hvor mange kommer til å kjøpe DoomIII ?

• Trådstarter Deleted member 365
  • Startdato

Vil du kjøpe DOOM III?

• Nei.. jeg har jo allerede lastet det ned!

Stemmer: 0 0,0%
  • JA!!!!! SELVFØLGELIG MÅ JEG DET!!!!

• Nei. jeg er ikke noe fan av sånne spill!

• DOOM III? hva er det forno?

• Totalt antall stemmer
    0
Hadde tenkt meg å kjøpe Doom 3, Half-life 2 og Black & White 2.
Men dataen trenger i så fall en stor oppdatering på requirements.

Det er skammelig å laste det ned, bare for å spare noen usle kroner.
Det er nesten som å sammenligne det med de gamle Doom spillene.

Opprinnelig skrevet av AzMan@05.08.2004, 21.07
Det er skammelig å laste det ned, bare for å spare noen usle kroner.
83426​
Faen, det er snakk om 400,-(masse penger!) å jeg som femtenåring har ikke noe særlig intekt!

D

Deleted member 91

Gjest
Det er mye hvis du er fenten, Scarface.
Aaagh, jeg har alt for svak maskin. Hvordan var det med den derre... Xbox-versjonen? :flau:

Opprinnelig skrevet av Scarface@06.08.2004, 00.14
400,- er da ikke mye.
83520​

en måned med ukelønner for meg hvis ikke jeg bruker opp noe underveis

Hvor er "Nei, jeg har ikke penger"-valget? Jeg har lyst på spillet, men grunnet min elendige økonomi vil det ta litt tid før jeg får det. Skal uansett ha UT2004 og HL2 før Doom 3..

Jeg stemte "Nei, har ikke bra nok PC".

...Nei, det gjorde jeg ikke, siden det ikke var noe alternativ. Lite gjennomtenkt poll.

D

Deleted member 365

Gjest
Pollen går ut på om du vil kjøpe det.
Hvis du ikke har bra nok pc til å kjøpe det så trykker du nei. enkelt og greit.
jeg bryr meg lite om de som ikke har god nok pc. jeg har ikke god nok pc selv engang. Men jeg skal kjøpe det selv om jeg ikke har det grunnet til at en eller annen gang har jeg bedre pc. og da skal jeg spille og nyte hvert eneste sekund av det. :)

jeg mente ikke noe vondt med et eneste ord av dette svaret så jeg håper jeg ikke blir slaktet.

*gjemmer seg*

Doom 3 folka som lagde spillet, skal ikke dem tjene noe på det.
De har brukt ganske lang tid på det også må de stå se på at folk laster det ned.
Hadde jeg vært med på å lagd det spillet ville jeg aldri godtatt at folk skulle laste det ned. <_<

lasta det også ned, og det var jeg meget glad for at jeg gjorde. Det var slett ikke noe bra spill, far cry er sykt mye bedre. Det eneste doom har er grafikken, og nesten der synes jeg far cry er bedre med tanke på distansen du kan se.

jeg stemte JA!!!!! SELVFØLGELIG MÅ JEG DET!!!!
men har allerede lasta det ned.. men vil ha ektevarer =) iaff når det kommer til cdkey

Jeg er faktisk ikke sikker, har ikke bestemt meg enda. Pengene er ikke problemet denne gangen, men vet ikke om jeg gidder.

Skal tenke på det litt mer når jeg kommer hjem, pollen din mangler ett kanskje alternativ <_<

Maraj

Ålø- og energiminister
HeppHepp! DVS. Dersom økonomien min godtar det...

Jeg har lastet ned Doom 3, og det er jeg pokker meg glad for.

Da jeg begynnte å spille spillet merket jeg med engang at spillet ikke ga meg noe sans for interesse, spenning eller annet. Etter 10 min. gadd jeg ikke mer..tenkte jeg heller ville stikke en tur på rema'n med noen kompiser..2-3 dager senere tenkte jeg å gi Doom 3 en ny sjangse.

Jo mere jeg spilte jo mer jeg syntes synd på de som sto bak Doom 3.

Jeg husker i et av intervjuene der han ene med kort lyst hår og briller sier : " Im really looking forward to the release of the game, I cant wait to hear the response of costumers"..Vel, han sa noe lignende :p

Dette fant jeg ut etter mer spilling av Doom 3:

7/10 av våpene er et stort GJESP.

Man bare går i koridorer, og andre diverse rom. Doom og Doom 2 hadde stil og spenning, noe som desverre ikke doom3 har.

Oppskrytt grafikk. Charakteren, alierte og fiender har god grafikk. Men vegger og annet er helt livløst. Far Cry sine fuktige mur vegger er mye bedre.

Det er FAEN meg hele tiden mørkt, og man må hele tiden bruke den stygge lommelykta. Bare stress.

Jeg har nok mere kritikk å spy ut, men kommer ikke på noe i farten.

En ting har de vært flinke med, og det er å gjøre spilleren paranoid. Det har de nesten vært litt for flinke med, for å være på vakt hele tiden når man spiller blir for slitsomt og dermed forsvinner spille gleden.

jeg spiller spillet på Ultra high @ 1280x1024@60Hz + AAx2 og synthical...etellerannet.

Requirements er også overdrevet.