Opprinnelig skrevet av Mongis+04.03.2005, 18.22-->
Det var litt ironisk ment, men det var vist ikke alle som tok den. Tok meg en liten runde inn på rommet før jeg skrev listen. Men alt er ikke nevnt nei. Orket ikke ta med penn og papir liksom 
<!--QuoteBegin-loppelittletom
Drittspill og drittspill... jeg kan med hånden på hjertet si at det er kun 3 spill jeg vil rate under 7/10 på "fullført" listen min, og det er Micro Machines, Hot Wheels og Larry. Resten er forholdsvis utmerkede spill, og ingen av de har fått spesielt dårlige anmeldelser. Men, smaken er som baken.
Er det derimot noe jeg ikke er stolt av, så er det "ikke fullført" listen. Den ble ca 5 ganger større enn jeg trodde den skulle bli. Mange gode spill jeg ikke har fått sjangs til å fullføre desverre.
Opprinnelig skrevet av Frenzy@03.03.2005, 18.57
Du har ihvertfall en JÆVLIG god hukommelse! :blunk:
Du har ihvertfall en JÆVLIG god hukommelse! :blunk:
184677

<!--QuoteBegin-loppelittletom
@04.03.2005, 09.09
Javel... at du orker å fulføre så mange dritspill!!!? Har ikke sjangs på å spille halveis på spill som noen av de der.
Javel... at du orker å fulføre så mange dritspill!!!? Har ikke sjangs på å spille halveis på spill som noen av de der.
184933
Er det derimot noe jeg ikke er stolt av, så er det "ikke fullført" listen. Den ble ca 5 ganger større enn jeg trodde den skulle bli. Mange gode spill jeg ikke har fått sjangs til å fullføre desverre.
185114
[/b]