Hvilket FF spill har best intro?

#21
Jeg må si Final Fantasy VIII, her. Genial.
 
#22
Uten tvil VIII som mesteparten har sagt over meg.... hele den filmen er så genial at det skal godt gjøres og lage bedre. å da tenker jeg ikke bare på fightinga..
Men X sin er også grisekul...
 
#25
Opprinnelig skrevet av sisamez+14.04.2004, 13.21-->
<!--QuoteBegin-Cinos
@13.04.2004, 21.05
FFIX - ei jentes memory som intro??...ehhh okay..
Noen gang streifet deg at å lese gjennom et emne før du skriver kan være en god idé? Les mitt svar til El Ninõ. [/b]
nei søren!!! så har jeg trykket feil 2 ganger her, jeg trykket rapport istedet for siter!! sorry forumsjef:(

anyway sisamez.
var ikke sånn det skjedde under FFIX introen?? garnet husket tilbake ute i det store havet?? også våknet hun, åpne vinduet og så det svære mambo jumbo skipet sveve inn??
 
#27
Syntes X sin intro var sinnsykt bra. Når Tidus ligger inni blitzball spheren og åpner øynene. Beste med hele X spør du meg. Hadde aldri sett så sinnsyk grafikk på et ps2 spill før.

VII introen er også genial selv om du ikke skjønner en dritt av den første gang du spiller spillet
 
#29
tja... final fantasy IX har bra og fin intro den...
FFVIII har himmelsk action scene...
FFX har br effekter og en action fyldt intro. en pang start lissom..
 
#31
Nå er vel egentlig ikke introen til FFX den derre blitzball-greia, men når hele gjengen sitter rundt bålet utenfor Zanarkand. "This is my story", vet du.

FFVIII sin intro er helt ekstrem.
 
#32
må si jeg liker X best. FFIX var kul den og.
FFVIII syntes jeg ikke presenterte spillet på noen god måte. god kampscene? ja. god intro? hmm nei. Hadde passet bedre som en sekvens i spillet.

X-2 var skummel ja....
 
#34
FFIII sin selvfølgelig! Musikken og handlingen er drittbra. Som noen nevnte, forstår man alt når man kommer forbi cd3.
 
#35
Hmmmmm,skal vi se..... Har bare spilt 4...........
Joooooooo:


1. FFVIII
2. FFX
3. FFIX
4. FFX-2
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#36
FFX introen er veldig snærten, med musikken å greier. MEn den alt i alt beste er FFVIII. Utrolig bra.
Kan noen refreshe hvordan IX introen var? Husker ikke noe av den... <_<
 
#37
#SPOILER FFIX#

FFIX' intro er at Garnet og den virkelige moren sitter i en liten båt ute i en storm. Bølgende spruter skyhøyt. Plutselig våkner Garnet i stolen sin om morgenen og ser ut av vinduet, der ser hun Prima Vista - teaterskipet til Tantalus - fly mot Alexandria. Man blir satt over til Prima Vista og får styre Zidane litt. Etter dette møter man på Vivi i Alexandria.

#/SPOILER#
you're welcome!
 
#38
Det som, i mine øyne, gjør introduksjonen i Final Fantasy IX så bra, er låtvalget. Melodien som spilles når Prima Vista svever over folkemassene i Alexandria, er rett og slett genial. Da jeg opplevde dette for første gang, visste jeg at jeg hadde startet i gang et spill som strålte av herlig kvalitet. Mange tanker rotet seg oppi hodet mitt på daværende tidspunkt, men én setning klistret seg især fast til hjernen min: Dette er begynnelsen på noe virkelig stort.
 
#39
Hehe, hadde nesten nøyaktig samme følelse. Men med meg ropte jeg også på søsteren min for å vise henne den utrolig gode grafikken. Jeg ble overveldet av hvor god den var.