Hvor ble spillhallene av?

#23
Yetipants skrev:
Vokste opp på ~*bøgda*~ så "spillehallen" vi hadde var PlayStation-maskinen på ungdomsklubben. Det ble mye Tekken, gitt.
Samme her, bare at Playstationen var på "Video'n", en videosjappe, og Tekken var byttet ut med Battle Arena Toshinden.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24
Her ser man, at Neocon, han hadde nok en kjipere oppvekst enn meg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#28
Den der hadde jeg, og den leika jeg med til den revna.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Og i voksen alder går du med aviser og skjenker mindreårige på konfirmasjon, plottet tykner.
 
#32
EDIT: Etter litt googling så fant jeg ut at navnet var Kanalen underholdningssenter, og ble lagt ned i 2003.
Husker jeg var i en bursdag der en gang. Brukte opp alle creditsa mine på en slags sykkel-helikopter-sak, hvor du styrte ved å å sitte og trø på en sykkel foran skjermen. Oppdaget Time Crisis litt senere dog, og svidde mye av ukelønna på det i tenårene på Kanalen.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#33
#34
@Jæveltango: Sega flysimulatoren du postet bilde av er afterburner som eier noe hinsides! De har en lignende maskin i Bodø flymuseum som roterer helt rundt.

Tusenfryd har som noen nevnte en liten spillehall, men ganske stusselig utvalg. Anbefaler alle å søke etter spillehaller i byene man drar på ferie på forhånd. Kom til himmelen i Hong kong for en del år siden :angel:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#35
Apropos det, det er en ganske ålreit arcade i Manchester og da jeg var der og så fotball første gang brukte jeg litt tid der (var vel... 13 år kanskje) og rotet meg inn på highscorelista i et skytespill, lurer på om det var det Terminator-lisensierte lightgungreia men garanterer ikke det.

Det som var litt show var da jeg returnerte 4-5 år senere, stakk til arcaden igjen og jaggu lå ikke "FMF" på tiendeplass på highscorelista! Klarte ikke slå min egen rekord igjen riktignok og da jeg igjen besøkte spillehallen et par år senere igjen hadde jeg blitt slått ut :(
 
#36
Beste opplevelsen jeg har hatt med en spillhall var en svett greker som satt 24/7 med sprit og peanøtter og spilte Virtua Striker. Var så komfortabel med det jævla kabinettet at han pleide å tørke snørr bak det. Fin fyr. Sikker på at hvis man stikker til Kreta og leter opp plassen så sitter han der fortsatt.