Hvilket spill har du brukt mest tid på?

#41
Deus Ex Rundet utallige ganger.
Wc3 et utall battle.net games under beltet
CS siden jeg var elleve.
 
#42
Opprinnelig skrevet av Reaper@10.01.2005, 22.01
FF VIII: 1500 timer
FF VII: 700 timer
FF IX: 350 timer
MGS: 250 timer
FF IV: 120 timer
FF VI: 180 timer
Chrono Trigger: 150 timer
FF X: 150 timer
FF V: 100 timer

Er jeg fanboy eller er jeg fanboy?! =D
161662​
1500 timer? Posta du dette bare for å poste eller?
eller HAR du faktisk SPILT i 1500 timer??????? :tommelopp:
 
#43
Blizzy: Besku og fryd eder, for I ser på den verste fanatikeren på forumet. :cool2:

Det er sant, og dette er bare et grovt overslag. Egentlig tror jeg at jeg har spilt det mye mer. Jeg har runda det flere ganger enn jeg kan telle, og gjort mange forsøk på den ultimate universalfilen. På det nåværende forsøket har jeg til nå maxa statsene (helt til 255! Uten junction!) på Squall. Holder på med de andre rollefigurene nå. Har tatt en liten pause for øyeblikket, men skal fortsette snart.

Mongis: Takker! :flau:
 
#45
FF VIII: 300 timer
FF VII: 250 timer
Command & Conquer: 250 timer
FFIX: 200 timer
Championship Manager 2 Norge: 200 timer
Super Karts: 200 timer
Command & Conquer Red Alert: 200 timer
FF VI: 150 timer
FF X: 150 timer
Heroes of Might and Magic 2: 150 timer


Reaper: Har du spilt noen forskjellige typer gjennomgåelse av FF-spillene de gangene du spilte igjennom dem, slik som for eksempel "low level game" eller "one character game" eller "no armor game" osv. Eller har du kun spilt igjennom ved vanlig gjennomgåelse, hvor man prøver å få en best mulig universalfil?
 
#46
Opprinnelig skrevet av Egle@11.01.2005, 18.15
Reaper: Har du spilt noen forskjellige typer gjennomgåelse av FF-spillene de gangene du spilte igjennom dem, slik som for eksempel "low level game" eller "one character game" eller "no armor game" osv. Eller har du kun spilt igjennom ved vanlig gjennomgåelse, hvor man prøver å få en best mulig universalfil?
161958​
"Max Stats Game" er favoritten min, men det lar seg ikke gjennomføre på alle titlene. Har spilt gjennom LLG, "One Character Game", "No Magic Game" og en del andre utfordringer på mange av spilla. Har enda ikke fullført et "Level one game". Jeg synes det blir litt for frustrerende. Tror heller ikke det går på noe annet enn IX, hvor en kan maxe angrepene Thievery og Dragon Crest. En dag skal jeg nok samle nok mot til å prøve meg på et "Level One beat Ozma Game", men det er nok en stund til.
 
#47
Pokèmon: Åja, åja.
GTA VC: Selvom jeg egentlig ikke liker det...


Off, er så mange. Orker ikke tanken...
 
#48
De jeg har brukt mest tid på er uten tvil Final Fantasy VII og The Elder Scrolls III.

Jeg har ikke nøyaktig tall på hvor mange timer, siden det ikke er min høyeste prioritet når jeg spiller, men FFVII har jeg rundet bortimot tredve ganger, med ca 40-50 timer på hver saving i gjennomsnitt, muligens.
The Elder Scrolls III (Morrowind, Bloodmoon og Tribunal) er det umulig å si, men det har ihvertfall røket noen hundre timer.

Andre spill pleier jeg bare å gjennomføre en gang eller to, med unntak av de fleste FF-spill. Men de pleier jeg bare å gjennomføre under fem ganger hver, så det blir ikke så mange timer til sammen.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#50
Opprinnelig skrevet av Madsy@10.01.2005, 23.43
Blir det rett å ta med utvikling (kilik lagde brett) og multiplayerspill uten noen historie eller slutt? Jeg kan ta meget feil, men jeg tror mongis mente singleplayerspill man har rundet flere ganger.
161707​
Mongis tok jo med både multiplayer i Halo og Tekken-spillene og sikket også noe flerspiller i Quake-spillene, så han mente nok bare antall timer ... Det kan jo være de som spiller nesten bare spill som CS, og de må jo også få lov til å poste. :kos:
 
#51
Opprinnelig skrevet av Houseman+12.01.2005, 04.10-->
<!--QuoteBegin-Madsy
@10.01.2005, 23.43
Blir det rett å ta med utvikling (kilik lagde brett) og multiplayerspill uten noen historie eller slutt? Jeg kan ta meget feil, men jeg tror mongis mente singleplayerspill man har rundet flere ganger.
161707​
Mongis tok jo med både multiplayer i Halo og Tekken-spillene og sikket også noe flerspiller i Quake-spillene, så han mente nok bare antall timer ... Det kan jo være de som spiller nesten bare spill som CS, og de må jo også få lov til å poste. :kos:
162231​
[/b]
Skulle kanskje vært litt mer presis i begynnelsen, men jeg mente hva man har brukt mest antall timer på ja. Kall det singleplayer, multiplayer, det du vil ;)
Har redigert litt nå, så nå er det mer presist formulert.
 
#52
Command & Conquer: Red Alert (Strategi, PC)
Som 8-åring var eg særs utaktisk i stridskonfliktar og ofra mykje tid til fordel for dette. Brukte utallege timar på det, nærmare bestemt veit eg ikkje.

Tiki Kiwi (Eventyr, Amiga)
Viss du kjenner til spelet veit du sikkert ein skal finne "kylling-kona" til "hovudkyllingen", Tiki Kiwi. Men kyllingen fann aldri sin kjære - han brukte derimot ein evigheit på å kome seg til fjerde av xxxxxx antall banar, og tok til slutt kvelden når Amiga' en streika. R.I.P.

The Elder Scrolls III: Morrowind (Rollespel, PC)

Aner ikkje kor mange timar eg har brukt på spelet - einaste eg veit er at det er mange.

Virtua Fighter 2 (Slåssespel, PC)

500 kombinasjonar er tidskrevande. Iallfall med ti fingre; "Trykk fem gongar bak, deretter trykkjer du fem gongar fram, og til slutt sju gonger opp og ned samtidig - mens du held inne slå-knappen".

Fifa 99 (Fotballspel, PC)
Fotball er ein "evigheitssport". Spesielt når ein er 9 år, har eit minimalt spelutval og er utprega fotballidiot.

Ninja Gaiden (Beat 'em up, Xbox)

Framleis ikkje fullført dette - kome til kapittel 10 og trur eg snart kan gje opp med tanke på at eg har 5 kapitler igjen. Dessutan har eg brukt eit pinleg antall timar på det eg har gjennomført til nå. Kor mange? Nei, det aner eg ikkje.
 
#53
Super Mario Bros. 3 [NES]: Spilt det sammen med og uten Einride utallige ganger. Mitt aller første spill. Har runnet det 100% :p Utrolig artig plattformspill, som aldri vil dø.

Donkey Kong Country [SNES]: Som ovenfor er dette også runnet utallige ganger med og uten Einride. Har så vidt jeg vet runnet det 100%, og må si at dette spillet er blant de beste plattformspillene du kan få tak i.

Legend of Zelda: A Link to the Past [SNES]: Har spillt dette utrolig mye, og det var mitt første Zelda spill. Har fått med meg en god del av spillet, og mener at det er blant de beste spillene du kan få tak i til SNES.

Bomberman [SNES]: Utrolig morsomt spill med så godt som evig gjenspillingsverdi. Har mange gode minner fra dette spillet.

Legend of Zelda: Ocarina of Time [N64]: Fantastisk spill. Har utrolig grafikk, herlige lydspor, og flotte landskap, templer, karakterer og muligheter. Pluss, selvfølgelig, en engasjerende historie. Holder på med en 100% fil nå. Etter min mening, det aller beste spillet som finnes.

The Curse of Monkey Island [PC]: Humoren ligger på topp i Guybrush Threepwood's tredje eventyr. Utrolig morsomt og spennende pek-og-klikk evntyr, med en utfordrende vanskelighetsgrad.

Pokémon Blue [GBC]: Jaujau. Tror jeg manglet to pokémoner. Har vunnet stadium veldig mange ganger, og har fortsatt ikke møtt noen som kan stå i mot mine usannsynlige krefter. Sier vel litt :svette: .

Tekken 4 [PS2]: Har begynt å bli en stund siden jeg spilte dette spillet, men gud bedre, så mye jeg har spilt det. Kunne alle evnene til Lei Wulong før, og et par sitter vel fortsatt i hodet. Har slått utallige mange venner, og vunnet utallige mange kamper med dette spillet.

Final Fantasy X [PS2]: Alle er ikke enig i meg, men jeg synes i hvert fall at dette er et fantastisk spill. Det er det eneste FF spillet jeg har fått satt meg skikkelig inn i. Har gjort rimelig mye i spillet, men langt i fra alt. Veldig god handling (spør du meg), og mange flotte fiender, steder og personer. Kunne så godt som alt om dette spillet for en 4-5 måneder siden.

NBA Street vol. 1 [PS2]: Et jævlig festlig basketballspill, med både groove og flow og alt som er. Utrolige bevegelser, ville dunker og combo-moves gjør dette spillet så utrolig fett som det er. Gudene vet hvor mange timer jeg har brukt på dette spillet, eller hvor lang tid det tok å lage Stian «Shorty» Gahlla, med sine perfekte stats og 243 cm.



Selvfølgelig er det flere spill jeg har spilt mye, men det er disse som virkelig tar kaka.
 
#54
Jeg tror nok det er Halo2, grunnet Live funksjonen. Geniaaalt spill!








:trollmann:
 

Lodin

Der Waaaah
#55
Må nok bli Morrowind. Har brukt nærmere 150 timer på det og jeg har ikke engang rørt Bloodmoon enda.
Må få gjort noe med det en av disse dagene...
 

EagleJin

Bear Necessity
#56
- FFVII: fullført 34 ganger. (avrundet) snitt på 75 timer. 2550
- Tekken Tag Tournament. Aner ikke. For mye, men fremdeles ikke nok!
- MGS: Ikke all verdens tid her. Ca 150 timer.
- FFVIII: Har aldri fullført på under 80 og aldri over 140, og sjelden under 110.. Ca. 1700

Andre gode "tidsfordrivende" spill:
- SMB (NES)
- Worldcup (fotball, NES)
- Duck Tales (1, Nes)
- Chrono Trigger (Snes)
- Track & Field (1, NES)
 
#57
Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@24.01.2005, 09.24
- FFVII: fullført 34 ganger. (avrundet) snitt på 75 timer. 2550
- Tekken Tag Tournament. Aner ikke. For mye, men fremdeles ikke nok!
- MGS: Ikke all verdens tid her. Ca 150 timer.
- FFVIII: Har aldri fullført på under 80 og aldri over 140, og sjelden under 110.. Ca. 1700

Andre gode "tidsfordrivende" spill:
- SMB (NES)
- Worldcup (fotball, NES)
- Duck Tales (1, Nes)
- Chrono Trigger (Snes)
- Track & Field (1, NES)
167729​
34 ganger? ikke dårlig....
Har runda det 4 ganger jeg og syns det er mye..
Jeg har lagt ned en tid i Final Fantasy 4-9, X har jeg aldri likt noe særlig men tenkte jeg skulle runde det nå. Championship Manager 2 og utover har jeg spilt veldig mye. Koselig tidsfordriv :)
 
#59
Vet ikke hvilket jeg har brukt mest tid på, men disse har jeg ialfall brukt mye tid på:

Zelda: Ocarina of Time
Final Fantasy IX
Final Fantasy X
Super Smash Bros Melee
Mario Party
Championship Manager
Pokemon Red
 

SHDR

Gullmedlem
#60
Jeg har spilt så usannsynlig mye Daggerfall at det ikke kan måles. Sannsynligvis tusenvis av timer. Spilte det hver eneste dag i nesten to år. Jeg ... kan ganske enkelt ikke beskrive hvor oppslukt jeg var av dette. Bruke to timer på å jakte etter en character i spillet som viser seg å ikke finnes med den eneste ledetråd at han kanskje er adelig i Ilessan Hills? Jepp! Svømme til den gudsforlatte øya ... whazzitsname? Betony? Done deal! Makse alle guilds, alle templer, levelle til level 74 med en monk uten rustning eller våpen? Ordnet!

Ekstremt fengende. Enda mer so enn Morrowind, mest fordi jeg hadde truffet mitt analytiske stadie med Morrowind. Jeg brukte lang tid på å oppdage at Daggerfall ikke hadde alle mulighetene det gav seg ut for å ha, faktisk gav jeg aldri helt opp å lete etter drager i Alik'ra. I Morrowind var verdenen såpass "liten" at jeg raskt fikk oversikt over både det (uforanderlige) politiske klimaet, guildene og mye annet. Så dermed: Daggerfall er det mest illusorisk innholdsrike spillet noensinne. Aldri har noe lovet så mye, gitt så mye og likevel feilet totalt i å levere alt det forsøkte å levere. Jeg sluttet å spille det i 2000. 3 år etter at jeg først hadde fått kloa i det. Det er ikke mange spill som kan skilne med tilsvarende.