Ico 2 / Wanda and the Colossus

Har farlig lyst på det her, noen som vet hvor jeg finner det billig? Studentbudsjett = :(
[/b]
Jeg kjøpte det av han duden her. 370 kroner inkludert porto er ikke så hakkende gale. Jeg kjøpte det søndag, han sendte det mandag og jeg fikk det torsdagen. Og billigere enn det får du det nok ikke i dag helt nytt. Og det er originale UK-varer han selger, så det er ikke noe bootleg eller annet fanteri.

Angående Shadow of the Colossus er jeg nå ferdig med 4 kolosser. Og, tja, førsteinntrykket er at det er et godt spill, og ganske nyskapende, men det holder nok ikke mål helt opp mot ICO. Hovedgreien er nok at man begir seg ut på en mer meningsløst oppgave enn det man gjorde i ICO. I ICO ville man hele tiden redde hun damen. Samholdet var veldig stort. Mens derimot hun damen man skal redde i Shadow of the Colossus, driter jeg egentlig i. Så da løper man bare rundt og dreper disse kolossene. Men koloss-slåssingen var jo ganske stilig laget, og ikke minst synes jeg det var artig å bekjempe kolossene, men foreløpig når det ikke helt opp til ICO i hvert fall.
 
Rundet Shadow of the Colossus for en ukes tid siden, og av åpenbare grunner for dem som har sett slutten på dette fantastiske spillet, ble jeg saktens nødt til å spille Ico også. Så jeg byttet sjel med fetteren min som har den originale Ico-utgaven: Jeg lånte Ico, og han Shadow of the Colossus.

Rundet det for en liten halvtime siden. Nydelig slutt. Men!

<div class="spoilertop" onClick="openClose('1f4f41de1fc8ecae2df393303dd25bd6')" style="font-weight: bold">» Klikk her for å vise Spoiler - Klikk igjen for å skjule... «<div class="spoilermain" id="1f4f41de1fc8ecae2df393303dd25bd6" style="display:none">Noen som vil diskutere sammenhengen mellom spillene?
 
Riku: Laget et spoileremne da jeg spilte gjennom spillet første gang i høst. Trykk her.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Oi! Deilig spill. Herlig flytende spilldynamikk. Levende animasjon og gigantiske monstre. Herlige lydeffekter. Vakre omgivelser og virkelighetsnær, samtidig fantasifull grafikk. Jeg digger det.
 
Fikk kjøpt spillet nå på torsdag. Er på kjempe nummer 12. Dette er virkelig gode greier. Er også spent på å se slutten. Har hørt mye skryt om den.

Er uansett ikke den typen gamer som absolutt skal se og gjøre alt i spillet så jeg er ikke helt sikker på om jeg gidder å bryne meg gjennom Time Attack og Secret Garden.
Men vi får se.

Har dessverre aldri spilt ICO, utenom en kort demo jeg prøvde en gang. Er litt pengelens nå, men..en gang..=|

Likte spillet veldig godt ja. Anbefales ^^;;