Hvilket spill spiller du?

#22
De spilltyper jeg liker best er: Strategi, Action-Adventure, Rollespill også videre. Er det spill jeg ikke liker så må det vere alle slags bil spill, sportsspill og liknende. Ellers for tiden går det i Diablo 2, Spellforce, Starcraft og det glimrende Outcast.
 
#24
på fredag kjøpte jeg KOTOR. hadde hørt ganske mye bra om det og jeg hadde skammet meg lenge for at det ikke sto i hylla. nå er jeg selvsagt blitt hekta så jeg har vel spillt det i kansje 15 timer i helga :tommelopp:
 
#25
Jeg spiller litt av hvert til tider.

Hverdagslige spill:
Warcraft III: The Frozen Throne

På LAN:
Counter-Strike
Battlefield 1942
Unreal tournament 2004

Da jeg har god tid(Som i ferier og helger):
KOTOR(Husker jeg spilte det som en gal i juleferien som var)
Morrowind
og flere slike spill som jeg liker å ha god tid med..

På kveldstid og litt etter skolen:
Doom 3
IGI 2
osv..

Edit: Er det mange som spiller WC3 her på SG? Mekk en klan da vel!
 
#26
Jeg spiller alle type spillsjangere, men jeg kan vel si at jeg foretrekker «Fighting», «First-Person Shooter», «Action-Adventure» og «Platformer».

For øyeblikket går det mye i FIFA Football 2005 og Donkey Konga, men jeg har også spilt litt Grand Theft Auto: Vice City i det siste.
 
#28
Liker de fleste typer spill, men den siste tiden har jeg spilt mest FPS i form av Halo 2, Counter Strike: Source og Unreal Tournament 2004. Ellers går det for det meste i RPG`s. Holder på med Tales of Symphonia.

PS! Gleder meg utrolig til GTA: San Andreas ...
 
#30
Jeg spiller nesten alt som heter spill jeg til ps2 og pc :) Blandt de spillene jeg spiller er:

Diablo 2: LoD: Dette spillet går jeg lei av og til, men det hender at jeg stikker innom av og til på realmen for og kose meg :rulleøyne:

På playstaion spilles det Final Fantasy spill. Simpeltent jeg elsker de spillene! Går aldri lei! Spiller også masse annet også, men de gidder jeg ikke og ramse opp her og nå :p
 
#34
Det er blitt litt 4x4 Evolution 2 i det siste... ganske så artig, men AI en er grusom.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#37
Jippi, jeg spiller super smash bros. melee... har hatt det i 3 dager nå definitivt det morsomste slosespillet jeg har spilt! Rart å tenke på at dette spillet kom i 2002!
 
#39
spiller alt nytt på markedet men spiller mest disse gta san andreas cs:s cs hl og hl2 da det kommer..!!! hvis det er noen som spiller likke mye som meg cs:s og cs kjener dere meg i gjen på navnet n00b killer!![znaiper_puz]
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#40
Vedder på at du er storfornøyd med at nicket ditt ble feilskrevet da du mekket konto på forumet.