Skal vi se.
PS2
God of War II - Liten skuffelse, men greit nok
Canis Canem Edit - Stor positiv overraskelse. Et av de beste Kjøpene jeg har gjort hittil.
We

Katamari - Noen her på forumet ga en link der det kunne skaffes billig, og jeg tenkte jeg måtte høre hva alt maset med det var. Har ikke angret, for å si det slik. Spiller det enda med jevne mellomrom, til tross for at jeg kjøpte det for nesten et år siden.
ICO - kjeeeeedelig
Farenheit - Knall start, kjip slutt
Psychonauts - Fatal port. Uspillbart.
Final Fantasy XII - Bleh. Gidder ikke si hva jeg syns om dette igjen. Byttet det bort
Devil May Cry 3: Special Edition - Byttet det til meg sammen med ICO mot FFXII, for jeg ville spille det igjen, og hørt at continue-systeme er litt mer holdbart her. Ikke spillt enda men.
Guitar Hero 3 - 279 på platekompaniet uten noe rabatt... måtte jo ha det da.
Virtual Console
Mario Kart 64 - Gode minner
Bomberman '93 - godt kjøp, eier i 5-player
Donkey Kong Country - Kos, må bare få meg Classic Controller siden GC-padden suger i 2d-spill, så skal jeg få fullført det.
R-type - utrolig moro, men sykt vanskelig
Kirby's Adventure - Veldig kos
Paper Mario - Ser sjarmen, men ble litt meh
Super Probotector - Litt for mye top-down møl... hvis ikke skulle jeg ha fullført det. Pluss at det er sykt vanskelig.
Wii
Excite Truck - godspill
Mario Strickers Charged Football - gadd aldri fullføre, kjøpte vel egentlig kun for at det var online. Var moro en liten stund
Super Mario Galaxy - Topp valuta her, men kjøpte det strengt talt ikke, fikk det.
GC
Eternal Darkness - Jøss, hadde helt glemt jeg byttet til meg dette. Bør kanskje spille det snart
Star Wars Rouge Leader og Star Wars Rebel strike - Teller ting jeg har byttet til, og fått? Disse skal med da, isåfall
DS
Pokemon Pearl - Fikk det rett etter jul, og det virker kos nok
Metroid Prime Hunters - Byttet til meg fra revan. Litt meh.
Tetris DS - megakos
PSX
Final Fantasy IX - Mens det enda er å få tak i... Nå mangler jeg bare en PS2 som leser cd-er. :/
Edit:
Mac
Jets'n'Guns Gold Edition - Dette spillet har jeg mast om tidligere. Fins til pc og.
Glemte et spill, så jeg er oppe i 26. Som om noen kan endre stemmen min dit...