Hvis du kunne delt en klassiker med fremtiden?

#21
Vanskelig å si...kommer an på om man skal velge sitt eget favorittspill eller det spillet som appellerer mest til fremtidens innbyggere. Jeg ville nok gjort som flere her og gravd ned Super Mario 64, pga den utrolige kontrollen og de flotte landskapene. Ville nok gjort våre etterkommere stolte.

Skulle jeg valgt det spillet JEG har hatt mest glede med, ville jeg nok valgt Chrono Trigger + et bilde av meg i boxer og solbrente underarmer.
 
#22
Star wars Jedi Knight: Dark Forces 2. (PC)

Dette spillet ble heftig brukt av meg som ung, det ble startet opp på pc'en omtrent hver dag og jeg tør påstå det er en av grunnene til at jeg elsker spill.
Gameplayet er fantastisk, The Force har blitt bra laga i og med at det er ganske gammelt, og stemningen i spillet får hårene til å reise seg.

Jeg ville lagt det i den lille sorte boksen fordi da ville Fremtiden få oppleve de samme stundene jeg opplevde som vettskremt barn.
 
#23
Moneky Island trilogien of course, (monkey island 4 gjelder ikke)

Dette er mineyndlingspill, sånn er det bare.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#24
Paper Mario 64 seff! Mitt absolutte yndlingsspill per dags dato, men det ser ut som om jeg snart må overlate den plassen til Twilight Princess :D
Elsker bare det spillet :elsk: :elsk: :elsk:
Ellers, spill som Super Mario World, Super Mario 64, og The Wind Waker!