Hvordan tjene penger på WoW

Slutta med engineering jeg, ettersom jeg ikke tjente noe. På level 31 hadde jeg vanligvis 1 gullmynt. Starta med skinning, og nå, på level 34 har jeg 15 gull.

Level 49,5 (go level 50 plix...-yawn-... I morra..)
Alltid rundt 20-30g i lomma etter training og slikt. Mount, og fett equips.

Tjener litt på first aid, da.
20 heavy silk bandages (40 silk cloths) selger for 80s..

Ellers så dropper det skilpaddene som ligger i den elva som går forbi tarren hill, noe greier jeg ikke husker navnet på, som selger for 7s.
Ganske grei droprate og.

Turtle scales er bra å selge på ah, de går for mye og dropper titt og ofte, enda oftere om man har skinning...

Kjøp ting på Ah og selg de dyrere , Herbalism og skinning , grind , grind , grind , grind og grind. så går alt greit...

Også et lite tips til de som grinder; spar på clothen dere finner, nå har jeg grindet 3 lvler (40-43) og har ca. 400 Mageweave cloth, det selger bra på AH.

jeg så det ikke nevnt noen plass her, så da tar jeg og nevner det. Det gjelder for de som kan levle/grinde i Bad lands. Grind rock elementals. de spawner relativt fort, dropper som regel mer enn en ting av lootet sitt og det de dropper selger du til vendor. Utenom Core of Earth, som du selger på AH. Grinda der for jeg trengte penger til mount, fikk ca. 20g på 2timer og en level. :)

Basilisk dropper ting som selger bra de og :D

Tja, vist du har;
1x level 50+ Mage
1x level 50+ Damage Class, helst hunter, siden peten tanker jævlig godt til tider. :)
1x level 38+ Healer.

2 run i Cath, tjente 10g, inkl. det du tjener på drops. :D

Fin fin oppskrift.