I høst skal det spilles på PC

Novastrum

Feminist-elitist
Nice, gratulerer. Hva ble det til? :)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
D

Deleted member 91

Gjest
Nice, gratulerer. Hva ble det til? :)
Takk takk. Ble en Intel kvaddkår 9300, HD 4870, fire gigg ram, en Corsair-strømforsyning og en 500gb harddisk (har en ekstern i tillegg jeg bruker til musikk, film, etc.), alt i et sånn derre Antec 900 kabinett.

Jante

privileged CIS shitlord
jafifan skulle ha kjøpt mækk!1

Jante

privileged CIS shitlord
LOLOL DOBBELPOST

Oppdatert lista. Mirror's Edge er forsinka til PC (typisk), og en del andre småting. Noen som vet om The Witcher EE kommer ut i morgen slik som developeren sier, eller i neste uke som alle norske nettbutikker sier?

Jante

privileged CIS shitlord
Var det jeg også fant ut. Da blir jeg sikkert å plukke det opp i morgen. :rofl:

Lodin

Der Waaaah
Men er den versjonen som selges her til lands den med soundtrack, noveller, kart og alt det andre shizzelet? Fikk ikke no klart svar siden Gjete måtte jobbe og jeg har hørt at det finnes en nerfa utgave. :fjern:

Jante

privileged CIS shitlord
Såvidt jeg veit er det en sånn stor boks med stasj ja.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan rapportere at den boksen jeg har er omtrent like tjukk som ei gjennomsnittlig Neal Stephenson-bok og inneholder spillet på en DVD, en bonus-DVD med ekstrainnhold, en bonus-DVD med filmer, en CD med musikken fra spillet (konge), en CD med musikk "inspirert av The Witcher" (øh, antageligvis ikke så konge), manual, guidebok, en novelle av Andrzej Sapkowski kalt "The Witcher" (bombe) oooog et kart. Trykt på papir, og ikke stoff. :(

Har akkurat spilt i en times tid, og det var meget tilfredsstillende bortsett fra at lipsyncinga fortsatt ikke ligner grisen. Det man legger best merke til er at innlastingstidene er mye kortere og at samtalene virker å være oversatt av noen som faktisk har engelsk som morsmål denne gangen. Konklusjonen blir at hvis du ikke har The Witcher fra før av og vil ha et sånt derre kult og godt skrevet RPG til PC-en din så er det The Witcher: Enhanced Edition du bør kjøpe. Eller Planescape Torment, da.

Novastrum

Feminist-elitist
Coolt. Så vidt jeg husker var det bugs og sånn som gjorde at dette spillet ikke var verdt kjøpet i forrige omgang?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bugs, og det at oversettelsen var så ubeskrivelig sketchy noen steder. Var en samtale tidlig i spillet som gikk noe sånt som dette (mellom vår mann Geralt og en vertshuseier):
- Har du et rom for natta?
- Ha deg vekk witcher, vi trenger ikke sånne som deg her!
- Hva var det?
- Hva kan jeg hjelpe deg med?
- Si det en gang til så får du smake stål.
- *Gulp*... Jeg beklager.
- Har du et rom for natta?
- God fornøyelse.

Dette var en sammenhengende samtale som ble avspilt automatisk når du begynte å snakke med kisen, sånn for å understreke det.

Lodin

Der Waaaah
Konklusjonen blir at hvis du ikke har The Witcher fra før av og vil ha et sånt derre kult og godt skrevet RPG til PC-en din så er det The Witcher: Enhanced Edition du bør kjøpe.
Alt ekstrashizzelet til selve spillet blir lagt ut som patch på hjemmesida i morra. Greit å vite for de som allerede har det og ikke bare lasta ned eller lånte av fettern sin. :p