Jeg har lastet ned Doom 3, og det er jeg pokker meg glad for.
Da jeg begynnte å spille spillet merket jeg med engang at spillet ikke ga meg noe sans for interesse, spenning eller annet. Etter 10 min. gadd jeg ikke mer..tenkte jeg heller ville stikke en tur på rema'n med noen kompiser..2-3 dager senere tenkte jeg å gi Doom 3 en ny sjangse.
Jo mere jeg spilte jo mer jeg syntes synd på de som sto bak Doom 3.
Jeg husker i et av intervjuene der han ene med kort lyst hår og briller sier : " Im really looking forward to the release of the game, I cant wait to hear the response of costumers"..Vel, han sa noe lignende
Dette fant jeg ut etter mer spilling av Doom 3:
7/10 av våpene er et stort GJESP.
Man bare går i koridorer, og andre diverse rom. Doom og Doom 2 hadde stil og spenning, noe som desverre ikke doom3 har.
Oppskrytt grafikk. Charakteren, alierte og fiender har god grafikk. Men vegger og annet er helt livløst. Far Cry sine fuktige mur vegger er mye bedre.
Det er FAEN meg hele tiden mørkt, og man må hele tiden bruke den stygge lommelykta. Bare stress.
Jeg har nok mere kritikk å spy ut, men kommer ikke på noe i farten.
En ting har de vært flinke med, og det er å gjøre spilleren paranoid. Det har de nesten vært litt for flinke med, for å være på vakt hele tiden når man spiller blir for slitsomt og dermed forsvinner spille gleden.
jeg spiller spillet på Ultra high @ 1280x1024@60Hz + AAx2 og synthical...etellerannet.
Requirements er også overdrevet.