOILER:













For ikke å glemme hvor vanvittig stilig det er at Auron hilser til Jecht ved å heise flasken sin mot ham. Utrolig kul detalj, som selvfølgelig gikk meg hus forbi første gangen.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#15
Opprinnelig skrevet av Klaymen@ 13.04.2004, 16.13
(...) hvorfor skriver du "Hvem FF spill har best intro?" Det heter hvilken, for f***!
Det skal ikke være lett, nei?

Det heter hvilket spill.

Ikke hvem og ihvertfall ikke hvilken.
 
#16
FFVIII så klart. Tror jeg har sett den FMVen minst 100 ganger. Den inneholder alt, action, spenning, dramatikk, mystiske stunder som du bare må vite hva er for noe, og danner et kjempe godt grunnlag for tidenes beste FF-spill :thumbsup:
 
#18
FFVII - var veldig bra, selv om den går rett inn på spenning med en gang.

FFVIII - HERLIG. må bare si HIMMELSK!!

FFIX - ei jentes memory som intro??...ehhh okay..

FFX - starte spillet med en blitxball action game...effekten var veldig bra faktisk

FFX2 - ingen komentar
 
#19
Opprinnelig skrevet av Aquila+13.04.2004, 17.30-->
<!--QuoteBegin-Klaymen
@ 13.04.2004, 16.13
(...) hvorfor skriver du "Hvem FF spill har best intro?" Det heter hvilken, for f***!
Det skal ikke være lett, nei?

Det heter hvilket spill.

Ikke hvem og ihvertfal ikke hvilken.[/b]
Det skal ikke være lett, nei?

«Ihvertfal»? Det skrives «i hvert fall».
Og «heter det 'hvilket spill'»? Jeg visste ikke at et ord hadde et navn og/eller kunne bli kalt noe.

Ja, morsomt er det å pirke.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Min favorittintroduksjon er utvilsomt den som vises i Final Fantasy VIII -- og det er konkludert uten en eneste baktanke. Jeg hadde en høy og konstant grad av frysninger gjennom hele introduksjonen etter den første gangen jeg hadde klart spillet. Da forstod jeg hva hendelsene i introduksjonsfilmen virkelig betydde for den generelle handlingen. Og hvis man tømmer nettopp det oppi gryta og krydrer det med et herlig låtvalg, er det så å si en umulighet at sluttresultatet blir elendig.
 
#20
Melder meg på lista over fans av FFVIII sin intro, den er helt konge!
Sverdkampen mellom Squall og Seifer er meget bra lagd og med den nydelige musikken under introen blir den komplett!