Hypp paa ubetalt slavejobb som spilltester i Madrid?

#1
Tjallabais!

Jeg jobber for et firma i Canada, Enzyme testing labs, som er paa utkikk etter universitetsstudenter som vil ha praksisplass i sommer. Praksisen er som oversetter/spraaktester av spill i deres kontor i Madrid. Men siden det er veldig faa spillrelevante studier i Norge har de problemer med aa rekruttere nok folk, og derfor foreslo jeg aa legge ut et par annonser paa gamerforum i Norge for aa se om jeg kunne finne noen interesserte.

Stillingen er ubetalt, som internship oftest er, men for de som evt blir valgt ut vil vi betale flyreise tur retur Madrid, og skaffe gratis bolig for hele perioden. I tillegg vil vi selvfolgelig gi en attest som ser kul ut paa CVen, internasjonal arbeidserfaring ser jo bra ut.

Praksisen bestaar av aa spraakteste nye dataspill. Du spiller dataspillet som vanlig, og leter etter stavefeil, etc. Du vil faa ekslusiv tilgang til spill og muligens konsoller som ikke er paa markedet enda, saa kravet til diskresjon er absolutt.

Hvis dette hoeres kult ut saa kontakt meg! Og spre gjerne denne beskjeden til venner og bekjente!



Praksisen vil vare fra 1 mnd. til 3 mnd, alt etter som hva du er interessert i. Du maa som sagt betale egen mat, osv, vi dekker kun flybillett og bolig. Ellers gjelds det som arbeid og fungerer ikke som praksisplass i forhold til skatteregler, etc.

Men liker du tanken paa aa tilbringe en maaned i storbyen Madrid, med dekket flybillett og bolig* , og sjansen til aa tilbringe dagene med aa teste fete spill** saa er dette kanskje noe for deg! Kveldene kan du seff gjoere som du vi, stappe deg med tapas eller dra paa oksekamp som tilskuer eller okse-reddende demonstrant, alt etter hva du liker...

*(Eget soverom, sannsynligvis i en leilighet delt med et par andre testere)
** (Hemmelig hva vi driver med naa, men ifjor testet vi f.eks Splinter Cell, Dead Rising 2, nye Assassins Creed, etc)
*** Beklager mangelen paa norske bokstaver, jeg sitter paa en linuxmaskin og skjoenner ikke hvordan jeg skal endre keyboard settingsene. Jevla pingviner.


PS: Jeg tror at dette er OK i folge retningslinjene, siden jeg bare forsoker aa faa dere til a slave gratis og ikke prover aa selge dere noe dritt, hvis det likevel blir feil saa beklager jeg..
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#4
Skutilåsi. Om jeg finner spenna til å ete og holde meg med øl sjæl, så kanskje. Har ikke noe som ikke kommer til å koste fitta fore i sommer uansett, og det må vel være en fordel at jeg alt snakker spansk?

Tenk, nå kan jeg tilogmed komme Hazen i forkjøpet.
 

Lodin

Der Waaaah
#6
Påminnelse om at spilltester er den verste jævla drittjobben som finnes og selv bananskrelling eller vasking av skoledasser er bedre. =D
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#8
Tatt i betraktning at jeg ikke får til å røyke, kan det bli litt dyrt å score sopp i et kjør. Samtidig som prestasjonen min vil suge ever so slightly.
 
#9
Det er litt drittjobb men ogsaa ganske digg :p For saavidt har jeg tilbud paa ett aars fast ansettelse paa hovekontoret vart i Canada ogsa i tilfelle noen er hypp paa det.

Kom ann, bananskreller maa jo vaere hakket kjipere:p Jeg har tross alt overlevd her i snart halvannet aar uten aa flippe ut, og jeg har saa kort attention span at jeg stort sett blir lei og sier opp jobben foer jeg er halvferdig med aa lese stillingsbeskrivelsen pa NAV..
 
#10
:p