Hvilket XBOX-spill har du faktisk FULLFØRT?

#1
yes gutta. nå har xbox vært på markedet lenge, og vi har spilt, slakta og skryti spill opp i skyene, eller langt ned under tåa. men tenk gjennom det. dere har sikkert ikke fullført halvparten av spilla dere har begynt på dere heller. få høre nå hvilket spill dere har fullført (ta gjerne med vanskelighetsgrad), og di dere gjerne skulle hatt fullført, men som ble "gjenglemt" på hylla. behøver ikke akkurat nevne alle spilla dere har prøvd, da vil jo denne threden sprenge serveren <_< hvertfall hvis noen av tungvekterene fra xbox's fødsel skal ramse opp :kul:

denne lista er langt fra komplett (se på KLOKKA, og jeg som skal på jobb om tre timer a), men fyller inn etterhvert som jeg kommer på flere.

FULLFØRT med kækken i hånda og livet i behold.

Halo 1 - heroic i single / legendary i multi
Halo 2 - heroic i single
Project Gotham Racing 1 - Husker ikke vanskelighetsgrad. for lenge siden
Project Gotham Racing 2 - Gull på alt (vel, gull på siste bane kommer i løpet av natta)
Soul Calibur 2
Doa3 - vel, story mode er vel ikke noe og hoppe i taket for
Wreckles - var det i det hele tatt vanskelighetsgrader?
Shenmue 2
Splinter Cell
Sega GT
Rallisport Challenge
Rallisport Challenge 2 (vel, ikke de nye nedlastbare carrersa enda)
Top Spin


IKKE FULLFØRT (men skulle gjerne ha gjort det)

Oddworld: Munch Oddessy (eller hva det nå het)
KOTOR - (for en kjempeblemme og ikke fullføre)
Amped 1 - Ga opp helt på tampen gitt
Amped 2 - Samme her
Jet Set Radio Future
Rainbow Six
Splinter Cell: Pandora - tok meg ikke helt sånn som 1'ern gitt
Phantasy Star Online - Til gode enda. Rocker vilt online fortsatt dette asså! tjo ho
Burnout 3 - dette spillet ødla feelinga med samtelige andre bilspill. brenn i helvete.
Tony Hawk 2x
Tony Hawk 3
Tony Hawk 4
Tony Hawk underground - hvorfor blir alle disse så KJEDELIGE etter en uke?
Gunvalkyrie - faen for et RÅTT spill. savner det. vet ikke hvorfor jeg ikke runda det.
TimeSplitters 2
Morrowind
Midtown Madness 3


...faen nå må jeg legge meg. fyller inn mer i morra eller no.



SPYTT ut.
 
#2
Har enda ikke fått meg til å fullføre:

- Mercenaries
- Call Of Duty
- Prince Of Persia
- Ghost Recon 2
- Rainbow Six: Black Arrow
- Project Snowblind

Har endel til PS2 som jeg bare ikke har fått tid til:

- Jak 3
- Ratchet And Clank 3
- Sly 2
- Grand Theft Auto : San Andreas ( Blir bare ikke til at jeg gidder å plukke det opp igjen)
- Devil May Cry 3

+ Endel andre titler til begge konsollene som jeg anser som midt-på-treet spilll. Mulig jeg spiller igjennom de en eller annen gang jeg kjeder meg villt. Og markedet ikke flyter over av nye kvalitets spill.

*EDIT*

Tydeligvis trøtt, fikk ikke med meg at det var spill jeg hadde fullført som skulle listes. Ehm, stort sett alle de andre stortitlene har jeg gått igjennom. MGS3 har jeg sikkert runna 4-5 ganger til nå. Nesten det samme med Halo 2, runna det tre ganger nå. Syns det er nok. Blir mest online spilling uansett.
 
#3
FULLFØRT:

Xbox.

1.Halo 1
2.Halo 2
3.Splinter Cell Easy/Hard
4.Splinter Cell PT Easy/Hard
5.Burnout
6.Burnout 2 POT
7.Burnout 3 T
8.Max Payne 2
9.Hitman Contracts

Ikke FULLFØRT:

Xbox.

1.Project Gotham Racing 2 (bra bilspill, men holder på å fullføre det!)
2.KOTOR (Kanskje rollespill ikke er noe for meg?)
3.Top spin (Meget bra spill. Men jeg liker ikke så godt sport spill)
4.Prince Of Persia: The Sands Of Time (Veldig bra eventyr spill, snart ferdig)
5.Counter Strike (Det går ikke ann å fullføre det)


Kanskje skrive jenter også på emne! ;) (yes gutta å jentar)
 
#4
Har fullført:

The elder scrolls 3: Morrowind (GotY)
Burnout 3
Fable
Knights of the old republic
Spiderman 2
Ghost recon: Island thunder
Shenmue 2
Obscure
Silent hill 4: the room
Driver 3


De jeg ikke har fullført husker jeg ikke
 
#5
Har fullført:

Silent Hill 2
Kotor 2
The Punisher
CSI
Broken Sword 3
The Suffering
Fable
XIII
Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude
Cronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay
Def Jam: Fight For Ny York
Project Snowblind
Constantine
Tony Hawk Underground
Tony Hawk Underground 2
 
#6
Har fullført disse spillene: :)

Halo 2
Halo
XIII
Star Wars: Obi Wan
The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher bay
Fable
Need for Speed: Underground
Outrun 2
Midtown Madness 3
Dead or Alive: Xtreme beach volleyball

Nesten fullført: (holder på :kul: )

Mechassault 2: Lone Wolf
Men of Valor
Mechassault
Mercenaries
Call of Duty
Yager
Burnout 3
RallySport Challange 2
Full Spectrum Warrior
Splinter Cell: Pandorra Tomorrow
Crimson Skies: High road to revenge
Ghost Recon 2
Goldeneye: Rouge Agent
Star Wars: Knight of the old republic
Oddworlds: Munh Odysse (?)
RallySport Challange
Brute Force

Spill som har skuffet og som jeg ikke har spilt så mye: :(

Flat out
Sudeki
Counter Strike
Harry Potter og de vises sten
Harry Potter og fangen fra Azkaban


Spill som jeg nesten ikke har spilt: :(

Star Wars: Jedi Knight Outcast
SSX Trickey
Amped
 

Halky

Veteran bruker ;)
#7
Har fullført:
Splinter Cell I
Rocky
Driv3r 3

Ikke fullført

Splinter Cell: Pandorra Tomorrow
Amped 2
Sega GT
Project Gotham Racing 2
 
#8
¤ Project Gotham Racing 2
¤ Halo
¤ Halo 2
¤ Fable
¤ Rainbow Six 3
¤ Harry Potter og fangen fra Azkaban
¤ Rallisport Challenge 2
¤ Rallisport Challenge 1
¤ Sega GT
¤ Top spin

og noen fler som jeg ikke husker.. :flau:
 
#9
Har fullført:

Sega GT
Jet set radio future
Halo
Halo2
Fable
Crash Bandicot
Dead or alive3
Red dead revolver
Crimson skies

Det er de jeg kommer på for øyeblikket ^_^
 
#10
Fullført:

Halo - Alle vanskelighetsgrader
Halo 2 - nettopp på normal
Fable - Var ond som faen en tid, men rundet det som snill. :p
NFSU 2
Oddworld: Munch Oddessy - Genial humor :D
Project Gotham Racing

Ikke fullført:

Ghost Recon 2
DOR 3
Sega GT 2002

Holder på å laste ned Driv3r, så tror jeg kommertil å runde det snart :p
 
#11
Fullført:

Halo
Halo2
The Elderscrolls 3: Morrowind GOTY. ( *alt* ) ;)
Oddworld: Munch's Oddysé
Rallisport Callenge
Amped (Level 4, men la gå)
Project Gotham Racing 2
Return to Castle Wolfenstein
Splinter Cell

Ikke Fullført?

Ingen. :)
 

Kilik

Lokal moderator
#12
FULLFØRT:

Burnout 2
Dead or Alive 3
Dead or Alive: Xtreme Beach Volleyball
Driv3r
Futurama
GTA: Vice City
Halo
House of The Dead 3
Max Payne 2
MGS2: Substance
Panzer Dragoon Orta
Soul Calibur II
Splinter Cell
Splinter Cell 2
Star Wars: KOTOR
Tiger Woods 2003

Ikke-fullført-lista er alt for lang til at jeg gidder å skrive den...
 
#13
Her kommer min "lille" liste. Jeg skriver bare de jeg kommer på, for det blir umulig å huske alle sammen. :p

Fullført:
Oddworld: Stranger's Wrath, Dead or Alive 3, Halo: Combat Evolved, Halo 2, Project Gotham Racing, Project Gotham Racing 2, Splinter Cell, Rallisport Challenge, Rallisport Challenge 2, Amped, Micro Machines, Brute Force, Colin McRae Rally 2004, BurnOut 2, BurnOut 3, Fuzion Frenzy(prøvd alle mini spillene), Broken Sword: The Sleeping Dragon, MotoGP, Star Wars: Knights of the Old Rebublic, XIII(13), Prince of Persia: the Sands of Time, Grand Theft Auto: Double Pack, Fable, Hot Wheels Stunt Track Challenge, Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude, Outrun 2, The Punisher.

Ikke fullført:
Oddworld: Munch's Odyssee, Transworld Snowboarding, Jet Set Radio Future, Armed & Dangerous, Midtown Madness 3, Chrash Bandicoot: the Wrath of Cortex, Thief 3: Deadly Shadows, Cronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay, Prince of Persia: Warrior Within, Ninja Gaiden, Colin McRae Rally 2005, Crazy Taxi 3: High Roller, Ghost Recon, Medal of Honor Frontline, Mercenaries, Pinball Hall of Fame, Pure Pinball, Rainbow Six 3, State of Emergency, Bmx XXX, Fatal Frame 2/Project Zero 2, Kill Switch, Outlaw Golf, Pro Race Driver, Playboy: the Mansion, Wallace and Gromit: Project Zoo, Star Wars Battlefront, Sonic Heroes, Ultra Bust A Move, Unreal Championship.

Alt jeg kom på i farten...

Oppdatert
 
#14
Opprinnelig skrevet av Mongis@03.03.2005, 18.51
Her kommer min "lille" liste. Jeg skriver bare de jeg kommer på, for det blir umulig å huske alle sammen.

Fullført:
Oddworld: Stranger's Wrath, Dead or Alive 3, Halo: Combat Evolved, Halo 2, Project Gotham Racing, Project Gotham Racing 2, Splinter Cell, Rallisport Challenge, Rallisport Challenge 2, Amped, Micro Machines, Brute Force, Colin McRae Rally 2004, BurnOut 2, BurnOut 3, Fuzion Frenzy(prøvd alle mini spillene), Broken Sword: The Sleeping Dragon, MotoGP, Star Wars: Knights of the Old Rebublic, XIII(13), Prince of Persia: the Sands of Time, Grand Theft Auto: Double Pack, Fable, Hot Wheels Stunt Track Challenge, Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude, Outrun 2.

Ikke fullført:
Oddworld: Munch's Odyssee, Transworld Snowboarding, Jet Set Radio Future, Armed & Dangerous, Midtown Madness 3, Chrash Bandicoot: the Wrath of Cortex, Thief 3: Deadly Shadows, Cronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay, Prince of Persia: Warrior Within, Ninja Gaiden, Colin McRae Rally 2005, Crazy Taxi 3: High Roller, Ghost Recon, Medal of Honor Frontline, Mercenaries, Pinball Hall of Fame, Pure Pinball, Rainbow Six 3, State of Emergency, The Punisher, Bmx XXX, Fatal Frame 2/Project Zero 2, Kill Switch, Outlaw Golf, Pro Race Driver, Playboy: the Mansion, Wallace and Gromit: Project Zoo, Star Wars Battlefront, Sonic Heroes, Ultra Bust A Move, Unreal Championship.

Alt jeg kom på i farten...
184670​
Du har ihvertfall en JÆVLIG god hukommelse! :blunk:
 
#15
Opprinnelig skrevet av Mongis@03.03.2005, 18.51
Her kommer min "lille" liste. Jeg skriver bare de jeg kommer på, for det blir umulig å huske alle sammen. :p

Fullført:
Oddworld: Stranger's Wrath, Dead or Alive 3, Halo: Combat Evolved, Halo 2, Project Gotham Racing, Project Gotham Racing 2, Splinter Cell, Rallisport Challenge, Rallisport Challenge 2, Amped, Micro Machines, Brute Force, Colin McRae Rally 2004, BurnOut 2, BurnOut 3, Fuzion Frenzy(prøvd alle mini spillene), Broken Sword: The Sleeping Dragon, MotoGP, Star Wars: Knights of the Old Rebublic, XIII(13), Prince of Persia: the Sands of Time, Grand Theft Auto: Double Pack, Fable, Hot Wheels Stunt Track Challenge, Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude, Outrun 2.

Ikke fullført:
Oddworld: Munch's Odyssee, Transworld Snowboarding, Jet Set Radio Future, Armed & Dangerous, Midtown Madness 3, Chrash Bandicoot: the Wrath of Cortex, Thief 3: Deadly Shadows, Cronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay, Prince of Persia: Warrior Within, Ninja Gaiden, Colin McRae Rally 2005, Crazy Taxi 3: High Roller, Ghost Recon, Medal of Honor Frontline, Mercenaries, Pinball Hall of Fame, Pure Pinball, Rainbow Six 3, State of Emergency, The Punisher, Bmx XXX, Fatal Frame 2/Project Zero 2, Kill Switch, Outlaw Golf, Pro Race Driver, Playboy: the Mansion, Wallace and Gromit: Project Zoo, Star Wars Battlefront, Sonic Heroes, Ultra Bust A Move, Unreal Championship.

Alt jeg kom på i farten...
184670​
Javel... at du orker å fulføre så mange dritspill!!!? Har ikke sjangs på å spille halveis på spill som noen av de der. Tror uansett min liste over spill jeg ikke har gjennomført er større en din....! :p

her er ihverfall noen av de jeg har gjennomgått....

halo, på alle vanskelighetsgrader ,og fasonger
halo 2, på på alle vanskelighetsgrader (er ikke helt sikker, men tror jeg gikk igjennom det på normal en gang)
Ninja gaiden, normal (kom til 9 hos en venn på very hard)
pgr 2, var vel egentlig ikke jeg som gikk igjennom det, men har nå alt på gull.
metal arms, genialt spill, med gode karakterer og humor (husker ikke vanskelighetsgrad)
soul caliber 2.
sw kotor. (heller ikke min fortjeneste)
 
#18
Opprinnelig skrevet av Frenzy+03.03.2005, 18.57-->
Du har ihvertfall en JÆVLIG god hukommelse!  :blunk:
184677​
[/b]
Det var litt ironisk ment, men det var vist ikke alle som tok den. Tok meg en liten runde inn på rommet før jeg skrev listen. Men alt er ikke nevnt nei. Orket ikke ta med penn og papir liksom :p

<!--QuoteBegin-loppelittletom
@04.03.2005, 09.09
Javel... at du orker å fulføre så mange dritspill!!!? Har ikke sjangs på å spille halveis på spill som noen av de der.
184933​
Drittspill og drittspill... jeg kan med hånden på hjertet si at det er kun 3 spill jeg vil rate under 7/10 på "fullført" listen min, og det er Micro Machines, Hot Wheels og Larry. Resten er forholdsvis utmerkede spill, og ingen av de har fått spesielt dårlige anmeldelser. Men, smaken er som baken.
Er det derimot noe jeg ikke er stolt av, så er det "ikke fullført" listen. Den ble ca 5 ganger større enn jeg trodde den skulle bli. Mange gode spill jeg ikke har fått sjangs til å fullføre desverre.
 
#19
Opprinnelig skrevet av Mongis@04.03.2005, 18.22
Er det derimot noe jeg ikke er stolt av, så er det "ikke fullført" listen. Den ble ca 5 ganger større enn jeg trodde den skulle bli. Mange gode spill jeg ikke har fått sjangs til å fullføre desverre.
185114​

akkurat som jeg skulle sagt det selv.
 
#20
Fullført:

Halo: Combat Evolved
Halo 2
Brute Force
Star Wars: Knights of the Old Republic
Star Wars: Knights of the Old Republic II: The Sith Lords
Fable
The Elder Scrolls III: Morrowind (Har gjort alt, men spiller det fortsatt på data)
Enter the Matrix

Ikke fullført:

Mech Assault
Jet Set Radio Future
Sega GT 2000


De spillene jeg ikke har fullført er vel ikke akkurat kvalitetsspill hvis du spør meg, så jeg angrer ikke noe på at jeg ikke har fullført dem. Men men jeg kommer vel en eller annen gang til å spille dem ferdig.