Super Mario Bros. 3 [NES]: Spilt det sammen med og uten Einride utallige ganger. Mitt aller første spill. Har runnet det 100%

Utrolig artig plattformspill, som aldri vil dø.
Donkey Kong Country [SNES]: Som ovenfor er dette også runnet utallige ganger med og uten Einride. Har så vidt jeg vet runnet det 100%, og må si at dette spillet er blant de beste plattformspillene du kan få tak i.
Legend of Zelda: A Link to the Past [SNES]: Har spillt dette utrolig mye, og det var mitt første Zelda spill. Har fått med meg en god del av spillet, og mener at det er blant de beste spillene du kan få tak i til SNES.
Bomberman [SNES]: Utrolig morsomt spill med så godt som evig gjenspillingsverdi. Har mange gode minner fra dette spillet.
Legend of Zelda: Ocarina of Time [N64]: Fantastisk spill. Har utrolig grafikk, herlige lydspor, og flotte landskap, templer, karakterer og muligheter. Pluss, selvfølgelig, en engasjerende historie. Holder på med en 100% fil nå. Etter min mening, det aller beste spillet som finnes.
The Curse of Monkey Island [PC]: Humoren ligger på topp i Guybrush Threepwood's tredje eventyr. Utrolig morsomt og spennende pek-og-klikk evntyr, med en utfordrende vanskelighetsgrad.
Pokémon Blue [GBC]: Jaujau. Tror jeg manglet to pokémoner. Har vunnet stadium veldig mange ganger, og har fortsatt ikke møtt noen som kan stå i mot mine usannsynlige krefter. Sier vel litt :svette: .
Tekken 4 [PS2]: Har begynt å bli en stund siden jeg spilte dette spillet, men gud bedre, så mye jeg har spilt det. Kunne alle evnene til Lei Wulong før, og et par sitter vel fortsatt i hodet. Har slått utallige mange venner, og vunnet utallige mange kamper med dette spillet.
Final Fantasy X [PS2]: Alle er ikke enig i meg, men jeg synes i hvert fall at dette er et fantastisk spill. Det er det eneste FF spillet jeg har fått satt meg skikkelig inn i. Har gjort rimelig mye i spillet, men langt i fra alt. Veldig god handling (spør du meg), og mange flotte fiender, steder og personer. Kunne så godt som alt om dette spillet for en 4-5 måneder siden.
NBA Street vol. 1 [PS2]: Et
jævlig festlig basketballspill, med både groove og flow og alt som er. Utrolige bevegelser, ville dunker og combo-moves gjør dette spillet så utrolig fett som det er. Gudene vet hvor mange timer jeg har brukt på dette spillet, eller hvor lang tid det tok å lage Stian «Shorty» Gahlla, med sine perfekte stats og 243 cm.
Selvfølgelig er det flere spill jeg har spilt mye, men det er disse som virkelig tar kaka.