hvor mange kommer til å kjøpe DoomIII ?

• Trådstarter Deleted member 365
  • Startdato

Vil du kjøpe DOOM III?

• Nei.. jeg har jo allerede lastet det ned!

Stemmer: 0 0,0%
  • JA!!!!! SELVFØLGELIG MÅ JEG DET!!!!

• Nei. jeg er ikke noe fan av sånne spill!

• DOOM III? hva er det forno?

• Totalt antall stemmer
    0

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Selvsagt skal jeg ha det spillet. Oppfølgeren til en så stor klassikerserie som Doom bør spilles av alle som er interessert i spill. Dere som laster det ned og ikke har tenkt å kjøpe det burde egentlig bare gå å skamme dere.
Personlig venter jeg til det kommer i butikken av 2 grunner:

1. Jeg har ikke fått min nye pc enda
2. Synes det er noe spesielt med det hele "kjøp spillet og dra hjem å spille det" ritualet. Ingenting er som å lukte godt på brosjyren mens installasjonen pågår :p

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Må teste det først.

Opprinnelig skrevet av Lurtz
2. Synes det er noe spesielt med det hele "kjøp spillet og dra hjem å spille det" ritualet. Ingenting er som å lukte godt på brosjyren mens installasjonen pågår :p
Poesi, mann.

Kleevah

Livsfarlig amatør
Har forhåndsbestilt seff. Irriterer meg faktisk litt at id ikke ser sammenhengen med at den europeiske kontinent ikke ser spillet før om to uker og at spillet blir warez'a til tusen. Det er tross alt mennesker vi har med å gjøre her...

Men jeg tviler på at de har noe å frykte, de tjener nok sin slant penger på dette her uansett. Om det ikke er på selve spillet tar de nok en del igjen på lisensiering av 3D-motoren ja...

C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Shadar@03.08.2004, 14.57
Hva skjedde med respekten til spillbransjen som formidler av underholdning? Hva skjedde med respekten til id Softwares harde arbeid og den faktisk kunst de har øvd i løpet av de siste fire årene?

Er ingenting verdt pengene dine selv om det er din fremste interesse?
82460​
Det har noe med at jeg trenger penger til andre ting som lappen og bil. Den sistnevnte trekker mye.
Faktumet at jeg ikke får et dritt av foreldra mine (uten om mat\klær osv) gjør så jeg må tenke sånn.
Ja, det er fint at de har laga spillet og alt det der, men jeg gidder fortsatt ikke å donere 600 spenn til de.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Crizpy+03.08.2004, 15.08-->
<!--QuoteBegin-Shadar
@03.08.2004, 14.57
Hva skjedde med respekten til spillbransjen som formidler av underholdning? Hva skjedde med respekten til id Softwares harde arbeid og den faktisk kunst de har øvd i løpet av de siste fire årene?

82460​
Det har noe med at jeg trenger penger til andre ting som lappen og bil. Den sistnevnte trekker mye.
Faktumet at jeg ikke får et dritt av foreldra mine (uten om mat\klær osv) gjør så jeg må tenke sånn.
Ja, det er fint at de har laga spillet og alt det der, men jeg gidder fortsatt ikke å donere 600 spenn til de.
82475​
[/b]
Du skal ikke begynne å stjele mat og kanskje en bil også da? Kommer du unna med det så er det også penger spart. Det er sånne som du som bidrar til at spill er så dyrt som det er. Hvis du ikke har råd til Doom III så la vær å spill det da eller eventuelt omprioriter pengebruken. Id software og andre spillfirmaer driver ikke veldedighet, det er som om jobben din skulle bare gitt faen i å gi deg en del av lønna du egentlig skulle ha.

De som laster ned er tåpelige. Dere støtter folk ID Software helst hadde sett bak gitter.

De som laster ned spillet og unnskylder seg med at de skal kjøpe det er så vidt et bedre tilfelle enn det over. Dere kjøper ihvertfall Doom 3, men dere "støtter" hackere og all den dritten der..

Er det sånn dere takker ID Software for Doom 3?

SHDR

Gullmedlem
Opprinnelig skrevet av Crizpy+03.08.2004, 14.08-->
<!--QuoteBegin-Shadar
@03.08.2004, 14.57

82460​
82475​
[/b]
Jeg har ikke fått en dritt av mine foreldre på et års tid nå. Jule og bursdagsgaver, hepp, og penger til å klippe håret når de begynner å bli provosert over lengden på det. Den siste måneden har jeg betalt mat selv, og klær har jeg ikke sett noe til på en stund. Jeg får ikke sponset lappen og bil, og det er heller ikke spesielt viktig for meg, så jeg bruker pengene mine på ting som betyr noe istedet. Hurra for meg.

C

Crizpy

Gjest
Sinna mannen. Ja, dere får si hva dere vil.
Jeg bruker bare penger på det hvis jeg får noe mer ut av det.
Og jeg tviler på at jeg er alene om det :)

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, det som er litt merkelig er jo at spillet kom ut på nettet før det kom ut i USA, så jeg må nesten lure litt på om det er noen korupte folk som jobber oss ID Softwar's som har lagt det ut på nettet selv.

Teit av dere å hakke på Crizpy.

Det er sikker mange andre som ikke kjøper spillet, men bare laster det ned.

Pass på dere selv.

Redigert: Jeg støtter heller ikke stjeling av spill, men selv om Crizpy ikke skal kjøpe spillet, trenger dere ikke å hakke på han.

C

Crizpy

Gjest
Saken med å stjele en bil, Lurtz, er at du har et nummerskilt på bilen. Hvis du feks. blir stoppa i teknisk kontroll el.l. spør de etter vognkortet, og ser om bilen er registrert på deg.
Hvis det ikke stemmer, har du problemer. Og hvorfor skal jeg stjele mat når jeg får det hjemme?

Sheffield

Livet er for kort til å være edru

Nei, jeg kommer ikke til å kjøpe. Ja, jeg har lastet det ned. Hvorfor? Jo, fordi jeg har en pc som ikke klarer å kjøre det på noe annet enn low, og jeg gidder ikke paye 500 spenn for et spill jeg ikke kan utnytte til det maksimale.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Crizpy@03.08.2004, 15.33
Saken med å stjele en bil, Lurtz, er at du har et nummerskilt på bilen. Hvis du feks. blir stoppa i teknisk kontroll el.l. spør de etter vognkortet, og ser om bilen er registrert på deg.
Hvis det ikke stemmer, har du problemer. Og hvorfor skal jeg stjele mat når jeg får det hjemme?
82491​
Er det det som hindrer deg i å stjele en bil? Kommer du til å begynne å stjele mat når du flytter hjemmefra? Det er de to latterligste argumentene jeg har hørt på lenge. Elektronisk tyveri er like forbudt det, det er bare vanskeligere å ta de som gjør det, men det er fortsatt stjeling. Jeg synes ikke noe synd på de som blir tatt av politiet for piratkopiering. Doom 3 hadde et budsjett på en formue, og er avhengig av at folk kjøper spillet ellers går det til helvete. Dere som laster ned så mye er med på å skade bransjen.

Scarface: De andre som kun laster det ned er ikke et hakk bedre. Hva mener du med pass på dere selv? Jeg laster ikke ned musikk,spill eller film jeg, jeg har faktisk dignity nok til å betale folk for arbeidet deres. Det funker å laste ned et eller annet dersom man planlegger å kjøpe produktet når det kommer i butikkene her til lands.

Dere hakker på crizpy fordi han bare laster ned, og ikke skal kjøpe det. Hva så? La han nå få gjøre det, uten at dere skal blande dere inn.

C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Lurtz@03.08.2004, 15.43
Scarface: De andre som kun laster det ned er ikke et hakk bedre. Hva mener du med pass på dere selv? Jeg laster ikke ned musikk,spill eller film jeg, jeg har faktisk dignity nok til å betale folk for arbeidet deres. Det funker å laste ned et eller annet dersom man planlegger å kjøpe produktet når det kommer i butikkene her til lands.
82497​
Jada. Du er så snill og god :kos:
Hadde bare alle vært som deg.

Greit, så hvis jeg "sier" jeg skal kjøpe det etter jeg har spilt det, så er vi venner? Fint det.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Scarface@03.08.2004, 15.49
Dere hakker på crizpy fordi han bare laster ned, og ikke skal kjøpe det. Hva så? La han nå få gjøre det, uten at dere skal blande dere inn.
82498​
Når ble det forbudt å diskutere? Er postene min off topic? Er du moderator? Nei, nei og nei.
Han sier at han ikke gidder å "donere" 600kr til Id software, da sier jeg at han har misforstått hele prinsippet med kjøp av varer. Man donerer ikke, man betaler for at andre har utviklet et produkt man kan bruke til et eller annet formål. Virker som om han synes det er greit å ta ting uten å betale for seg så lenge han ikke blir oppdaget.

D

Doctor Downs

Gjest
Er ikke intereessert i den typen spill hvis det ikke er parodisk. Hele stilen er så rotten harry og ikke minst dyster at jeg ikke orker å spille. Men det er jo klart, spillet er ettertraktet, kritikerrost og ikke minst gjennomført finkjemma, så jeg må jo prøve det en gang. Sikkert noen venner som skaffer det etterhvert. Kanskje jeg til nøds skaffer det til Xbox når den utgaven kommer. Men i bunn og grunn er jeg hverken glad i Doom eller PC som spillmaskin.

Bare for å komme med et innslag i tyveridebatten her så vil jeg minne dere på prisen av en CD-singel i platebutikken: opptil 80kr. Jeg vet det er medlemmer, bland dem noen av dere som argumenterer mot "elektronisk tyveri" i denne tråden, på dette forumet som har musikkmapper som utgjør opptil titalls gigabytes med mp3-filer.

:plystre:

C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Scarface@03.08.2004, 15.58
Jeg har ikke sagt det er forbudt å diskutere, at du skriver offtopic eller at jeg er en moderator.
82503​
Han ville sikkert bare påpeke at han var moderator :ler:

Edit: #2222 :kul: